• Geen idee of je zomaar een Algemeen topic mag openen, maar ik had er nog geen gezien.
    Voor een deel van de quizletters hier zit de toetsweek er weer aan te komen.
    In dit topic kan je alles kwijt over je toetsweek, je rooster, of het lukt met leren, tips, en ga maar door
    Veel succes iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is fucking kut. End of story.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ugh ugh vandaag pta-rooster gehad.
    donderdag volgende week 1 van nl, vrijdag 3, maandag3,dinsdag 2 en woensdag 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb geen Toetsweek, want ik zit nog in de onderbouw.
    Natuurlijk zit er 2 weken volgepropt met toetsen en Taaldorp (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leela schreef:
    Het is fucking kut. End of story.

    This, vooral met mijn rooster. Alleen maar toetsen om 8.15 of 9.05 en dan twee à drie uur verschillende vakken met een hoeveelheid stof waarvoor je normaal minimaal twee uur krijgt. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb morgen de eerste twee van vijftien examens. Vanaf nu kan het aftellen beginnen! (:


    The truth may be orange!

    Ik weet eindelijk mijn complete rooster voor de toetsweek
    ik heb in 6 dagen 13 toetsen waarvan in elk geval 3 bestaande uit meerdere grote hoofdstukken.
    Ze hebben ook heel slim gym op het eerste gezet en daarna een toets.
    Gelukkig mag ik helemaal niet meer meegymmen
    Maar het is alsnog best veel
    Gelukkig niet elke dag tot 10 over twee zoals het eerst zou zijn , maar maar tot 1 uur
    Ik ben nu al bezig met hard leren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one





    Punt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:





    Punt.


    (Be)lieve in (you)rself

    Savant schreef:
    Ik weet eindelijk mijn complete rooster voor de toetsweek
    ik heb in 6 dagen 13 toetsen waarvan in elk geval 3 bestaande uit meerdere grote hoofdstukken.
    Ze hebben ook heel slim gym op het eerste gezet en daarna een toets.
    Gelukkig mag ik helemaal niet meer meegymmen
    Maar het is alsnog best veel
    Gelukkig niet elke dag tot 10 over twee zoals het eerst zou zijn , maar maar tot 1 uur
    Ik ben nu al bezig met hard leren

    Dat jullie lesen ehbben enz. bij ons is 1ste uur verplichte studieuur, dan proefwerk, kleine pauze, proefwerk (2de jaar vrij wij nog niet door kluster) en dan eventueel nog proefwerk. ze sluiten bji mij wel gelukkig aan. maar na die zijn we vrij dus uiterlijk 12 uur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aw, mijn broertje heeft net chocomousse gemaakt voor mij, omdat ik moet leren (: dat maakt het allemaal toch een klein beetje beter!


    The truth may be orange!

    Ik heb er zo geen zin in.. Maar ik probeer het positief te bekijken. Nog even hard werken, en dan vakantie. (:


    Me so good.

    Goooood ik heb allemaal se's. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow, als ik al de andere reacties lees, heb ik het nog makkelijk. Ik heb 8 toetsen in 7 dagen. Maar ze tellen wel allemaal mee voor het SE, dus goede prestatie is wel belangrijk!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Het gaat echt kut, ik heb onvoldoende voor nederlandse mondeling,
    en nog meer problemen D:
    Ik kan niet wachten tot de zomervakantie, dan eindelijk kamperen met vrienden :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind het ook stom. Heb echt een rot rooster en ik kan niet wachten totdat die week voorbij is.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:34 ]


    The odds are néver in our favor.