• Geen idee of je zomaar een Algemeen topic mag openen, maar ik had er nog geen gezien.
    Voor een deel van de quizletters hier zit de toetsweek er weer aan te komen.
    In dit topic kan je alles kwijt over je toetsweek, je rooster, of het lukt met leren, tips, en ga maar door
    Veel succes iedereen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Morgen Spaans en aardrijkskunde ;s
    Spaans alleen al zijn 550 woorden, plus dan nog grammatica en dialogen etc. en aardrijkskunde zijn ook lekker 80 pgs.


    The truth may be orange!

    Aaaaaawh, die goede oude tijd met toetsweken. Dat waren nog eens tijden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb 9 proefwerken voor de toetsweek (pww) en ik moet overal echt bij leren... -_-''
    En ik moet een voldoende halen bij Spaans, wiskunde en biologie...
    Succes iedereen!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Barnabas schreef:
    Aaaaaawh, die goede oude tijd met toetsweken. Dat waren nog eens tijden!


    Haha, wat heb je nu dan? (genomen dat het erger is ;p)


    The truth may be orange!

    Je mag geen algemeen topic openen. Alleen mods mogen dit, of we maken een algemeen topic van een gewoon topic.
    Ik laat hem nu staan, maar verder gewoon niet meer doen.


    I am an idiot, I move.

    Macadamia schreef:
    (...)

    Haha, wat heb je nu dan? (genomen dat het erger is ;p)

    Ik heb net de examens achter de rug en begin in september aan de universiteit. Het wordt dus allemaal stukken moeilijker, haha!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb morgen 4 a 5 toetsen(cat)
    Mijn leraren houden nooit rekening(huil)

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb net de examens achter de rug en begin in september aan de universiteit. Het wordt dus allemaal stukken moeilijker, haha!


    Bij ons -in België, geen idee vanwaar jij bent- heet het ook gewoon examens :) ik heb ze nu twee weken en drie dagen, waarvan godzijdank al vijf dagen voorbij zijn (:


    The truth may be orange!

    Vandaag Biologie en Aardrijkskunde gehad
    Bio was wel te doen, maar sommige vragen waar onmogelijk en aardrijkskunde heb ik verkloot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Macadamia schreef:
    (...)

    Bij ons -in België, geen idee vanwaar jij bent- heet het ook gewoon examens :) ik heb ze nu twee weken en drie dagen, waarvan godzijdank al vijf dagen voorbij zijn (:

    Ik kom uit Nederland. De examens bij ons zijn echt de afronding van de middelbare school.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik kom uit Nederland. De examens bij ons zijn echt de afronding van de middelbare school.


    In België hebben we twee (of drie) keer per jaar examens, telkens twee weken lang.


    The truth may be orange!

    Pod schreef:
    Vandaag Biologie en Aardrijkskunde gehad
    Bio was wel te doen, maar sommige vragen waar onmogelijk en aardrijkskunde heb ik verkloot


    Hoera, ik heb mijn aardrijkskunde ook verkloot ;s na een uur heb ik uit pure frustratie afgegeven om mijn Spaans nog wat extra te kunnen leren.


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    (...)

    Hoera, ik heb mijn aardrijkskunde ook verkloot ;s na een uur heb ik uit pure frustratie afgegeven om mijn Spaans nog wat extra te kunnen leren.

    Wij hadden daarna nog les van die docent en we moesten elkaars proefwerken nakijken en ik dacht bij elke vraag: Dit heb ik fout, dit ook, dit ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Morgen frans , dat word een eitje ! en pedicure, dat word nachtje doorleren ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nu net Nederlands, Engels en Wiskunde gehad
    Nederlands ging wel
    Engels was gewoon te makkelijk
    En wiskunde heb ik totaal verkloot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one