• Steeds meer mensen die eens diehardfans ware van TH, haken af... ze beweren nu zelfs dat TH pokkeslecht is, en dat ze niet snappe wat ze daar ooit in gezien hebben :S vind ik zelf best grof..

    nu voel ik me soms beetje eenzaam.. x( alsof ik 1 van de laatste egte fans ben.. maar omdat ik weet dat er op quizlet.nl een paar egte diehards zitte, is het nu aan hen om hier neer te sgrijve dat ze dus nog eve die hard zijn als pakweg een jaar geleden + enkele redenen wrm je jezelf nog DIEHARDfan kunt noemen ^^

    (en ik heb het woord DIE HARD nu egt veel te veel gebruik xD maar maakt nii uit ^^ reageer nu maar gwoon xD)

    weet je; dat komt omdat TH niet veel bijzondere nummers meer maakt en omdat alles Engels wordt. Daar knapt Mo0n een beetje op af;)


    idd best jammer dat alles naar het engels gaat maar gelukkig hebben ze in nijmegen alles in het duits gezongen.. ik was die dag er voor ook bij concert in dortmund...

    of ik nu een die hard fan ben of niet er gaat geen dag voorbij zonder TH ik hou van ze en ik kan niet meer zonder..

    ik heb trouwens al heel veel mensen aangestoken en zal ook nog jaren fan blijven(A)(H)


    Whoe!
    Amen! ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    weet je; dat komt omdat TH niet veel bijzondere nummers meer maakt en omdat alles Engels wordt. Daar knapt Mo0n een beetje op af;)


    idd best jammer dat alles naar het engels gaat maar gelukkig hebben ze in nijmegen alles in het duits gezongen.. ik was die dag er voor ook bij concert in dortmund...

    of ik nu een die hard fan ben of niet er gaat geen dag voorbij zonder TH ik hou van ze en ik kan niet meer zonder..

    ik heb trouwens al heel veel mensen aangestoken en zal ook nog jaren fan blijven(A)(H)


    Whoe!
    Amen! ^^




    weetje mensen ..

    ik vind het best wel heel erg jammer ..
    dat de liedjes van tokio hotel ..
    naar engels gaan
    alle liedjes die ze totnu toe hebben in het duits worden allemaal engels gemaakt , en dan komen de engelse liedje sop tv
    sorry maar ze zijn duist , waarom de duitse liedjes neit en de engelse wel .. ?

    Amen ^^

    ik ken ze nu vrijdaag, wooohoow juist 3 jaar tof he! drie jaar terug was ik 13 (dacht ik:p)en ik ging op reis naar duitsland was daar wat aan het rond zappen fzo op de tv en toen kwam ik bij hun uit.en zo als ik thuis kwam gewoon eens opgezocht en zo ben ik fan geworden dus vrijdag groot feest voor mij!(baby)
    x

    ik ken ze nu vrijdaag, wooohoow juist 3 jaar tof he! drie jaar terug was ik 13 (dacht ik:p)en ik ging op reis naar duitsland was daar wat aan het rond zappen fzo op de tv en toen kwam ik bij hun uit.en zo als ik thuis kwam gewoon eens opgezocht en zo ben ik fan geworden dus vrijdag groot feest voor mij!(baby)
    x

    met andere woorden: nog altijd die harde fan!
    ik hou gewoon zoveel van hun muziek!

    hmm het ligt er een beetje aan wat je onder DIE HARD FAN verstaat, maar ik ben zeker een grote fan:D ik word nog altijd blij van filmpjes/foto's/muziek enz. van hun en hou nog steeds van alles wat er mee te maken heeft ;) je bent zeker niet de enige en laatste;)


    Why don't you break my heart

    Ik noem mezelf wel een heel grote fan, maar niet de grootste ofzo.

    En waarom ik me een grote fan noem? Omdat

    1. ik elke dag met hun bezig ben (Allemaal Site's bekijken, verhalen lezen over hun, enz...)
    2. ik beluister constand hun muziek zodat me ouders zeuren
    3. Ik zet iedereen aan tot fan, Me pa en mijn neefje zijn nu ook fan geworden door mij (yeah)
    4. Voor Bill,Tom,Georg en Gustav spring ik door het vuur (H)
    5. Ik kan niets meer bedenken xD


    Let the Night embrace you

    Ik noem mezelf wel een heel grote fan, maar niet de grootste ofzo.

