• Hoi iedereen!
    Eerst maakte Dragneel de topics, maar ik heb hem overgenomen.



    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.


    Regels:

    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie --> Tenzij zo besloten
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~ Alle 16+ dingen zijn toegestaan
    ~ GÉÉN One-Liners. Daar moeten we echt mee stoppen. Kun je echt niks verzinnen, schrijf dan over je omgeving ofzo, maar GÉÉN One-liners.


    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.


    Personenlijst:

    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Kaien
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~ Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest
    ~ Louize Nuitpourtoujour - Lichaam van ziel scheiden, en zo rondlopen & Ziel binnenkomen van anderen & Geesten zien

    Over de Hutten:
    Je mag je eigen hut maken, of met toestemming in die van iemand anders wonen. Je mag dus zelf bepalen waar en hoe, etc.


    Ik maak de topics! Als het topic vol is en ik ben er niet heb ik waarschijnlijk al een nieuwe gemaakt, dat doe ik namelijk voor het topic vol zit, maar mochten er nou echt problemen zijn, wijs ik zelf iemand aan die de topics voor mij maakt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:27 ]


    Tijd voor koffie.

    [Mijne niet.. Dus ik verzin dan wel iets ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {schrijf schrijf, otherwise we are stuck}


    welkome to my garden of fantasy

    [Ga maar met de volgende dag XD dan verzin ik wat haha ;P Dat bedoelde ik. Dan begin ik gewoon dat ze ergens wakker is en blabla.. Anders is het te veel typen voor me]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    de baby word wakker en als hij mij ziet dan schrikt hij. en hij begind langzaam te verdwijnen. ik raak weer in paniek en smeek de baby om terug te komen. dan laat iemand mijn lichaam wakker worden. de touwtjes verschijnen weer, maar zitten iets losser. iets. iemand laat mij wat vlees braden en iemand laat het me opeten. iemand laat het me heel gulzig opeten. alsof die iemand al lang niet meer gegeten had. dan laat die ene mij naar buiten. er licht een dikke laag sneeuw. iemand laat me er in spelen alsof het de eerste keer is dat het sneeuw meemaakt.


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Ik rekte mijzelf uit en begon gelijk te bibberen. Ik keek beetje om mij heen en ik zag een dik pak sneeuw om mij heen liggen. Ik keek eventjes omlaag en zag dat ik er zelf ook aardig onder zat. Ik al lag mijn rug tegen niks hard. Ik draaide mijzelf om en zag dat het een beest was. Ik keek er even na en hij kwam me zo bekend voor. Ik dacht hard na en wist het weer. Ik had hem gister ochtend nog op hem mijn gave geoefend. Nou ja, niet alleen gisteren. Wel vaker. Waarom kwam die steeds terug? Ik bleef eventjes liggen. Hij sliep en ik glimlachte.

    [Beetje onwerkelijk dit, maar ik wist niks anders]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Leuk toch :d}

    Sarah Alexandra McPark
    Ik wordt rillend wakker. Het vuurtje knappert nog door de enorme hoeveelheid hout die ik erin had gelegd. Waarom had ik er eigenlijk zoveel ingelegd? Ik beweeg mijn vingers langzaam en merk dat ik ril door de kou. Hoezo heb ik het koud? Doordat het vuurtje de hele nacht aan is geweest, en de deur er bijna niet is, en het raam goed afgesloten is, zou het nu juist warm moeten zijn. Volgens mij is het ook warm..
    Ik voel het in ieder geval niet. Ik eet met grote tegenzin mijn fazant op, er is nog een halve, die ik helemaal opeet. Het is immers koud, en ik heb gister ook niets gegeten, en bovendien, het is bijna te oud. Ik open mijn raampje door aan mijn zelfgemaakte touw te trekken, en kijk naar buiten. Er ligt een dik pak sneeuw. Zo dik heb ik bijna nooit meegemaakt. Ik trek het hertenvel aan, maar ook mijn zwijnenvel. Anderen heb ik nog niet gemaakt. Als ik naar rechts kijk, zie ik Louize door de sneeuw rollen en spelen, maar alhoewel gisteravond nogal een waas is, wordt het wel scherper, en weet ik wat er gister gebeurd is. Heel erg in de verte zie ik Nadia liggen, met een gedaante naast zich. Wie is dat? Zal ik naar Nadia of Louize gaan? Ik bijt op mijn lip. Louize zal waarschijnlijk nog boos zijn, en ik loop via het bos op Nadia af, onderzoekend kijkend naar de gedaante naast haar. Het is een dier, tenminste dat denk ik. Ik zie Nadia glimlachen, en ik zet voorzichtig een stap op haar af. "Hoi," zeg ik twijfelend.


    Tijd voor koffie.

    [Zal ik een wolf doen of een beer.. Ik twijfel]

    Nadia Stone

    'Hoi,' hoorde ik opeens. Het dier schrok overeind waardoor ik viel. Ik had het niet echt in de gaten. Ik keek op en zag dat het Sarah was. Ik glimlachte naar haar. 'Hoi Sarah,' zei ik met hetzelfde glimlach. 'Is er iets?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Wolf zou ik doen :3 }

    Sarah Alexandra McPark
    Ik schud mijn hoofd, een beetje te haastig. Ik zie de wolf , en verbaas me erover dat hij zo rustig is, ookal schrikt hij. "Er.. ligt een..." vervolg ik, niet mijn zin afmakend.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:52 ]


    Tijd voor koffie.

    [Dan is het een wolf ;d]

    Nadia Stone

    Nogal haastig schudde Sarah haar hoofd. 'Er.. ligt een...' zei ze. Ik wachtte eventjes, maar ze maakte haar zin niet af. 'Een wolf?' zei ik met een klein lachje en knikte. 'Ja, denk dat die er vannacht bij is komen liggen,' zei ik glimlachend en keek even naar het beestje. Hij was weer achter mij gaan liggen. 'Don't ask me why,' zei ik en ik aaide hem eventjes. 'Ik zie hem best vaak. Ik snap het niet, heb hem al vaak zat zeer gedaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Woohoo ^^}

    Sarah Alexandra McPark
    "Ik zie hem best vaak. Ik snap het niet, heb hem al vaak zat zeer gedaan." zegt ze. Met grote ogen kijk ik haar aan. "Wát?!" zeg ik, harder dan ik normaal doe. Ik weet niet of ik een stap dichter of een stap achteruit wil doen. Ik kies er toch voor om naar het dier te lopen, onzeker wat zijn reactie zal zijn.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Wát?!' zei ze. Ze had grotere ogen gekeken. Waarom zei ze dat? Omdat ik hem vaak zag of omdat ik hem vaak zat zeer had gedaan? 'Wat is er?' vroeg ik aan haar. Ze kwam dichter bij de wolf. Ik voelde hem tegen mij aan verstijven. Ik bleef zachtjes over zijn lichaam aaien in de hoop dat hij rustiger werd. 'Sarah, doe je voorzichtjes?' zei ik toch maar voor de zekerheid.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    iets laat me door door de sneeuw rollen en laat me tot stilstand komen op mijn kond. een einde verder op zie ik nadia, sarah en nog een gestalte. iets laat me in de bossen sluipen. iets laat me onopvallend in een boom een eindje van hun vandaan klimmen. daar zie ik dat die gestalte een wolf is. zijn wolfen huisdieren, denkt het iets. ik luister mee met hun gesprek.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark
    "Wat is er?" vraagt Nadia aan mij, terwijl ik iets dichterbij loop. "Sarah, doe je voorzichtjes?" zegt Nadia, het dier verstijft, en even kijk ik recht in de ogen van de wolf. Hij vertrouwd Nadia wat ze ook met hem gedaan heeft, hij blijft bij haar en zoekt bescherming bij haar. "Nadia," zeg ik, met trillende stem. "Wat heb je het dier aangedaan?" zeg ik, doelend op de pijnen die het dier mogelijk heeft moeten doorstaan.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Nadia,' zei Sarah. Haar stem klonk trillerig. Ik keek haar vragend aan. 'Wat heb je het dier aangedaan?' vroeg ze. Ik keek eventjes naar het dier en haalde lichtjes mijn schouders op. 'Eerst gewoon pijn, omdat ik van hem schrok en ik beetje bang voor hem werd,' zei ik eerlijk. 'Daarna bleef hij komen en ik wist niet waarom. Af en toe oefende ik op hem. Kleine steek in de poten, al stopte ik er al gauw mee. Ik vond het bij hem zielig.' Ik ging weer half op de wolf liggen met mijn hoofd op zijn zij. 'Onbewust naar elkaar toegegroeid denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    pijn doen? hoe doet ze dat, denkt het iets. iets liet me mijn hoofd schuin houden en ik keek naar de wolf. zou je daar op kunnen rijden? denkt het iets. ik ving een zin van het gesprek op. ''onbewust naar elkaar toe gegroeid denk ik'' wat is dat? denk het iets weer. ik verbaas me erover. weet die indringer dan helemaal niets? het lijkt net een klein kind of een baby.


    welkome to my garden of fantasy