• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ow, de jongen uit twee. Straks hoort hij bij de beroepstroep. Goede keuze, Cat. Gelijk een beroeps aanspreken.
    '2 hè? Als jij hier bent, waar zijn de andere beroeps dan?' Ik haat de beroeps. Ze doen altijd net of ze de hongerspelen serieus leuk vinden. Stelletje Capitool hondjes.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Ik doe niet mee met die gasten, het zijn idioten' zeg ik schouderophalend.
    Die van mijn eigen district mocht ik al niet, die twee uit 1 zijn verwende krengen en die van 4 heb ik nog niet gezien.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Geen beroepstroep dus, gelukkig. Ik had niet zo'n zin om met een mes in mijn arm tegen dat stelletje idioten te moeten vechten. Ik laat mijn blaaspijp iets zakken en zet een stap richting Damon uit district 2.
    'Met wie doe jij dan wel mee?' De argwaan is nog steeds duidelijk in mijn stem te horen, maar ik klink al iets vriendelijker.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet heel even thee drinken beneden. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Die dude uit 3' zeg ik, en geef een knikje naar Vintain.
    Ik stop het mes weer in mijn riem, en kijk rond.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Als Damon zijn mes in zijn riem stopt, weet ik dat hij mij niet gaat aanvallen. De jongen uit 3 lijkt ook niet heel gevaarlijk, dus ik stop mijn blaaspijp maar weer terug in mijn tasje. Ik loop richting de jongens.
    'Wat zoeken jullie?' vraag ik nieuwsgierig duidend op de hoop spullen bij de hoorn.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    Langzaam aan begint het schril gefluit te stoppen en kan ik onder het zeil vandaan komen. Ik stop alles terug in mijn tas, pluk onderweg een paar bladjes munt en stop die in mijn mond. Vooral om de honger tegen te houden, want ik weet dat die er binnenkort aan zal komen.
    Geruisloos loop ik door het bos, tot ik aan de rand kom. Vanaf hieruit kan ik alles in de gaten houden maar kan niemand mij zien.
    Er zijn 3 tributen bij de Hoorn der Overvloeds, die zo te zien al een bondgenootschap hebben gesloten. Natuurlijk zit er weer een Beroeps bij, dezelfde die me in een boom had gejaagd. En nu zit hij bij de Hoorn, samen met andere tributen en spullen die ze zomaar kunnen gebruiken.
    Er zit maar één ding op, hoewel ik geen bondgenootschap had willen sluiten met iemand, zal dat toch moeten. Ik moet iemand vinden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    A(Wat heb ik gemist en waar kan ik bij invallen?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    A(Wat heb ik gemist en waar kan ik bij invallen?)


    [Er zijn 3 tributen die een bondgenootschap hebben gelsoten en nu bij de Hoorn des Overvloeds zitten. Freya zit aan de bosgrens naar hen te kijken.]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    'Wapens voor hem' grinnik ik.
    Ik plof naast de hoorn neer en neem een slok water.
    'En wat deed jij hier?' vraag ik.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    'Ik was op weg naar de berg, maar werd lastig gevallen door een tribuut. Ik houd mijn arm met het mes erin omhoog. Ik kijk even naar de jongen uit 3. 'En wat is je specialiteit?' vraag ik hem.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    'Hij is vooral van de survival dingen, maar ik leer hem met een mes overweg te gaan' grijns ik. Ik kijk naar de arm, 'moet je dat niet ontsmetten' mompel ik droogjes.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Ik grinnik. Ook al doet het pijn, dat mes erin ziet er echt heel vreemd uit. 'Ja, hij moet er ook uit, maar dat kan gevaarlijk zijn. Als hij een slagader heeft geraakt kan ik een flinke bloeding krijgen, dus ik wilde eerst een veiligere plek opzoeken. En ik heb hier wel wat messen. Ik kan er toch niet echt mee omgaan.' Ik houd de werpmessen van de tribuut uit 10 omhoog.


    Happy Birthday my Potter!

    Freya Rose Jones

    Vanuit mijn schuilplaats zie ik hoe een meisje een paar messen weg gooit en ze aanstalten maken om te vertrekken. Perfect, dat paar extra messen zullen goed te pas komen.
    Nu moeten ze alleen nog weg gaan en uit mijn zicht verdwijnen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, en kijk naar de mesjes.
    'Niet mijn sterkste punt' grinnik ik.
    'De mijne wel' hoor ik opeens iemand zeggen.
    Ik kijk omhoog en zie Jillana van 4.


    El Diablo.