    En waarom ik me een grote fan noem? Omdat

    1. ik elke dag met hun bezig ben (Allemaal Site's bekijken, verhalen lezen over hun, enz...)
    2. ik beluister constand hun muziek zodat me ouders zeuren
    3. Ik zet iedereen aan tot fan, Me pa en mijn neefje zijn nu ook fan geworden door mij (yeah)
    4. Voor Bill,Tom,Georg en Gustav spring ik door het vuur (H)
    5. Ik kan niets meer bedenken xD


    zelfde hiero ^^

    ik ken ze nu vrijdaag, wooohoow juist 3 jaar tof he! drie jaar terug was ik 13 (dacht ik:p)en ik ging op reis naar duitsland was daar wat aan het rond zappen fzo op de tv en toen kwam ik bij hun uit.en zo als ik thuis kwam gewoon eens opgezocht en zo ben ik fan geworden dus vrijdag groot feest voor mij!(baby)
    x

    met andere woorden: nog altijd die harde fan!
    ik hou gewoon zoveel van hun muziek!


    yayy ^^ bij mij is het zondag feest xD maar wel nog maar 1 jaartje.. >.< ik ga het vieren met een fanmeeting ^^

    Ik denk niet dat ik echt een Die-Hard fan ben.
    Ik heb al verschillende keren gehad dat ik bijna geen fan meer was, maar als ik dan naa reen concert ga, dan ben ik weer helemaal terug fan. Overlaatst was ik bijna geen fan meer, maar toen ik naar dat concert van Th ben geweest in Parc Des Princes (Parijs), ben ik weer helemaal terug. Nu denk ik wel dta het gaat blijven.
    Dus echt Die-Hard ben ik niet

    xD

    uh, Ik ben ook wel een echte fan hoor, die-hard wil ik wel zijn, maar ik mag niet naar concerten van mn ouders, dus nu gaan jullie wel zeggen, van: dat is dan geen die-hard als ze zelfs niet naar concerten gaat ofzo, maar ik mag gewoon niet. Maar ik ben een echte fan, hoor! Ik hou van alles, de muziek, de jongens, de stijl, de teksten... De teksten hebben zoo een mooie betekenis! Ja, ben wel n echte fan xD

    Ik word echt gek van mensen die zeggen van; Ja ik ben fan van Tokio Hotel, omdat Bill zo knap is! En dan een maand later zijn ze fan van iets anders -.-

    Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?

    Ik hou persoonlijk van de muziek, en vind de jongens ook nog eens vet leuk. Het maakt me geen fak uit als Bill homo zou zijn of als Gustav ineens zn haar laat lang groeien. Ik ben fan om de muziek.

    [Anke heeft gesproken.]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik word echt gek van mensen die zeggen van; Ja ik ben fan van Tokio Hotel, omdat Bill zo knap is! En dan een maand later zijn ze fan van iets anders -.-

    Ik bedoel, wat voor fan ben je dan?

    Ik hou persoonlijk van de muziek, en vind de jongens ook nog eens vet leuk. Het maakt me geen fak uit als Bill homo zou zijn of als Gustav ineens zn haar laat lang groeien. Ik ben fan om de muziek.

    [Anke heeft gesproken.]


    Agreed


    Why don't you break my heart

    Die-Hard-Fan
    met de bedoeling dat ik fan ga blijven!
    Ik had me vriendin voor haar kop geslagen toen ze opeens helemaal into JB was -.-'

    ik ben een egt DIE-HARD fan

    ik ben ng altyd een spprgrotefan als een jaar geleden hóór! ze blijven GWN mega!


    A. ikmisje.

    Ik ben al fan sinds Schrei
    En ben al die tijd fan gebleven ^^
    En ben ook niet van plan om de komen de 7jaar af te haken (A)
    Behalve als ze stoppen °_°


    all I want for christmas is a girlfriend