• De stelling van deze week luidt:
    De nieuwe manier van "cremeren" (oplossen in chemicaliën) zou niet toegestaan moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    het lijkt me ee beetje een griezelig idee, maar iedereen is vrij om te kiezen dus oneens


    Fus Ro Dah!

    Ik zie dit topic in mijn topics zonder titel. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zie dit topic in mijn topics zonder titel. (cat)

    Yeah, it's kinda freaky... O_o


    Deep inside, I've never felt alive

    Oneens, als het iets is wat je graag wilt ofzo dan vind ik dat kunnen.. Het klinkt alleen een beetje.. apart


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oneens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens. Waarom zou je ze wel mogen verbranden, maar niet mogen oplossen?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oneens.
    Mensen vinden dit blijkbaar fijner, nou veel succes...

    Is er een nieuwe manier van cremeren dan? Nou ja, dan maar hopen dat mijn opa op de gewone manier wordt gecremeerd?
    Ik wist het niet, dus, nja, geen mening. Haha.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    oneens, je moet zelf weten hoe je lichaam na je dood verwerkt word.
    als je begraven word gebeurt er op zich het zelfde mee dan met als je word opgelost in chemicaliën, je lichaam valt uitelkaar.

    persoonlijk wil ik begraven worden denk ik....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens, oplossen met chemicaliën komt inderdaad op hetzelfde neer als cremeren alleen dan via chemicaliën ipv van vuur. Dus snap niet waarom iemand daar tegen moet zijn?
    Iedereen heeft zelf het recht om vrij te bepalen hoe zijn/haar lichaam word behandeld na de dood.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik vind het echt verschrikkelijk eng klinken, maar je moet het wel zelf weten.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Ik vind dat ieder het recht heeft om het zelf te bepalen. Maar als de aarde er dan wel onnodig belast van wordt, waarom zouden ze het dan bedenken? Want dan is het wel een slecht idee. Ik ben het dus wel oneens, maar aan de ene kant wel weer eens.


    --

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.

    Hier ben ik het mee eens, maar ik snap wel waarom de meesten het zo schokkend vinden. Het is niet echt een natuurlijke manier, wat begraven ( element aarde) of cremeren (element vuur) nog enigszins wel is. Oplossen in zuur is naar mijn idee tegennatuurlijk, maar ieders eigen keus.


    Cogito ergo sum

    Oneens. Ik vind dat je zelf mag bepalen wat er met je lichaam gebeurt na je dood.
    Als je dit graagwilt; doe wat jenniet laten kunt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran