• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    wrm wil iedereen nu zo graag dat Bill zegt dattie homo is of bi? -.-
    als hij zegt dat het niet zo is, is het tog zo?
    hij draagt make-up ja, heeft wat vrouwelijke trekken, maar als die jongen hetero is, dan is dat tog zo? wnt dan ken ik veel jongens die gay zijn of bi.. wnt 1 van mn bestie's draagt ook make-up nzo, maar die jongen is ook totally straight.

    'voor een die-hard fan maak het niet of ze gay zijn of hetero, of bi of whatever' - akkoord?

    wrm willen jullie dan zo perse dat hij toegeeft datie gay is? ó.O het is niet zo. Als het wel zo was, wat maakt het uit, maar het is gwoon niet zo.


    Schat, het maakt me op zich ook niet zoveel uit, je vat mijn opmerking verkeerd op. Maar ik heb Billo al een tijdje kunnen observeren, en het is voor mij echt TE duidelijk; er is een heeeul kleine kans dat hij nog hetero is. Ik vind hem er ook niet echt het type voor. Ik bedoel, het kan zijn dat hij nog nooit op een jongen is gevallen, niemand behalve hij zelf kan daar iets over zeggen. Maar hij altijd met zijn romantische en liefdevolle gebazel... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij - errm, hoe zeg je dat... Mensen buitensluit vanwege geslacht, zeg maar. Daarom denk ik dat hij bi is.

    als ge opkomt voor TH, en hun verdedigt als mensen zeggen da ze slechte muziek maken, terwijl ze er nog nauwelijks een half liedje van hebben gehoord? will that count as a die-hard? (en meestal, als ge ze dan een liedje laat horen, zitte ze bezig da het eiglk wel een heel goede groep is, maar ze er nii naar willen luisteren, omdat iedereen er nu eenmaal al tegen is tegewoordig..en ze niet uit de mand willen vallen -.-)

    iedreen eige mening natuurlijk, maar het maakt me nii uit wat mensen van me denken als ik zeg da ik verdomd veel bezig ben me TH, het blijft nog altijd mijn leven, dus ik denk dat ik mezelf wel al meer als een gewone fan kan noemen. TH is een deel van mn leven, punt. Maakt me ni uit of da nu 'normaal' is of nii.


    Dat laatste kan ik zeker respecteren, omdat ik er ook zo over denk. En ze verdedigen, ik verdedig iedere artiest als mensen ze al haten van tevoren. Wat dat betreft is muziek mij te heilig. Maar het is niet zo dat ik tegen haters inga enzo. Ik bedoel, like, useless! En het ligt ook wel voor een groot deel aan de fans dat er nu zo veel haters zijn heur. :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben ABSOLUUT geen DIE HARD - fan,
    ik ben wel fan van TH maar ik vind het gewoon zo belachelijk om dagen ervoor te staan kamperen , om een uurtje van een optreden, als ik naar hun concert ooit ga, dan zal ik er heen gaan voor de muziek en verdomme niet om de hele tijd erdoor staan te gillen.
    er een paar uur er voor te staan wachten om dichtbij te staan kan ik voor inkomen. Maar ik ben TH ook al wat beu gehoord, maar ik ga niet zitten zeuren voor nieuwe hits, want ze hebben het nual zo druk.

    Maar enfin, ik heb ook eens mijn gedacht gezegt :P


    death to the one at the end of the serenade.

    Enneeuh voor mijk maakt het nie uit of Bill gay of Bi is(A) zijn keuze


    death to the one at the end of the serenade.

    Echt Die Hards gillen hun longen niet uit hun lijf om wat aandacht, dat zijn de freaky-hysterical-fans. x)
    Al was die menigte vooraan de 14e wel handig, erachter kon je geweun dansen. ^^

    [/nutteloze reactie eigenlijk, maar goed. x)]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik weet niet of ik een Die-Hard fan ben, ik ben in ieder geval niet iemand die als ik ze zie kei-hard gaat gillen ofso of flauwvallen maar dat zou ik eigenlijk bij niemand doen :P Maar hun muziek is top en de hele band is gewoon super!!
    IK heb een T-shirt met de hele band erop!!! En als ik 'm aan heb naar school zeggen die jongens zo van ieeuw Tokio- Hotel, en ik dan: Ben je jaloers ofso XD Maar ja. dit was mij verhaal wel weer XD

    TH-Rocks!!!

    (A) xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    Enneeuh voor mijk maakt het nie uit of Bill gay of Bi is(A) zijn keuze


    Dat vind ik ook, ^^ Maar als het zo duidelijk is (voor mij dan hea)... :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik weet niet of ik een Die-Hard fan ben, ik ben in ieder geval niet iemand die als ik ze zie kei-hard gaat gillen ofso of flauwvallen maar dat zou ik eigenlijk bij niemand doen :P Maar hun muziek is top en de hele band is gewoon super!!
    IK heb een T-shirt met de hele band erop!!! En als ik 'm aan heb naar school zeggen die jongens zo van ieeuw Tokio- Hotel, en ik dan: Ben je jaloers ofso XD Maar ja. dit was mij verhaal wel weer XD

    TH-Rocks!!!

    (A) xx


    En dat is precies de goede manier om je als fan te gedragen. =DD Vind ik dan, hea. (A)
    Ik heb nu niet echt zin om het uit te leggen, -lui- maar het is wel zo: als je als fan agressief naar de non-lovers reageert, worden het vanzelf haters... ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    buh, ik sta op een concert mn longen uit mn lijf te roepen, en ik kom uren op voorhand, omdat:

    1)ik Bill gewoon oversexy vind, en hem de mooiste jongen ter wereld vind. klinkt mss dwaas uit de mond van iemand die bijna 16 is, maar het is zo, punt

    2)omdat je als je uren op voorhand komt voor een concert (bijvoorbeeld 3 maart) niet naar sgool hoeft ^^ en je massa's veel nieuwe vrienden maakt daar! en het is gwoon leuk jah!

    en ja, ik begin helemaal te flippen als ik TH zie. ten eerste hebben die jongens, ook al hebbe ze Nu alles wat ze willen, zichzelf helemaal naar de top GEWERKT. Bill zegt zelf: dat ze toen ze klein waren, zelf hun cdtjes maakten en zelf verkochten! ik heb dus respect voor ze, en hetzelfde geld voor hun stijl waar ze voor uitkomen, ondanks alle negatieve commentaar. En ze zijn gwoon übersexy xD dus jaa, ik sta als een stomme bakvis te roepen ^-^ sinds mensengeheugen doen tienermeisjes dat als ze hun idolen zien, wrm zouden th-fans het dan plotseling niet mogen?

    en THndALlover, stop bitte met dat schat gedoe.. -.-

    en trouwens:"ik heb Billo al een tijdje kunnen observeren" loop je je dan de hele tijd in de struiken te verstoppen met een verrekijker fzo, om hem te 'observeren'? no offense.

    Ik weet niet wat sommige onder die-hard verstaan..
    Ik versta die-hard onder
    ~ Dagen (maar dan ook echt DAGEN) blijven slapen voor het evenement waar ze komen
    ~ Tokio Hotel "stalken" (naar elk concert/festival gaan waar ze optreden)
    ~ Depressief raken om te weten dat je ze misschien nooit persoonlijk zal kennen (wat natuurlijk altijd wel kan).
    Enzovoort..
    Dat laatste heb ik wel, maar dat andere zou ik ook wel doen, maar helaas. Mijn ouders zouden me vermoorden.


    I recycle my thoughts.

    EEHHMM.. ik weet niet of ik die-hard fan ben xD
    ik denk het wel (A)
    maar ik weet we ldat ik nu SUPER-GROOTE-HIIP(A)-fan ben
    ik ik zou ook saltijd fan blijven en altijd van ze houden ^^


    don't Worry...Be gay.

    ik weet niet of ik DIE HARD fan ben xD
    ik weet alleen wel dat ik al vanaf het liedje schrei toen ik die voor de eerste keer hoorde het wel goede muziek vond maar ik ben er niet echt op door gegaan , toen ben ik op google allemaal naar plaatjes gaan zoeken en op youtube naar hun muziek luisteren. toen kwam monsoon uit op tmf, en vanaf dat moment wist ik het meteen. ik vind deze muziek echt geweldig ,zo ging ik het steeds meer luisteren en meer en meer. zo ben ik ongeveer fan geworden.
    toen het concert in amsterdam was zal en moest ik daarheen ! ik moest ze een keer in het echt zien ! en ik had geen geluk ¬¬ ik mocht neit van me ouders ze vonden me te jong ¬¬
    4 maart 2008 , monique was net 15 geworden ( maand daarvoor ) en ik had geluk dat ik nu wel mocht, ik zou 3 uurtjes naar school gaan maar was de eerste 2 uur vrij. tot de pauze toen die was ben ik naar het ander gebouw gerent om vriendin op te halen wij fucking snel naar de auto en naar ahoy, het was voor ons allebij de eerste keer als je daar dan aankomt krijg je ect een kick van OMG IK GA ZE GEWOON ZIEN ! :O
    de tijd gaat dan fucking langzaam ,regen en onwere hebben we gehad , en daar fucking veel nieuwe vrienden gemaakt , het is eigelijk gewoon iets heel speciaals. en als je dan naar binnen mag je staat helemaal vooraan bij je eerste concert , heb je een fucking kick in jezelf atans ( ik wel ) als dan de eerste klanken van tom z`n gitaar klinken komt echt heel die kick uit jezelf . je staat er gewoon je ziet ze gewoon de jongens waar je fucking fan van bent. ! 14 juni 2008 het open air concert was weer net zo geweldig ! weer nieuwe vrienden gemaakt. en als je dan de volgende dag op school komt en je vertelt het tege je vriendin in de klas dan gaaat het zo :

    Monique ( ik dus ) : alblalbla ( doet het verhaal )
    jonge in de klas : omg jij gaat tog niet naar die hays
    monique reageerd er niet op
    jongen: jij bent echt z`n gotic en emo en heel die shit
    monique : weet je uberhoud hoe een emo of gotic eruit ziet , zoja kijk dan nog een keer beter naar die plaatjes van je en dan naar mij en ordeel dan pas, het is jou mening en die mag je hebben , maar ik ben fan van ze en als jou dat niet aanstaat is dat jou probleem niet het mijne denk maar neit dat ik voor jou ga veranderen omdat jij het gays vind wat ze totaal niet zijn

    en dan denk ik bijmezelf : waarom doen mensen zo moeilijk over hoe ze eruit zien, het gaat tog ook om de muziek. neem nou bill: hij jis hoe die is , en hij gaat dat ook niet veranderen en ik geef hem groot gelijk. ben gewoon jezelf beter kan je niet zijn
    maar ik kan er dan echt niet tegen als mensen ze zwart gaan maken over hoe ze eruit zien. dat ze eerst naar hunzelf kijken dan pas naar een ander..



    SOW DAT WAS MIJ VERHAAL XD

    weet je; dat komt omdat TH niet veel bijzondere nummers meer maakt en omdat alles Engels wordt. Daar knapt Mo0n een beetje op af;)


    I want my bloody cheese now!^^

    Lo0n vindt hetzelfde;)


    I want my bloody cheese now!^^

    buh, ik sta op een concert mn longen uit mn lijf te roepen, en ik kom uren op voorhand, omdat:

    1)ik Bill gewoon oversexy vind, en hem de mooiste jongen ter wereld vind. klinkt mss dwaas uit de mond van iemand die bijna 16 is, maar het is zo, punt

    2)omdat je als je uren op voorhand komt voor een concert (bijvoorbeeld 3 maart) niet naar sgool hoeft ^^ en je massa's veel nieuwe vrienden maakt daar! en het is gwoon leuk jah!

    en ja, ik begin helemaal te flippen als ik TH zie. ten eerste hebben die jongens, ook al hebbe ze Nu alles wat ze willen, zichzelf helemaal naar de top GEWERKT. Bill zegt zelf: dat ze toen ze klein waren, zelf hun cdtjes maakten en zelf verkochten! ik heb dus respect voor ze, en hetzelfde geld voor hun stijl waar ze voor uitkomen, ondanks alle negatieve commentaar. En ze zijn gwoon übersexy xD dus jaa, ik sta als een stomme bakvis te roepen ^-^ sinds mensengeheugen doen tienermeisjes dat als ze hun idolen zien, wrm zouden th-fans het dan plotseling niet mogen?

    en THndALlover, stop bitte met dat schat gedoe.. -.-

    en trouwens:"ik heb Billo al een tijdje kunnen observeren" loop je je dan de hele tijd in de struiken te verstoppen met een verrekijker fzo, om hem te 'observeren'? no offense.


    Schat is mijn stopwoordje ik noem iedereen zo ^.^
    En nee, ik loop niet in de struikjes te koekeloeren, ik ben geen paparazzi. Maar interviews kijken en lezen, optredens zien, en een bak mensenkennis helpt heur. ^^

    En ik ben het met je eens over het uren van tevoren bij een concert aanwezig zijn, dat is geweun gezellig, al ben je savonds dan echt bek en bekaf. Maar het hysterisch gillen vind ik ook idioot. Ik zeg niet dat jullie dat niet mogen doen, maar ik vind het idioot. [/mening]

    And I didn't take it as offense (you'll have to do a bit more effort ;)).


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    weet je; dat komt omdat TH niet veel bijzondere nummers meer maakt en omdat alles Engels wordt. Daar knapt Mo0n een beetje op af;)


    idd best jammer dat alles naar het engels gaat maar gelukkig hebben ze in nijmegen alles in het duits gezongen.. ik was die dag er voor ook bij concert in dortmund...

    of ik nu een die hard fan ben of niet er gaat geen dag voorbij zonder TH ik hou van ze en ik kan niet meer zonder..

    ik heb trouwens al heel veel mensen aangestoken en zal ook nog jaren fan blijven(A)(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~