• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    Wat is Die Hard? (Flms zijn btw alle 4 geweldig 8DDD) En nu hoef je het niet uit te gaan leggen, want ik weet wel wát het is, maar niet hoe je het moet zien in verband met TH.. Want ik ken ze vanaf Monsoon, en ik was eik net voor de hype...

    Maar ik weet onderhand echt te veel over ze, en ze zijn gewoon... gewoon deel va mijn leven onderhand... klinkt vreemd, weet ik, maar toch... Ik ben ook nooit gillende freak geweest, ik heb ze in het begin wel leuk gevonden, maar dat was al best snel alweer over...En nu heb ik ook meer een rol bij de meeste fans als, ermm *weet niet hoe ik het uit moet leggen* nou ja, niet obsessed, maar gewon.. ja, weet niet helemaal...

    Bovendien lach ik ze vet hard uit om dingen die andere fans totaal boos maakt als je dat doet, en ik zou dat dan ook recht in hun gezicht doen... en ik vind dingen leuk die andere fans beledigend vinden *denkt aa Tokyo Motel <3* En... zijn er nog meer dingen? Vast wel, maar toch, ik denk dat het plaatje onderhand wel duidelijk is, niet? Ik zeg niet dat ik een Die Hard fan ben, maar ik ben zekers geen doorsnee fan...

    Ben ik het helemaal mee eens (A)
    ze zijn ook een deel van mijn leven geworden en ik ben nog steeds net zo erg fan als ik 2 jaar geleden was :D Ik kan me trouwens ook dood ergeren aan die wannabe's....


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    wanneer ben je di-hard en wanneer niet??
    ik vind mezelf niet meteen die hard maar ze zijn hééél erg goed...
    Het hanget er gewoon vanaf in welke stemming ik ben want als ik chaggie ben dan hou ik nergens meer van xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    De echte fans blijve bestaan jaa !!! ^^

    tokio hotel voor altijd ja!!

    I LOVE TOKIO HOTEL

    ben niet overdreven maar ze zijn wel fucking goed... :P:P (H)(H)(H)


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    ik ben die-hard xD
    Want;; alles wat ik doe MOET gewoon met TH te maken hebben;; meestal zijn er tussen mij en mijn vriendinnen altijd wel knooppunten waarom we wel moeten over th praten;; mijn kamer vol hangt met posters enkel van TH;; als ik dingen zie die ook maar het minste met TH maken ik het wel MOET kopen;; onlangs heb ik zelf een boekj gekocht van €7 en er stond maar een halve pagina van TH instond xD jaja jammer voor mijn geld;; ik het niet kan helpen iedereen die ik lieft fan te maken van TH omdat ze mij anders irri vinden met al mijn geslijm over hen;; en ga zo maar door xD

    ik ben fan
    maar gen die hard
    ik ga niet dagen vantevoren bij een concert zijn


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind dat er geen diehards zijn. _0_

    Diehards zijn geen mensen die hun kamer vólhangen met posters,
    of die nachtenlang voor een concerthal slapen.

    Diehard zijn mensen die fan blijven no matter what. Al krijgen ze een vriendin, al komen ze nooit meer in Nederland, al zijn ze allemaal gay, al brengen ze nooit meer een goed nummer uit.
    Mensen die hun privacy respecteren, ze laten zijn wie ze zijn, al neuken ze met hun moeder.

    Voordat je kunt beslissen wie een diehard is moet er eerst iets drastisch gebeuren. Dan pas merk je wie de echte fans zijn en trouw blijven. ;)
    Ik vind het dus nogal slap om nu te roepen dat je een diehard bent terwijl je ze pas 2 jaar kent. Dan kun je dat nog niet echt beslissen.
    [/mening]

    Ik ken zo'n meisje die eerst héél erg fan was, en toen TH engelse liedjes maakte was ze niet fan meer O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben Geen Superfan,die in hun Kleren rondloopt op school en al hun Spullen heeft...
    Ik wil natuurlijk wel Naar concerten&vind ze Supergoed,ik heb Posters van hun en ik vind het ook altijd Superdom als mensen hun gaan uitschelde...
    maar me echt druk in maken doe ik nimeer,en voor de rest gedraag ik me gwn,dus bn Geen SUPERFAN maar een gewone Fan:P
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: woorden vergeten xD)


    everybody needs a song.

    Ik vind dat er geen diehards zijn. _0_

    Diehards zijn geen mensen die hun kamer vólhangen met posters,
    of die nachtenlang voor een concerthal slapen.

    Diehard zijn mensen die fan blijven no matter what. Al krijgen ze een vriendin, al komen ze nooit meer in Nederland, al zijn ze allemaal gay, al brengen ze nooit meer een goed nummer uit.
    Mensen die hun privacy respecteren, ze laten zijn wie ze zijn, al neuken ze met hun moeder.

    Voordat je kunt beslissen wie een diehard is moet er eerst iets drastisch gebeuren. Dan pas merk je wie de echte fans zijn en trouw blijven. ;)
    Ik vind het dus nogal slap om nu te roepen dat je een diehard bent terwijl je ze pas 2 jaar kent. Dan kun je dat nog niet echt beslissen.
    [/mening]


    Japs, weer eens helemaal mee eens, en ik weet nu al, er zullen er HEEL veel fans afvallen die hier in dit topic zeiden dat ze die hard zijn. Ik weet niet of ik het ben heur, al geef ik er geen hol om wat ze doen, maar wat je zei over 'nog van ze blijven houden, ook al brengen ze nooit meer een goed nummer uit'... Ik wordt nu soms al een beetje gek van ze, laat staan over een paar jaar! O.O

    Dus, we zien wel. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa ik ben die-hard fan:P

    En ik weet dat er genoeg mensen zijn die dat ook zijn:D


    bla bla bla

    Ik vind dat er geen diehards zijn. _0_

    Diehards zijn geen mensen die hun kamer vólhangen met posters,
    of die nachtenlang voor een concerthal slapen.

    Diehard zijn mensen die fan blijven no matter what. Al krijgen ze een vriendin, al komen ze nooit meer in Nederland, al zijn ze allemaal gay, al brengen ze nooit meer een goed nummer uit.
    Mensen die hun privacy respecteren, ze laten zijn wie ze zijn, al neuken ze met hun moeder.

    Voordat je kunt beslissen wie een diehard is moet er eerst iets drastisch gebeuren. Dan pas merk je wie de echte fans zijn en trouw blijven. ;)
    Ik vind het dus nogal slap om nu te roepen dat je een diehard bent terwijl je ze pas 2 jaar kent. Dan kun je dat nog niet echt beslissen.
    [/mening]


    Japs, weer eens helemaal mee eens, en ik weet nu al, er zullen er HEEL veel fans afvallen die hier in dit topic zeiden dat ze die hard zijn. Ik weet niet of ik het ben heur, al geef ik er geen hol om wat ze doen, maar wat je zei over 'nog van ze blijven houden, ook al brengen ze nooit meer een goed nummer uit'... Ik wordt nu soms al een beetje gek van ze, laat staan over een paar jaar! O.O

    Dus, we zien wel. ^^


    Zoo erg ben ik niet:P


    bla bla bla

    Nee, en dat bedoel ik. ^^
    Kijk, ik geef gewoon toe, - nee wacht, ik moet het anders zeggen. Ik wil dat BILL het toegeeft, dat hij toch echt niet hetero is heur. Atm ga ik voor bi, maar zelfs daar heb ik soms mijn twijfels over...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee, en dat bedoel ik. ^^
    Kijk, ik geef gewoon toe, - nee wacht, ik moet het anders zeggen. Ik wil dat BILL het toegeeft, dat hij toch echt niet hetero is heur. Atm ga ik voor bi, maar zelfs daar heb ik soms mijn twijfels over...


    wrm wil iedereen nu zo graag dat Bill zegt dattie homo is of bi? -.-
    als hij zegt dat het niet zo is, is het tog zo?
    hij draagt make-up ja, heeft wat vrouwelijke trekken, maar als die jongen hetero is, dan is dat tog zo? wnt dan ken ik veel jongens die gay zijn of bi.. wnt 1 van mn bestie's draagt ook make-up nzo, maar die jongen is ook totally straight.

    'voor een die-hard fan maak het niet of ze gay zijn of hetero, of bi of whatever' - akkoord?

    wrm willen jullie dan zo perse dat hij toegeeft datie gay is? ó.O het is niet zo. Als het wel zo was, wat maakt het uit, maar het is gwoon niet zo.

    Ik vind dat er geen diehards zijn. _0_

    Diehards zijn geen mensen die hun kamer vólhangen met posters,
    of die nachtenlang voor een concerthal slapen.

    Diehard zijn mensen die fan blijven no matter what. Al krijgen ze een vriendin, al komen ze nooit meer in Nederland, al zijn ze allemaal gay, al brengen ze nooit meer een goed nummer uit.
    Mensen die hun privacy respecteren, ze laten zijn wie ze zijn, al neuken ze met hun moeder.

    Voordat je kunt beslissen wie een diehard is moet er eerst iets drastisch gebeuren. Dan pas merk je wie de echte fans zijn en trouw blijven. ;)
    Ik vind het dus nogal slap om nu te roepen dat je een diehard bent terwijl je ze pas 2 jaar kent. Dan kun je dat nog niet echt beslissen.
    [/mening]


    als ge opkomt voor TH, en hun verdedigt als mensen zeggen da ze slechte muziek maken, terwijl ze er nog nauwelijks een half liedje van hebben gehoord? will that count as a die-hard? (en meestal, als ge ze dan een liedje laat horen, zitte ze bezig da het eiglk wel een heel goede groep is, maar ze er nii naar willen luisteren, omdat iedereen er nu eenmaal al tegen is tegewoordig..en ze niet uit de mand willen vallen -.-)

    iedreen eige mening natuurlijk, maar het maakt me nii uit wat mensen van me denken als ik zeg da ik verdomd veel bezig ben me TH, het blijft nog altijd mijn leven, dus ik denk dat ik mezelf wel al meer als een gewone fan kan noemen. TH is een deel van mn leven, punt. Maakt me ni uit of da nu 'normaal' is of nii.