• RPG rechten zijn van: @MyMisery

    Om het topic netjes te houden ga ik alles in een story zetten.
    http://www.quizlet.nl/stories/87645/rpg-the-poor-the-rich-the-dogs-amp-the-villas/


    Speciaal voor julie nog even de regels:

    - OCC is met haakjes []{}()
    - In het echt zijn mensen ook niet na een uur al verliefd. Ze vinden elkaar wel leuk, dat is wat anders.
    -Schelden mag, allen wel met de personages
    -16+ is toegestaan
    -Overdag ben je samen, als er een dag programma is, anders zit je met de andere in jouw persoonlijke villa
    -Ga anderen niet lopen besturen.
    -De plaatsen waar we heen gaan worden aangegeven. Als je zelf ergens naartoe wil moet je dat vragen
    -Het liefst drie regels, meer mag altijd.
    - Max. twee jongeren per persoon.
    -niemand is perfect
    -ik wil minimaal nog 1 iemand onder de 16. (Die van mij is 14)
    -Realistisch en actief. Als je dat bent mag je meedoen




    Als ik offline ben en er moet een nieuw topic geopend worden
    Mag er overlegd worden en gewoon een nieuw topic geopend worden,
    indien Alles wat hier staat er ook in komt te staan, ook de story.

    Veel plezier, het vertrek van de bussen staat ook in de story.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Robin Daniel Hastings
    'Stop daar mee!" Ze ik op een bekakte dwingende toon. Ik draaide me naar haar toe en zag de verbaasde blik in haar ogen. 'Grapje!' en begon haar ook terug terug te prikken. Na een prikgevecht over dominantie dat ik uiteindelijk 'opzettelijk' verloren had begon ik langzaam moe te worden. 'Don't move.' Zei ik tegen Yasmin waarna ik mijn hoofd op haar schouder liet rusten en heel heel langzaam in slaap viel.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yasmin

    'Slaapkop.' zeg ik zacht als ik voorzichtig met een hand door zijn krullen ga. Ik laat mijn hoofd tegen zijn hoofd aan leunen en sluit mijn ogen. Misschien werd dit rare kamp toch nog beter dan ik dacht. Ik gaapte, maar kon niet in slaap vallen. Voorzichtig liet ik een vinger over Robin's wang glijden. Hij was schattig als hij sliep.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jeeetje, jullie gaan snel :c.
    Zijn ze al aangekomen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ze zijn nog niet aangekomen maar zitten wel in de bussen. Sorry dat we zo snel zijn. :3 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Haha oké, thanks! Maakt niet uit joh, als ik maar gemakkelijk kan inspringen vind ik het best :').
    Wie wilt er naast Madeline zitten? (Villa 2, arm) :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (antz zit in villa twee achter in de bus. Je kanernaast komen Zitten ;3 )


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is goed! Ik zit op mijn mobiel, dus ik kan niet in die story kijken. Is 'ie arm/rijk? En in welke villa zit hij?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (2 want ze zitten toch in dezelfde bus ;p hij is arm )

    Anthony 'Atnz'
    De busreis was verschrikkelijk. Nog altijd zat ik achterin en tegen de verveling had ik mijn tweedehands iPod tevoorschijn getoverd. Onderhand was de batterij bijna op n ik hoopte dat we er snel zouden zijn. Freaxxx dreunde onderhand in mijn oren en zachtjes tikte ik met mijn hand mee op de maat terwijl ik verveeld naar buiten keek naar de voorbijvliegende lantarerenpalen. Even dacht ik erover na ze te gaan tellen maar waarna ik ergens in de 20 was raakte ik de tel al kwijt. Nee dat was niets voor mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha oo!

    Madeline 'Maddy'
    Mijn ogen gleden door de bus, onzeker keek ik om me heen. Er was nergens plaats, op eentje na; achterin, bij een jongen die muziek luisterde. Langzaam sjokte ik naar hem toe, en plofte naast hem neer. Ik veegde wat blonde plukjes uit mijn zichtsveld, en keek hem aan. "Hee, ik ben Madeline." Glilachte ik, terwijl ik af en toe langs hem naar buiten keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat et een meisje naast me ging zitten. Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde niet wat ze zij. Snel trok ik mijn oortje uit en keek ik echt naar haar op. 'sorry, wat zei je?' vroeg ik terwijl ik in mijn zakken naar mijn iPod zocht om deze vervolgens op stop te drukken. Als ik toch niet luisterde kon ik mijn batterij maar beter besparen. 'Ik ben trouwens Antz. Ik zette voor de zoveelste keer mijn zonnenbril meer in mijn haren en wreef wat in mijn ogen van het plots Belle licht. Ik was niets voor niets echt een avondmens.

    [ja sorry zit nu op werk en ik kan enkel posten in mijn pauzes dus ik ga niet zo snel. ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Piper
    Ik zit in het midden met mijn voeten op de stoel naast me, er zijn nog 4 mensen in de bus, 3 ervan zien er verwaand en verwend uit. En ik kijk om naar de 4e het is een jongen maar ziet er niet zo bekakt uit als de rest. Toch besluit ik te blijven zitten.
    [Is er nog iemand uit villa 1 online?]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [Iemand uit villa 3 online? :3]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Villa 1 is aanwezig :p Jayden - arm]

    Jayden
    Ik zakte met een luide geeuw onderuit op zijn stoel. Mijn ogen hadden de bus even afgespeurd voordat ze naar buiten keken. Het landschap liep snel langs de bus voorbij. Ik dacht even na aan mijn thuis. Mijn vrienden. Ik glimlachte vaag en duwde me via mijn schouders weer overeind. Zoekend keek ik rond in de bus op zoek naar een mooie meid die ik misschien gelukkig kon maken met wat gezelschap.

    [Brb, Eten Xx]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:06 ]


    And I hope.. we'll meet again..

    [Piper is ook arm]
    Piper
    Mis geteld ik had een jongen, gelukkige geen rijke over het hoofd gezien. Hij zat ook de bus rond te speuren en zijn ogen bleven bij mij hangen, ik deed of ik het niet gezien had en keek uit het raam, iemand stond op en kwam naar me toe lopen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Jayden

    Toen de ogen van het meisje op de mijne vielen knapte er iets in mijn lichaam. Ik stond op en liep met kalme passen naar het meisje toe. Haar ogen waren prachtig en hoewel ze duidelijk geen dure sierraden of merkkledij droeg kon ze de vormen van haar lichaam op dergelijke manier accentueren dat mijn hoofd zowat op hol sloeg. Echter wilde ik mijn naam van 'player' niet vanaf de eerste seconde eer aandoen. Nope. Ik moest onthouden dat ik hier nog onbekend was en dat mijn vrienden niet in de buurt waren. Het leek me dus interessanter om gewoon even wat te praten met haar. Met een zachte plof zette ik me naast haar neer, wachtende op haar reactie. Want je zou toch wel verwachten dat ze zou opkijken wanneer een onbekende zich naast haar zou neerzette

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:26 ]


    And I hope.. we'll meet again..