• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Mercedes

    Ik wendde me af van Rachel en ging naast Sebastian zitten. "Als het zou lukken, zou je dan in de muur verdwijnen?"
    Onderzoekend keek ik hem aan terwijl er een kleine glimlach op mijn lippen speelde. "Wat scheelt er aan, Sebastian?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "drie keer racden, met roze gips" ik schiet in de lach en kijk even naar Finn.
    "beetje zin in straks" fluister ik tegen hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Als de muur zou helpen tegen pistolen, ja' mompel ik.
    'Niks hoor, behalve dat ik waarschijnlijk vanavond dood ben' mompel ik droogjes.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    "Drie keer raden, met roze gips" Ze schiet in de lach en kijkt even naar Finn. 'Heey' zeg ik beledigend. 'Ze hadden geen blauwe gips meer en ik vond roze wel cool' zeg ik nu lachend en schud mijn hoofd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op door zijn uitspraken.
    "Zeg alsjeblief dat ik het verkeerd heb verstaan." Ik keek hem met redelijk grote, bruine ogen aan en sloeg mijn armen voor mijn borstkas. "Hoe heb je dàt voor elkaar gekregen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik grijns "Maakt niks uit joh jik vind blauw ook mooi dusja"
    Ik staarde wat voor me uit, zodra ik thuis even zou liggen zou de vermoeidheid toeslaan die ik nu uitstel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Altijd' glimlach ik terwijl ik me bij Blaine en Rachel voeg.
    'Hee Blaine, alles goed?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:46 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ze grijnst "Maakt niks uit joh jij vind blauw ook mooi dusja" Ik knikte en keek haar lachend aan. 'Ja, dusja. Maar het komt goed, Rach. Je mag vast als je thuis bent uit die rolstoel' zeg ik tegen haar. 'Hee Blaine, alles goed?' vraagt Finn. 'Heey, ja met mij gaat alles goed. Met jou dan?'glimlach ik naar Finn.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:38 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Radchel
    "Je bedoelt dadelijk in de pauze" grinnik ik en draai exrpes niet naar finn om omdat ik wist dat hij zou protesteren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Door te falen Finchell uit elkaar te krijgen' mompel ik.
    Jep, nu word ik depri. Er komen wonden op mijn spieren....


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    "Je bedoelt dadelijk in de pauze" grinnikt ze. 'Ja, dat kan ook' zeg ik en kijk haar aan.

    (Sorry, ben echt even inspiratieloos met Rachel. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ahha ik vervloek julile, door dit had ik niet in de gate dat het heel hard regende dus ik loop op blote voeten naar buiten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "En jij denkt dat wij dat zomaar laten gebeuren?" Zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Like hell to the no!"
    Mijn kaak spande zich koppig op terwijl ik mijn armen weer naast me liet hangen en met mijn wijsvinger even in de lucht schoot.
    "Kan je je eigen dood niet in scene zetten?"


    [Ik ga even douchen :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn
    'Nu gaat alles prima, alleen heb ik niet zoveel zin in Football zo meteen.' zeg ik. 'Je bedoelt dadelijk in de pauze' grinnikt Rachel. Ik had al iets opgevangen uit het gesprek over de rolstoel, maar ik ga het dus niet toestaan dat ze al gaat lopen. Stel dat ze weer in elkaar zakt? Ze moet rust hebben. Maar dat zou ik zo meteen wel zeggen, omdat ik dat onbeschoft vind waar Blaine bij staat. 'Zeg Blaine,' begin ik. 'Heb je al een nummer voor de opdracht?' vraag ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik heb eigenlijk zing om nu te gaan dansen en springen maar ik denk dat mijn buurman het er niet mee eens zal zijn" ik grinnik naar finn "stel voor een uur zonder de berry"

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan