• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jane
    Ik zie dat hij het ook niet lekker vind, hij trekt een vies gezicht.
    'Dat noemden ze bij de winkel dus snoep, ookal weet ik niet hoe het ooit die naam heeft gekregen.' Als ik naar zijn gezicht kijk schiet ik weer in de lach. 'Je ziet er leuker uit als je niet zo'n gezicht trekt.'

    [ik ben huiswerk maken dus ik reageer minder snel.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Terwijl zij bezig was met Finn nam ik mijn Rode pet uit. Argh, fuck it. Ik stak die terug en zette mijn groene op. Ze ging dus mooi niet aan mijn haar komen. Mijn haar is heilig voor me. Dankje zeer. Ik stak mijn toverbal terug in mijn mond en keek wat rond.

    [Ik ben er weeeeerrr ;D]

    Jacky
    Hij keek me lief aan en streek mijn haar achter mijn oor.
    'Nou zeg daar moet ik dan snel wat aan doen.' en hij trok me dichter bij zich,' het is dat we nog in de bus zitten.' en hij geeft me een kusje op mijn neus. 'Je bent schattig.'
    'Als ik ooit zou blozen, zou ik dat nu doen.' zeg ik met een verlegen glimlach. 'En wat wil je eraan doen dan, om me helemaal te overtuigen?' vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Finn
    'Je ziet er leuker uit als je niet zo'n gezicht trekt.', zegt ze terwijl ze me stiekem uitlacht. Ik slik het snoepje, of wat daarvoor moet doorgaan, snel door en probeer mijn gezicht in de plooi te houden.
    'Zo beter?', zeg ik met mijn liefste glimlach. Ik merk dat de jongen naast haar ons even verward aankijkt, dus steek ik mijn hand uit.
    'Hoi, ik ben Finn. En maak je geen zorgen hoor, Janie's haarmiddeltje werkt echt goed.', zeg ik met een brede grijns.


    The truth may be orange!

    Jane
    Austin zette eerst zijn rode pet op en daarna toch weer de groene.
    'Dus je draagt ook andere kleuren? Ik vind rood leuker.' Ik pak zijn rode pet en haal de groene pet van zijn hoofd, dan zet ik de rode pet bij hem op. 'Veel beter.' Zelf doe ik de groene pet op en ga overdreven stoer staan. 'Eastside dude' Ik doe dat teken met mijn hand.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Neeeee, westside is beter :3 W :p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin

    "Austin " zei ik nog maar een keer tegen de jongen die zich voorstelde. Ik beet op mijn lip, "Het is niet ongepast als ik nu begin te lachen toch ?" vroeg ik even. Ik haalde mijn schouders op en begon te lachen. "Je kan zo naar LA vertrekken" lachte ik.

    Jane
    'LA zou zoveel beter zijn dan Spanje! Ik had me voor zoiets in moeten schrijven! Nu zit ik hier met jullie opgescheept.' Ik zet de pet goed en ontspan mijn handen. 'Zo'n pet staat me wel he? Het lijkt net alsof ik uit de ghetto kom.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    "Sure" mompelde ik. Ik nam mijn pet terug af en stak die veilig weg. Ik keek naar buiten en zag Spaanse verkeersborden staan. Hoe ik wist dat het Spaans was ? Simpel, ik moest zonodig wat Spaans leren van mijn Vader. Lief he ? "We zijn er bijna".

    [Ik hoop dat ik dat nu mag zeggen aangezien we echt al een dag verder zijn --]

    Finn
    'We zijn er bijna.', zegt Austin. 'Hoera!', juich ik. Zo langzaam begin ik helemaal gek te worden in deze bus, laat de vakantie maar echt beginnen.


    The truth may be orange!

    [We moeten toch een keer aankomen xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Klinkt enthousiast.' Natuurlijk is het weer een en al sarcasme. Ik keek ook naar buiten en zag dat we er inderdaad al bijna waren. 'Finnie, jij zet de tent toch wel op met Larsje?' Ik kijk hem lief aan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik kan in het echt spaans. Twee jaar les gehad op de bacis school.)

    Jasper:


    "I'm not sure." Zei ik terwijl ik mijn ogen dichtkneep. "Ik kan voor je zingen, alleen ik kan niet zo goed zingen, dus." Zei ik lachend en hoorde iemand zeggen dat we erbijna waren."Dude, het duurt alleen al drie dagen om door Frankrijk te rijden"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik kan ook in het echt Spaans ;p ik leer het op dit moment op school en ik ga het lekker gebruiken hier ;p]

    Finn
    'Klinkt enthousiast.', zegt ze sarcastisch en ik geef haar een plagende duw.
    'Iets vrolijker kan wel, Janie.' Ze werpt een korte blik naar buiten.
    'Finnie, jij zet de tent toch wel op met Larsje?' Ze kijkt me lief aan.
    'Sure', mompel ik even sarcastisch als zij net.


    The truth may be orange!

    (IK ga morgen picknicken en daarvoor ga ik nu 'slutty brownies' maken. Dus zie jullie vanavond.)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.