• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    June
    Hij zucht zacht. 'Ze is erg slinks hoor, ze krijgt me wel. En misschien martelt ze haar niet maar dood ze haar in één keer, dat zou nog mogelijk zijn ook'.
    'Zou ze dacht echt serieus doen?' vraag ik waarna ik ongelovig mijn hoofd schud. 'Okee, je kan het inderdaad beter niet vertellen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zou ze dat echt serieus doen?" vraagt ze waarna ze haar hoofd schud. "Okee, je kan het inderdaad beter niet vertellen."
    "Echt, ze is gestoord." mompel ik en ik plof ergens op een bankje neer, in de schaduw. "Maar ik denk dat we wel genoeg gepraat hebben over mij." grinnik ik. "Hoe is het jou vergaan?"


    Your make-up is terrible

    June
    'Echt, ze is gestoord,' mompelt Luca en hij gaat op een bankje in de schaduw zitten. 'Maar ik denk dat we wel genoeg gepraat hebben over mij. Hoe is het jou vergaan?' grinnikt hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb niet echt veel bijzonders gedaan. Ik Ben een paar jaar naar Amerika gegaan en daarna naar Australië,' zeg ik. 'En ik heb niet, zoals jou, voor problemen gezorgd,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze haalt haar schouders op. "Ik heb niet echt veel bijzonders gedan. Ik ben een paar jaar naar Amerika gegaan en daarna naar Australië." zegt ze, waarop ik luisterend knik. "En ik heb niet, zoals jou, voor problemen gezorgd." grinnik ze er nog achteraan.
    "Nou!" zeg ik beledigd. "Heb je echt nergens problemen gehad met jongens dan?" vraag ik en ik hou mijn hoofd schuin als ik haar vragend aankijk.


    Your make-up is terrible

    June
    'Nou!' zegt Luca beledigd. 'Heb je echt nergens problemen gehad met jongens dan?' vraagt hij.
    'Niet zo erg als de problemen die jij altijd had met meisjes,' grinnik ik. 'En als een jongen lastig ging doen, ging ik altijd gewoon weg'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niet zo erg als de problemen die jij altijd had met meisjes." grinnikt ze. "En als een jongen lastig ging doen, ging ik altijd gewoon weg."
    "Hmmm... Ik zou wel willen dat ik gewoon weg kon gaan." Ik zucht. "Eerst deed ik dat ook altijd."


    Your make-up is terrible

    Zayngasm schreef:
    | Violet Chanel Hadley McLaren ||
    Ik lach. 'Nou ja, je bent nu tenminste hier. Ook met een meisje welteverstaan, maar we praten hier niet over make-up. Of jongens,' grijns ik. 'En ik kan het best goed vinden met mijn broer, maar ik kan er gewoon niet tegen als ze hem met mij gaan vergelijken. Door mijn zogenaamd verkeerde gedrag ben ik ook al van school getrapt enzo, en ik heb geen baan. En mijn broer wordt later zeker een rijke chirurg of iets.' Mijn blik dwaalt even af naar het scherm, waar net een jongen wordt opgegeten. Ik besef dat ik amper iets heb meegekregen van de film.


    [Sorry, kwam onverwacht ineens familie opdoemen xd]

    Vince

    "Nou ja, je bent nu tenminste hier. Ook met een meisje welteverstaan, maar we praten hier niet over make-up. Of jongens. En ik kan het best goed vinden met mijn broer, maar ik kan er gewoon niet tegen als ze hem met mij gaan vergelijken. Door mijn zogenaamd verkeerde gedrag ben ik ook al van school getrapt enzo, en ik heb geen baan. En mijn broer wordt later zeker een rijke chirurg of iets."
    Ik zie haar ogen afdwalen naar he tv.
    "Heb ik hier met een gevaarlijk meisje te maken?" Vraag ik met een lachje.
    Maar besef me dat het denk ik niet echt het goede moment is.
    "Je kunt toch in de supermarkt werken? Daar verdien je een klein beetje." Zeg ik dan.
    Ikzelf zou nooit bij een supermarkt werken, te veel mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet ||
    'Oké... Ik heb wel een klein baantje, maar dat is niet zo serieus. Mijn ma heeft een bloemenwinkel hier in de buurt, maar ze betaalt me minder dan de rest van haar werknemers,' grijns ik, 'en nee, ik ben niet zo gevaarlijk. Ik praat teveel, zeggen ze. Maar het is altijd leuker om te praten wanneer je stil moet zijn,' grinnik ik.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Daar kan ik je geen ongelijk in geven." Grinnik ik terug.
    "Maar vind je het nou leuk om bij je moeder te werken?" Vraag ik dan.
    Ik zak onderuit en leg mijn hoofd op de rugleuning..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    June
    'Hmmm... Ik zou wel willen dat ik gewoon weg kon gaan.Eerst deed ik dat ook altijd,' zucht Luca.
    'Waarom doe je dat nu dan ook niet?' vraag ik. 'Dan ben je gelijk van het probleem verlost'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Waarom doe je dat nu dan ook niet?" vragt hij. "Dan ben je gelijk van het probleem verlost."
    Ik kijk haar fronsend aan en schud mijn hoofd. "Dan laat ik Cassie achter en dat zou ik nóóit doen." zeg ik beslist. "Zou jij zoiets doen?"


    Your make-up is terrible

    June
    Luca fronst en schudt zijn hoofd. 'Dan laat ik Cassie achter en dat zou ik nóóit doen. Zou jij zoiets doen?'
    'In jouw situatie?' vraag ik waarna ik nadenk. 'Nee, ik denk het niet,' zeg ik uiteindelijk. 'Maar je moet dan wel oppassen dat Chèlle er niet achter komt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "In jouw situatie?" vraagt ze en denkt na. 'Nee, ik denk het niet. Maar je moet dan wel oppassen dat Chèlle er niet achter komt."
    "Inderdaad." zeg ik. "Maar ik heb haar al een paar uur niet gezien en daar ben ik wel blij mee. Eindelijk rust, ze is zó dramatisch!" Ik leg mijn handen op mijn gezicht en grimas. "Zo erg!"


    Your make-up is terrible

    || Violet ||
    "Ik weet het niet. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik een soort van ongelukje ben geweest, dat ze mij eigenlijk helemaal niet nodig hebben of hadden. Het was niet eens mijn beslissing om het huis uit te gaan, maar die van mijn ouders,' zeg ik en bijt op mijn lip.


    I can't define who I am.

    June
    'Inderdaad. Maar ik heb haar al een paar uur niet gezien en daar ben ik wel blij mee. Eindelijk rust, ze is zó dramatisch!' Hij legt zijn handen op zijn gezicht en grimast waardoor ik in de lach schiet. 'Zo erg!'
    'Wie is hier nu dramatisch aan het doen dan,' grinnik ik en ik prik hem plagerig in zijn zij. 'Weet jij trouwens waar je hier in de buurt bloed kan halen?' vraag ik daarna. 'Ik heb nog niet echt de tijd gehad om daar naar te kijken maar ik heb eigenlijk wel wat nodig'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered