• De stelling van deze week luidt:
    De nieuwe manier van "cremeren" (oplossen in chemicaliën) zou niet toegestaan moeten worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    In eerste instantie lijkt het vies, maar als je er over gaat nadenken is het toch niet zo erg? Na cremeren blijft er ook niet veel meer van je oorspronkelijke lichaam over.
    Nu ja, ik zeg niet dat ik er voor zou kiezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    jaimyhoi schreef:
    Het kan een keuze van iemand zijn, dus moet het gerespecteerd worden.

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.


    Dat.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 14:54 ]


    Don't judge a book by its cover...

    Oneens.

    Waarom niet, als je dat zelf kiest. Met mijn lichaam mogen ze doen wat ze willen, maar ik wil wel dat ze met mijn organen levens redden, voor de rest doen ze maar wat ze willen, het is niet alsof ik het zal merken ofzo.


    Allting handlar om relativitet

    oneens, iedereen mag doen wat hij/zij wilt maar het is en een vies idee!!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Crowmaster schreef:
    Ik vind dat iedereen mag beslissen hoe hij of zij zijn/haar lichaam wilt laten "verdwijnen", maar persoonlijk zie ik deze wijze toch als een vrij beestige manier. Het mag toegestaan worden, maar mijn sympathie heeft ze niet. Nogmaals echter, respect voor ieder's keuze.


    - The last look back is black -

    Oneens!


    Life is full of fake people

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oneens, ik zou het zelf eigenlijk ook wel willen. Ik bedoel begraven betekend dat je aan je familie de verplichting achterlaat dat ze een keer in de maand bloemen moeten komen brengen. Cremeren is slecht voor het milieu. En zeemans graf vind ik eng, ik bedoel als je lichaam niet begraven is kan een of andere necrofiel het vinden en is alles wat hij met je lichaam doet ook nog eens legaal. Nee dan word ik liever chemisch opgelost.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Targaryen schreef:
    Oneens, ik zou het zelf eigenlijk ook wel willen. Ik bedoel begraven betekend dat je aan je familie de verplichting achterlaat dat ze een keer in de maand bloemen moeten komen brengen. Cremeren is slecht voor het milieu. En zeemans graf vind ik eng, ik bedoel als je lichaam niet begraven is kan een of andere necrofiel het vinden en is alles wat hij met je lichaam doet ook nog eens legaal. Nee dan word ik liever chemisch opgelost.


    Ehh... Volgens mij is necrofilie niet legaal. Enne... Hoeveel necrofielen gaan in godsnaam op de zeebodem zoeken naar dode mensen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Stoppable schreef:
    Oneens.
    Iedereen mag zelf beslissen hoe hij of zij begraven wilt worden, en als hij of zij het zo wil, zou je dat moeten respecteren.


    Life is all about having a good time.

    Tigger schreef:
    (...)

    Ehh... Volgens mij is necrofilie niet legaal. Enne... Hoeveel necrofielen gaan in godsnaam op de zeebodem zoeken naar dode mensen? (cat)


    Nee, grafschending is illegaal. Maar als je een lichaam vind dan is het voor de Nederlandse wet legaal.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Targaryen schreef:
    (...)

    Nee, grafschending is illegaal. Maar als je een lichaam vind dan is het voor de Nederlandse wet legaal.


    zou er niet toe doen als je lichaam niet in Nederlandse wateren is gevonden. Maarreh... Dit is wel de origineelste reden die ik ooit heb gehoord XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het wel een eigen keus maar het is gewoon vreemd om te denken dat mensen hun lichaam zo willen laten verdwijnen van de aardbodem.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!