• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    xD

    Ik weet niet of ik een die hard fan ben, hoor :P Ik weet wel dat ik altijd zal vinden dat ze supergoede muziek maken. Het boeit me niet of Bill gay is en ik vind het heel knap van TH dat ze voor hun eigen stijl uit durven te komen en zich lekker niet laten meeslepen met de massa. Dat mag ik wel :P Heb een heleboel posters op mijn kamer van ze, alle cd's en nu een hemdje aan met Bill erop :P Ik ben niet zo iemand die flauwvalt bij een concert of begint te kwijlen bij elke foto, dat vind ik nogal overdreven, maar ik gun ze het gewoon om nog vele jaren muziek te maken en van dat imago van 'tijdelijke boyband-hype' af te komen. Goooo Tokio Hotel!!!! (yeah)


    I clicked my heels and wished for you.

    IK BEN ECHT WEL DIE-HARD
    en k bn ni fan geworde door hun uiterlijk nzo, wnt k was juist op vakantie toen da ik monsoon hoorde, ik had ze dus nog nooit gezien. Toen da ik thuis kwam zocht ik nog liedjes op en ik vond die echt goe
    pas later zag ik hoe geil bill is
    hahahah, ik eb eens op een schoolreis in duitsland zelfs gezegd da Bill en Tom nog ni op de bus ware, dus da wij moeste wachte xD
    ik heb ook kei veel posters nzo..
    en vr het concert heb ik ong. 6 uur buiten en anderhalf uur staan wachten, wnt k moest 's morgens nog iets op school gn doen
    als iemand iet slecht over th zegt, dn bn ik ni aansprakelijk vr de gevolgen, xD
    dus, k dnk wel da k die hard ben


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik snap het wel , sommige vinden TH gewoon slecht enz omdat ze allemaal vn die fake fans hebben , en sommige vinden het dom dat ze opeens zo veel naar Amerika gaan , und dat hun zegmaar eerder de kans hebben om ze te zien , dat snap ik wel , maargut , dan bn je al geen die-hard-fan meer hoa :'\


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    IK BN DIE HARD hihi xD 12 U voor hun hotel gewacht OP hakke én mijn pis ingehouwe :p wie doet mij da na xD


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    IK BEN DIE HARD :D:D
    Muziek blijft super super super goed, songteksten blijven (de meeste) gevoelig/lief/mooi/goed/positief :D, jongens blijven cute en apart (own style),
    Durf uitgescholden te worden voor TH xD (A)


    Sweet dreams will come true.

    ik ben geen die hard fan ik ken die film geeneensXD
    neej ik snap wat je bedoeld ik hou van TH en heb in de regen voor hun staan w8en en ben omvergelopen op concert zodat iedereen mn onderbroek kon zien(combi van minirok en onderbroek met tijgerprint OEPS)maar ze lette tog alleen maar op Toms handdoek die in mijn buurd was gegooit(de reden dat ik omvergelopen was)dus het viel mee maar ik hoop dat de jongens die in mn buurt stonden het niet gemerkt hebbe!!
    TH lijkt miss commersieel en er is zoon hype omheen dat is miss de reden dat sommige Cinema Bizarre leuker vinden ik vind hun ook goed maar TH blijft thema nr.1!!!!!!!!!!!!


    take me away

    wanneer ben je die hard? volgens mij kan iedereen voor zichzelf beslisse of hij fan is of ni. ik ken tokio hotel pas sinds monsoon, das ondertusse ook al bena eeen jaar gelede en ik voel nog altij tzelfde voor tokio hotel, die make mij gewoon vrolijk, me alles, muziek, posters, me wa ze zegge, derover prate me astrid :D ik ben nog nooit van iets zolang fan geweest, en ik denk ni da ik snel ga afhake want ik wil doodgraag hun nieuwe album horen en zien en dar gaan we mss toch nog een jaar ofzo op moete wachte, maar hoe dan ook ga ik ooit me astrid en onze shorte op de eerste rij staan! :D

    ja ik ben echt fan ik ken ze ondertussen al 4 jaar en nog steeds even grote fan en een jaar geleden zegde er een hater dat bill homo is en kheb hem een klop gegeven en nu houden ze op school hun mond wel :p
    :D

    xx

    Haha

    Je hoeft je niet pokkeslecht te voelen meid ;)

    Ik ben ook nog DIE HARD FAN!!

    Nooit van ze leven [hoop ik toch:P] laat ik Th vallen...

    Daar zijn ze gewoon té goed voor!

    Marjah dat is die fans hun keuze om af te haken :)

    Xxx

    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor:D maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)

    Ik weet niet of ik een die-hard fan ben: maar ik ben in ieder geval geen monsoon-fan, het eerste nummer dat ik hoorde was in die nacht, en ik was meteen verkocht XD
    ik vind mezelf wel diehard wat betreft het concert, ik heb m'n moeder in 5 minuten overgehaald dat ik mocht, terwijl ze eigenlijk in dat weekend van het concert wou verhuizen (A)

    IK BEN EEN OFFICIELE BIG FAN BITCHES !!

    haha okee x'D .

    TOKIO HOTEL FÜR IMMER !
    eneuhm . eerst lover dan hater ?
    nooit een echte fan geweest !

    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor:D maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)
    ben je nog steeds. want als ik zeg dat ik met hem ga trouwen, zeg je nee hoor ik. en net moest je nog gillen op msn, jaaha niet liegen


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor:D maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)
    ben je nog steeds. want als ik zeg dat ik met hem ga trouwen, zeg je nee hoor ik. en net moest je nog gillen op msn, jaaha niet liegen

    drnet op msn was de eerste keer sinds maanden hoor
    -.-
    en als ik dat zeg is t alleen maar voor de grap
    tssssssss

    ik ben fan....... maar ZEKER geen die-hard:P


    You can't win the match if you can't beat the best.