• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Zo goed als ik kan doe ik het pasje, maar mijn onzekerheid maakt het slecht. Ik tril terwijl ik het doe. Ik snap er niks van, net kon ik het nog? Ik kijk naar Aedan en Pace en dan weer naar de grond.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:58 ]

    Aedan Price
    "Hé, geen probleem." grijnsde ik. "We oefenen erop tot je het kunt." glimlachte ik naar hem.
    "Het is niet zo'n makkelijke choreografie." stelde ik hem gerust.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk even naar Amy 'We zijn weer in het park, ik ga zelf zo weer' zeg ik dan. Ik kijk naar Aeden die druk bezig is met het het groepje. Dansen... Hoe zou dat zijn... In freerunnen kan ik al veel uiten... Maar dansen? Ik loop op het groepje af 'A.. Aeden.. I.. Ik daag je uit!' zeg ik stotterend.

    ~oeps
    ik doe dat laatste er wel even af!~


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    'Je hoeft je niet nerveus te maken, ik weet zeker dat je het kan. Je moet meer in jezelf geloven.' probeerde ik hem gerust te stellen. 'Bij Aed en mij ging het ook niet meteen goed, we hebben er weken op geoefend, zoveel we konden.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    JokerBaby schreef:
    ~oeps
    ik doe dat laatste er wel even af!~


    {Hahaha ik zat ook van: Oeps o.o}

    Aedan Price
    Ik draaide me naar Zero om.
    "Euh." zei ik verrast. "Goed... ja." Ik liep alvast naar de radio om wat muziek op te zetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    Met een grote grijns kijk ik toe hoe Aedan naar haar toe stapt. Eigenlijk is het totaal niet grappig, maar ik moet de zenuwen even uit me lachen. Ik besef me dat ik echt door moet oefenen wil ik de choreografie zonder zenuwen kunnen doen. Dan hoor ik iets, Zero daagt Aedan uit! Meteen stop ik met oefenen, en met gespannen ogen kijk ik naar Zero, en dan weer naar Aedan.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik slik mijn angst weg, ik weet dat Aeden goed is en ik er niks van kan. Alsnog wil ik het kunnen, na al die tijd van kijken moet ik wel wat kunnen.
    Ik stap naar het midden van de groep en wacht tot Aeden de muziek aan heeft gezet.
    Ik voel hoe de spanning in me lichaam omhoog komt en hoe ik begin te trillen.

    [Iemand die straks met Pace wil battlen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    Ik kijk even naar Pace, ik knik naar hem als bedankje en plaats mijn ogen dan weer op het midden van de kring mensen. Zero en Aedan gaan battlen.

    [ ik wil wel met Pace battlen. ]

    Aedan Price
    Ik zette de radio aan en terwijl ik naar hem toe liep, zocht ik naar Amy. Ik zag haar op een bankje zitten en aan haar hele manier van doen zag ik dat ze dronken was.
    "Pace." zei ik, toen ik langs hem liep. "Ga jij even tot bij Amy?" ik wees met mijn kin naar het bankje en ging toen vlak voor Zero staan.
    Nu hij mijn zus dronken had gevoerd en wie weet wat nog meer moest hij niet op genade rekenen. Ik begon meteen te dansen met ruwe en woedende bewegingen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ sorry guys, brotherhood is het profiel van een vriendin, was ik nog op ingelogd :P ]

    prejudices schreef:
    [ sorry guys, brotherhood is het profiel van een vriendin, was ik nog op ingelogd :P ]

    {Maakt niet uit hoor!}


    “To live will be an awfully big adventure.”