• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    :c Maddy is gedumpt!
    Wie wilt er iets met haar doen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Maddy kan wel naar Antz en Jacky, ze zitten bij bus 2. Ze zijn beide arm.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    :c Maddy is gedumpt!
    Wie wilt er iets met haar doen?


    [Je mag ook met Robin praten als je wilt. Hij is rijk zit bij ingang villa 2. ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Kom.' zei ik toen ik Tiffany overeind trok en haar aan haar hand mee de bus uit nam. Ik wierp een korte blik naar de twee die voor de bus zaten. Echt vreselijk hoe ze eruit zagen. 'Dus, wie gaan we strikken om onze koffers te dragen?' vroeg ik grijzend aan Tiffany.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    adores schreef:
    (...)

    [Je mag ook met Robin praten als je wilt. Hij is rijk zit bij ingang villa 2. ]

    Oké, Maddy zit ook in villa twee en is arm. Ik laat haar wel naar de ingang toe gaan ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tiffany
    Ik keek Yasmin grijnzend aan en wendde me daarna tot de mensen die in de buurt van de bus zaten. 'Attentie graag!' Ik klap in mijn handen. 'Yasmin en ik hebben iemand nodig om onze koffers naar de kamers te brengen en zijn bereid te betalen. Dus, wie is zo vriendelijk om ons te helpen.' Het was niet echt helpen, het was meer het vuile werk opknappen. Ik keek vragend en glimlachend tegelijk om me heen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik moet eten, tot vanavond!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Madeline 'Maddy'
    Ik stapte uit de bus, en keek verwonderd naar Villa 2. Hier heb ik nooit van durven dromen..
    Thuis woonden we in een huisje wat hier misschien wel tien keer inpaste.
    Bij de ingang stond een jongen, en hij zag er rijk uit.
    Een tikkeltje onzeker ging ik bij hem staan.
    ''Eh- Mooi, hè?'' zei ik, en glimlachte eventjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Orlando

    Vanuit mijn ooghoek zag ik een meisje om aandacht vragen om haar koffers naar hun kamers te brengen, iets wat ik duidelijk niet van plan was, ik loop een beetje verder weg waarna ik rondkijk naar de verschillende mensen die er waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Robin Daniel Hastings.
    'Eh- Mooi, hé?' Ik draaide mijn hoofd de richting van het geluid in. 'Zeker!' zei ik tegen een niet rijk uitziend meisje. 'Robin, Robin Hastings.' Stelde ik mezelf voor terwijl ik opstond en mijn hand haar richting in stak.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    ''Zeker!'' zei hij, terwijl zijn krulletjes vrolijk meedansten met zijn bewegingen.
    ''Robin, Robin Hastings.'' stelde hij zichzelf voor, en hij stond op om vervolgens zijn hand uit te steken.
    Ik was verbaasd, maar probeerde het te verbergen. Ik had verwacht dat de rijken arrogant en terughoudend waren, maar hij leek me wel heel aardig.
    Ik schudde glimlachend zijn hand. ''Madeline Evans, ze noemen me Maddy.'' antwoordde ik, en grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    Ik moest lachen om haar gezichtsuitdrukking. 'Ik ben eigenlijk best aardig hoor.' Ik schoof naar de zijkant van mijn koffer en klopte op de overgebleven ruimte naast me. 'Volgens mij ben je uh...- nou, volgens mij woon je thuis niet in zo'n huis of wel?' mijn vraag kwam er wat nerveus uit iets wat ik niet gewend was, maar goed ik was ook niet echt goed in een gesprek houden met mensen die niet evenveel geld als mij hadden dat deed ik namelijk nooit.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    Hij lachte, waarschijnlijk om mijn hoofd. Ja, ik was een ster in rare bekken trekken, zonder dat ik het doorhad. Meestal kwam het doordat ik meerdere emoties op het moment had, wat mijn gezicht tegelijk probeerde uit te drukken. Ik was apart.
    Hij schoof een stukje op op zijn koffer, en klopte op het deel naast hem. Ik grinnikte zachtjes, en ging naast hem zitten.
    ''Volgens mij ben je uh..- Nou, volgens mij woon je thuis niet in zo'n huis of wel?'' vroeg Robin, en ik glimlachte zwakjes. ''Nee, ons huis is.. véél kleiner.'' mompelde ik. ''En jij? Is je huis zó groot?'' vroeg ik hem, en tikkeltje verbaasd wat niet mijn bedoeling was.
    Als mijn moeder niet ziek was geweest, waren we niet zo arm geweest. Het is jammer, maar ik heb er alles voor over, als mijn moeder maar geneest.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Robin Daniel Hastings
    'Een beetje te groot, als je mensen heel dringend nodig hebt en je kunt ze niet vinden zonder de intercom te gebruiken is erg onhandig.' Ik liet mijn blik over over de voorgevel van het huis achter me glijden. 'Ik denk dat het thuis nog iets groter is..' 'Ik zou best wel eens met je willen wissel, een keer niet zóó groot wonen.'
    'Wil je me wat over jou thuis vertellen?'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Madeline 'Maddy'
    Holy. Een intercom. Wij zouden dat dus nóóit kunnen betalen, al helemaal geen huis waar je niemand terug kan vinden.
    ''wil je me wat over jou thuis vertellen?'' vroeg hij, en ik knikte.
    ''We wonen in een achterbuurt, het is er echt verschrikkelijk. 'S avonds alleen over straat lopen, durf ik absoluut niet.'' ik grijnsde zwakjes.
    ''We hebben het niet zo breed, omdat mijn moeder.. Kanker heeft. Het genezingsproces is duur, en mijn vader werkt in een fabriek, wat niet veel geld opbrengt.'' mompelde ik, en keek naar mijn handen. Dit was best.. Beschamend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''