• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ze barst in huilen uit en even schrik ik. Ik lees ook haar briegf en ik weet al genoeg. Mijn mentor had ook nog een vrief gegeven dat we de meeste kans hadden en de meeste sponsors hadden bla bla bla. Dat boeide me niet. Ik sloeg mijn armen om haar heen. 'Wij blijven als laatste over. We verslaan eerst de anderen en dan bedenken we iets om hier samen uit te komen.' Zeg ik zacht zodat de geluidsinstalatuies het niet kunnen horen. Ze moest naar huis. Als we samen tot het einde zouden komen zou ik mijn hart doorboren. Ze had een geliefde. Mijn familie was belangrijk, maar Freya die verdiende deze plek niet. Ik had gehoord dat ze zich vrijwillig had opgegeven voor haar vriendin. Ze moest gewoon winnen. Dat moest gewoon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en hoor hoe Carmen het briefje vast pakt, samen met het hare. Nu weet ze het. Nu weet ze hoe het allemaal ineen zit. Dan voel ik 2 armen om me heen en begraaf ik mijn gezicht in haar schouder. Ik gun mezelf dit moment van zwakte, voor eventjes maar.
    'Wij blijven als laatste over. We verslaan eerst de anderen en dan bedenken we iets om hier samen uit te komen.' zegt ze zacht in mijn oor en ik hoop met alles dat ik in me heb dat dit kan.
    Ik zucht diep, veeg mijn tranen weg en kijk op.
    'Bedankt.' fluister ik net zo zacht terug. Ik kijk in haar ogen en ben nog nooit zo blij geweest met haar in mijn bondgenootschap. Als ik alleen was ingestort, was ik het makkelijkste slachtoffer ooit geweest.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Catlyn Grayne

    Ik glimlach om zijn compliment. 'Nee, dat is niet dodelijk genoeg. Wolfskers. Doordat je de pijlen rechtstreeks in de bloedbaan schiet, komen de alkaloïden en de stof atropine direct in de bloedbaan, waardoor het nog dodelijker is. Niet echt een prettige dood.'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Interessant' grijns ik.
    Ik maak mijn mes schoon in het meer, en laat het even drogen.
    Dan schiet me iets te binnen, en ik doe even de oordopjes uit.
    'He. Er waren derstraks toch nog van die krijsers?' zeg ik verbaasd.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik kijk verbaasd in het rond en haal vervolgens de bladeren uit mijn oren. 'Ja, ik denk dat ze weg zijn...'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Eindelijk' zucht ik.
    Ik stop mijn oordopjes in een vak van mijn tas, en kijk naar mijn shirt.
    Oké, dat bloed moet er even uit.
    Ik doe mijn shirt uit, en doe het in het water.
    Ik zorg dat al het opgedroogde bloed eraf gaat, en laat het dan drogen.


    El Diablo.

    Vintain
    'Mooizo. Die oordopjes zaten niet zo lekker.' Ik haal ze eruit. 'Als het wolfskers is heb je wel veel bessen nodig per pijltje, of gebruik je de bladeren?'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:56 ]


    I can't define who I am.

    [Heel interessant plantengesprek]


    I can't define who I am.

    (Go planten ^^)

    Catlyn Grayne

    'De alkanoïden zitten ook in de bladeren, maar voor de stof atropine heb ik inderdaad de bessen nodig.' Ik houd een stuk plant omhoog waar de bessen nog aan zitten. 'Eentje proeven?' vraag ik grijnzend.


    Happy Birthday my Potter!

    Carmen Violet Grey
    'Bedankt.' Zegt ze zacht. Ik glimlach. Toen kwam het tot me door. We waren nog steeds in de spelen. De hoovercraft en de parachute zou wel aandacht getrokken hebben. En inderdaad. Ik hoor voetstappen. Ze zijn licht ik gok iemand jonger dan ons. Ik draai me om en span mijn boog. Er komt iets Bruins uit de bosjes gesprongen. Ik wil schieten maar zie dat het een ree is. 'Vanavond eten we reebout.' Zeg ik grijnzend terwijl ik schiet. Mijn pijl doorboord de kop van het dier en het komt met een klap op de grond. Het was een mooi dier. Prachtig gewij, maar wij hadden eten nodig. We moesten het eten zo min mogelijk gebruiken als er een eten meer was. 'We moeten een vuur maken. Dan kunnen we hem roosteren, maar er kunnen dan mede tributen op ons afkomen. Wat vind jij?' Vraag ik aan haar als ik het hert achter me aan sleep.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jillana

    Ik haal nog wat vissen uit het meer en kijk de anderen aan.
    'Lusten jullie vis?' vraag ik grijnzend terwijl ik begin met een vuur opsteken.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik sta op en loop richting Jillana. 'Natuurlijk! Ik heb trouwens ook eetbare kruiden die er lekker bij smaken.' Ik rommel wat in mijn tasje en laat ze aan haar zien. 'Zal ik helpen met "koken"?'


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    'Eéntje zou trouwens geen kwaad kunnen,' grijns ik, 'een jong kind gaat pas dood van 3 bessen. En zoals je ziet ben ik groot en sterk.'
    'Ja, lekker,' zeg ik tegen Jillana. 'Gezellig, de vrouwen koken. Doet me denken aan thuis,' grimas ik.


    I can't define who I am.

    Jillana

    'Sure' glimlach ik, en na een tijdje heb ik het vuur aan.
    Ik kijk naar Catlyn, en dan naar de kruiden.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    'Ikzelf ben van mening dat ziek worden in deze arena best veel kwaad kan, maar als jij daar anders over denkt, mag je er best eentje nemen hoor.' Ik ga zitten bij een tamelijk platte steen en begin de kruiden fijn te hakken met het mesje dat in mijn tasje zat.


    Happy Birthday my Potter!