• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn
    Er vormt een glimlach rond mijn lippen als ze me een kus geeft op mijn wang. 'Wat heb ik toch geluk dat jij mijn vriendin ben.' zeg ik op een flirtige toon tegen haar.

    Kurt
    'Oh, wat voor dingen? Moeten Misery en ik nu soms onze oren dichtdoen.' grinnik ik om ze eraan te herineren dat wij er ook nog zijn. Want soms gaan Finn en Rachel zo in elkaar op dat ze dat nog weleens vergeten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik grijns "een woord is genoeg, bed" ik kus Finn "ik heb geluk dat jij mijn vriend bent"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt
    'Dat had je me beter kunnen besparen, want nu zie ik beelden voor me die ik niet voor me wil zien.' lach ik.

    Finn
    'Hoezo? Aan mij heb je niet veel, hoor.' grinnik ik. 'Ik ben soms onhandig, niet zo snugger en ik kan niet dansen. Terwijl mijn vriendin hier straks beroemd is en allemaal jongens achter zich aan krijgt die wel kunnen dansen.' zeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met mijn lippen oop de zijne moppel ik "ik heb liever een dier in bed dan een best op het podium" en kushem weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnik even en beantwoord haar kus. Onze kus groeit uit tot een lange, langzame en hartstochelijke zoen. Er zou echt niks zijn wat Rachel en mij nu nog uit elkaar haalt, helemaal niks.

    Kurt

    'Ja hoor, gaan we weer.' mompel ik overdreven. 'Waarom heb ik geen vriendje?' zucht ik jammerend terwijl ik Misery even een speelse knipoog geef en dichtebij ''Finchel'' ga staan. 'Hebben jullie enig idee hoeveel bacteriën jullie op dit moment aan het uitwisselen zijn?' grinnik ik plagend, wetend dat Rachel hier niet tegen kan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik ga helemaal op in de zoen en ik hoor niks om me heen.
    Finns lippen en tong zijn echt geweldig, ik trek hem dichter naar me toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik negeer Kurt en glimlach tijdens onze zoen. Dan streef ik met mijn hand langs haar wang en kijk ik haar in de ogen. 'Je bent mooi.' fluister ik zachtjes.

    Kurt
    'Oké, leuk. Gezellig.' zeg ik overdreven met mijn armen in de lucht. 'Ik geef het op.' zeg ik terwijl ik naar de piano loop en even zucht. Dan maar even spelen, dat is ook weer lang geleden. Meteen begin ik te spelen. Het liedje heeft voor mij best wel een speciale betekenis. Ik droom er bij weg over de toekomst. Misschien is het ook wel een stuk romantischer zo voor Finn en Rachel. Zie je, ik plaag ze heus niet altijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    RAchel
    Ik glimlachte jIk streek over zijn wang ook "jij ook en bedankt kurt" grinnik ik.

    [blegh folders vouwen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik zal niet snel reageren maar voor mij wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, thanks Kurt.' glimlach ik terwijl ik Rachels hand weer vast pak en me weer richt op de rest die bij ons staan.

    Kurt
    'Bedank mijn piano lessen maar.' grinnik ik. Er ontsnapt een zucht uit mijn mond als ik mijn vingers even over de toetsen van de piano laat glijden.

    [Ik moet ook nog de post sorteren xD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    RAhel
    Ik heb zin in vanaf"glimlachte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [He bah, ik word telkens gebeld door ''onbekend'' en dan durf ik niet op te nemen. Ik kijk echt te veel horror films xD]

    Finn
    'Ik ook.' glimlach ik. 'Maar je zult waarschijnlijk zo moe zijn dat ik je vroeg naar bed zou moeten brengen, denk ik.' zeg ik plagend. Wat zij kan, kan ik ook.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ja en voor je kunt zeggen weltrusten mijn liefste, lig ik al te slapen, met mond open en een putlucht en dan ren e van me weg" verklaarde ik simipel.
    Ik schoot weer in de lach en drukte een kusje op zijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Ik zal nooit van je wegrennen, in geen enkel geval.' lach ik terwijl ik even rond kijk naar de rest. Iedereen is aan het oefenen en volgens mij ben ik de enige die nog geen lied heb.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.