• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    IK BEN EEN OFFICIELE BIG FAN BITCHES !!

    haha okee x'D .

    TOKIO HOTEL FÜR IMMER !
    eneuhm . eerst lover dan hater ?
    nooit een echte fan geweest !


    OMG VAN FAN NAAR HATER O____o da zijn zo typekes die denken 'cool'te zijn.
    Nu lopen ze de rest achterna door ze te haten =.=


    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)

    haha hetzelfde met mij X'D :P

    Yay!! nu voel ik me niet meer alleen! *wohoow* ^^
    alleen is het spijtig dat er zo weinig egte fans in mn buurt wonen.. (op mn sgool zijn er wel enkele fans, maar ik vind hun nog al wannabe's.. >.< shhtt)
    ik heb 3 vriendinne die egt die-die-hard zijn, maar die wonen zo ver dat ik enkele uren op de trein moet zitten om hen te kunnen bezoeken.. -.- woonde er maar gwoon een die-hard fan om de hoek :( iemand die net zo gek is van hun als ik! waar je dan elke avond na sgool bij kan gaan om lekker bij te kletsen en te geilen op posters van TH...

    *jajaa, meligheid blijft voortduren, zelfs vndaag nog*

    ik hou nog steed super veel van TH en ga 13 en 14 juni naar concert van hun..(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor:D maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)
    ben je nog steeds. want als ik zeg dat ik met hem ga trouwen, zeg je nee hoor ik. en net moest je nog gillen op msn, jaaha niet liegen

    drnet op msn was de eerste keer sinds maanden hoor
    -.-
    en als ik dat zeg is t alleen maar voor de grap
    tssssssss
    jaja..


    You'd took my breath but I'll survive.

    als je ze nu haat ben je nooit een echte fan geweest!

    ik denk dat veel het niet leuk vinden dat ze opeens veel in de vs zitten ofzo..

    Maar Mliz en ik zijn nog steeds egte fans:D


    <3

    die mensjes zijn gek! ken ook van die mensen maar th für immer is für immer! (bij mij dan XD)


    life your life

    Reken maar dat ik een die-hard fan ben.

    ik ben wel die-hard, maar doordat ik th nu zo goed ken zijn al die grappige weetjes enzo over ze niet echt verrassend meer ofzox] en ik ben ook onbewust veel minder verliefd op bill geworden... maar ben en blijf wel die-hard hoor:D maar ben nu gewoon thfan, geen gillend wijf die dr van overtuigd is dat ze met bill gaat trouwen (ja dat was ik-.- echt erg)
    ben je nog steeds. want als ik zeg dat ik met hem ga trouwen, zeg je nee hoor ik. en net moest je nog gillen op msn, jaaha niet liegen

    drnet op msn was de eerste keer sinds maanden hoor
    -.-
    en als ik dat zeg is t alleen maar voor de grap
    tssssssss
    jaja..


    ja

    Ik ben fan, maar ben eig nooit echt DIE-HARD fan geweest, dat ben ik trouwens vn geen enkele band :P
    wnt in mijn ogen is die-hard echt obsessief en extreem veel, dusjah ^^
    Maar ik ben fan andrs zouk nu ni op quizlet zitte :D


    Bellice

    Ik ben fan, maar ben eig nooit echt DIE-HARD fan geweest, dat ben ik trouwens vn geen enkele band :P
    wnt in mijn ogen is die-hard echt obsessief en extreem veel, dusjah ^^
    Maar ik ben fan andrs zouk nu ni op quizlet zitte :D


    Je kunt als zeg maar non THfan ook heus wel op quizlet zitten..

    Het is allee zo jammer dat bijna álle quizlets over TH gaan. :'$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maar ik ben niet echt een die-hard fan.
    Ik vind de muziek steeds minder mooi gezongen worden, het gevoel gaat eruit..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wat maakt het uit of mensen wel of niet die hard fan zijn zolang je maar geen wannabe fan bent is toch alles oke (A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Wat is Die Hard? (Flms zijn btw alle 4 geweldig 8DDD) En nu hoef je het niet uit te gaan leggen, want ik weet wel wát het is, maar niet hoe je het moet zien in verband met TH.. Want ik ken ze vanaf Monsoon, en ik was eik net voor de hype...

    Maar ik weet onderhand echt te veel over ze, en ze zijn gewoon... gewoon deel va mijn leven onderhand... klinkt vreemd, weet ik, maar toch... Ik ben ook nooit gillende freak geweest, ik heb ze in het begin wel leuk gevonden, maar dat was al best snel alweer over...En nu heb ik ook meer een rol bij de meeste fans als, ermm *weet niet hoe ik het uit moet leggen* nou ja, niet obsessed, maar gewon.. ja, weet niet helemaal...

    Bovendien lach ik ze vet hard uit om dingen die andere fans totaal boos maakt als je dat doet, en ik zou dat dan ook recht in hun gezicht doen... en ik vind dingen leuk die andere fans beledigend vinden *denkt aa Tokyo Motel <3* En... zijn er nog meer dingen? Vast wel, maar toch, ik denk dat het plaatje onderhand wel duidelijk is, niet? Ik zeg niet dat ik een Die Hard fan ben, maar ik ben zekers geen doorsnee fan...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    wijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
    WIJ ZIJN FOCKINGDIEHARD! :D
    Hun zijn onse;
    Leven,
    ziel,
    en hart! <33

    ik WAS fan
    Was nooit die hard
    ik haat ze niet
    maar ik vind ze eerlijk gezecht nogal kinderachtig