• Geen idee of je zomaar een Algemeen topic mag openen, maar ik had er nog geen gezien.
    Voor een deel van de quizletters hier zit de toetsweek er weer aan te komen.
    In dit topic kan je alles kwijt over je toetsweek, je rooster, of het lukt met leren, tips, en ga maar door
    Veel succes iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uneventful schreef:
    Ik ben team: 1 dag van te voren leren.


    Dit.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Uneventful schreef:
    Ik ben team: 1 dag van te voren leren.

    Als je in de vierde van VWO zit + Latijn gaat dat helaas niet meer lukken. Maar ik heb goede zin, omdat het redelijk leuke onderwerpen zijn bij mijn toetsen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het valt al mee dat ik biologie en natuurkunde en scheikunde van de keer snap
    zodat ik ook weet wat ik leer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Negligible schreef:
    Van mij is het geen toetsweek, maar examenmaand en echt, hij is kut D: De eerste is trouwens al niet goed gegaan


    Ik heb ongeveer hetzelfde! En mijn eerste examen ging ook voor geen ene meter!


    The truth may be orange!

    Stoppable schreef:
    (...)
    Als je in de vierde van VWO zit + Latijn gaat dat helaas niet meer lukken. Maar ik heb goede zin, omdat het redelijk leuke onderwerpen zijn bij mijn toetsen...


    Ik zit in het vijfde Latijn en ik doe ook nog steeds het grootste deel slechts 1 dag op voorhand hoor (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:22 ]


    The truth may be orange!

    HAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ik lach jullie nu keihard uit als jullie dit niet snapte ^^ Feel so happy! Ik heb toetsweek maar daarvan heb ik 3 x taaldorp 1x PO in leveren 1 x Topo HAHA + 1 moeilijke biologie toets die ik niet ga leren maar alleen door ga lezen want ik verpest dat toch wel en voor de rest leestoetsen:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik ben team: gewoon helemaal niet leren.

    lolz en ik ben team in het studie uur snel paar keer doorlezen en na een toets ff snel en de secondes tellen(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Macadamia schreef:
    (...)

    Ik zit in het vijfde Latijn en ik doe ook nog steeds het grootste deel slechts 1 dag op voorhand hoor (nerd)

    Ja, maar ik leer niet zo makkelijk. En ik heb exacte vakken, waarbij je wel een beetje móét oefenen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Macadamia schreef:
    (...)

    Ik heb ongeveer hetzelfde! En mijn eerste examen ging ook voor geen ene meter!

    Lisa zit wel al in het hoger ^^ Let daarop.
    Ik zit in 4ASO... Mijn examens beginnen donderdag ;o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cadentium schreef:
    Ik vind het ook stom. Heb echt een rot rooster en ik kan niet wachten totdat die week voorbij is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stoppable schreef:
    (...)
    Ja, maar ik leer niet zo makkelijk. En ik heb exacte vakken, waarbij je wel een beetje móét oefenen.

    En jij moet leren. Ik denk niet dat je al klaar bent.
    Ik leer nu ook een halfuur aanmijn Duits.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    En jij moet leren. Ik denk niet dat je al klaar bent.
    Ik leer nu ook een halfuur aanmijn Duits.

    Ik moet helemaal niet leren. Ik moet mijn levenbeschouwing gedeeltelijk afmaken. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Als één van mijn ouders er niet is moet ik altijd wat meer doen in het huishouden
    En gelukkig is het zo gepland dat deze en volgende week het grootste deel 1 van mijn ouders weg is
    Mijn vader vertrekt zo naar Zwitserland tot Zaterdag en Dinsdag gaat mijn moeder naar Madrid
    -Jaloers-


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik lekker geen toetsweek heb, omdat het bij mij op school de bedoeling is dat je zelf je toetsen inplant en ze over het hele jaar verspreidt, hehe. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Om een of andere reden is het bij ons altijd onduidelijk wat wij moeten leren voor Scheikunde, nu maar hopen dat ik een keer het goede leer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one