• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    Ik geloofde er niets van. 'Jouw smaakpupillen werken niet optimaal, ze zijn aangetast door de toverballen.'
    'Dus, wat brengt jou hier eigenlijk?' Het werd een tijd om niet de hele tijd grappen te lopen maken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mike Roberto Harrison.
    "Niet echt, ik denk dat je dan toch vooral op het uiterlijk afgaat en ik vind het innerlijk ook belangrijk. En jij? Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?" Vraagt ze zachtjes.
    "Ik ga meer op het innerlijk af, dan op het uiterlijk, maar uiterlijk is wel belangrijk. En op zich geloof ik wel in liefde op het eerste gezicht, maar ik heb het zelf nog niet meegemaakt," Zeg ik tegen haar.

    Austin

    Ik trok een nadenkend gezicht. "Oh ik weet het !" zei ik, "De auto en mijn voeten" zei ik trots. Ik beet op mijn lip, maar zag dat Jane ook begon te lachen. Ik lachte vrolijk mee. "Nee nee serieus, uhm, een ex die me stalkt dus ik hoop iemand te vinden die wél van me houdt, en niet bij me zit om populair te doen" legde ik uit, "Jij ?".

    Jacky
    'He, heb jij zomaar een foto van mij gemaakt?' vraag ik hem verbaasd. 'Ik zie er niet uit.' Maar hij glimlachte trots.
    'Moet je niet jezelf eerst koppelen aan iemand?' in principe hadden Jasper en ik niets. We hadden elkaar verteld dat we verliefd op elkaar waren, en een paar kussen gegeven, maar ja, zolang hij het nog niet officieel had gevraagd, was er niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia
    "Ik ga meer op het innerlijk af, dan op het uiterlijk, maar uiterlijk is wel belangrijk. En op zich geloof ik wel in liefde op het eerste gezicht, maar ik heb het zelf nog niet meegemaakt," zegt hij. Ik knik. 'Komt denk ik ook niet zo vaak voor.' Ik kan nog net een geeuw onderdrukken en zeg, 'Ik ben zo moe he van deze hele busreis, wanneer zijn we er eindelijk?' Ik zucht en laat mijn hoofd voorzichtig op zijn schouder rusten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jane
    'Een stalker?' Mijn ogen worden groot. 'Ik heb altijd al een stalker willen hebben! Dan voel je je tenminste belangrijk! Alhoewel, ik denk dat als je er een hebt het minder leuk is. Maar goed, ik zit hier om een zomer geen overbezorgde ouders te hebben. Klinkt niet zo spannend als jouw reden he?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Nope, zodra we daar zijn moet ik het 1 en ander regelen en dan vraag ik het meisje van mijn dromen." Zeg ik heel overdreven. Ik wou iets heel specials gaan regelen, met een groot feest op een jacht, het was iets kleiner maar ja, ik wist niet hoe ik het anders moest noemen. "En dan wordt het heel speciaal." Knik ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ga douchen en slapen, tot morgen!]

    Jacky

    'Dat klinkt romantisch. Maar als je wilt, mag je ook wel de tent lenen. Dan blijf ik wel een nacht bij Justin in de tent.' Ik wist dat hij jaloers kon zijn op Justin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Nee, ik hou van feestjes." Lach ik naar der. "En trouwens als jij bij Justin in de tent wil mag dat best, maar pas op ik laat he mzo ontvoeren." Zeg ik lachend. Maar ik meende het serieus, hij bleef van der af


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Je klinkt jaloers, Jasperos. Maar waarom, ik mag toch best wel wat met Justin doen? Ik ben toch een vrij vrouw. Er is niemand die verliefd op mij is, of mij leuk vind. Niemand die hier om mij geeft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ayame
    Ik volgde zijn voorbeeld en deed mijn oordopjes weer in en koos I Wish van Milky Bunny en keek naar buiten. Hoelang zou het nog rijden zijn?
    Als het nog lang duurde, kon ik mezelf maar beter gaan vermaken.
    Ik pakte mijn schetsboek uit mijn tas en begon maar wat te tekenen, waar uiteindelijk een mens uit kwam met pijl en boog.

    Vincent:

    "Ik zit hier hoor." Zeg ik verontwaardigd. Oh, kom op hoe moeilijk kon ze het me maken. Ik gooide me hoofd in mijn nek. "Wat moet ik doen zodat je belooft niks te doen met die gast?" Vroeg ik rustig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Als jij wilt dat ik niets doe met die gast dan....' ik dacht even na.
    'Kus me.' zei ik toen. Ik wilde weten of hij het zou doen, dat ik zekerheid had.

    [Je zet er weer vincent neer xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (-Facepalm- OMFJ why?)

    JASPER:

    Ik keek haar even aan. Nope geen problemen mee. Ik trok haar bij me op schoot. "Wie zegt dat ik dat wil." Fluister ik. A, wie nam ik in de maling, je kon vanaf een kliometer afstand zien dat ik het wou. Voorzichtig drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    We've lived in the shadows for far too long.