• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik haalde mijn schouders op en schroefde de dop van het flesje. Plots vond ik de manier waarop je het dopje moest losdraaien ontzettend grappig. Ik begon zachtjes te lachen en draaide het er opnieuw op. En er weer af, en er weer op. Ik begon iets harder te lachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zucht even, pak het dopje af en gooi het van het dak af. Kijk dan even naar dr en doe dan nog wat laatste oefeningen.

    Amy Price
    Ik keek zielig naar het dopje dat in de duisternis beneden verdween. Ik nam enkele slokken water, maar dat maakte nu niet veel meer uit. Ik was toch al veel te zat. Ik morste wat water over mijn hand en keek er oprecht geïnteresseerd naar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik beindig mijn oefeningen en kijk dan naar Amy, ik zucht, loop naar dr toe en til dr op. Zoals ik al dacht was ze niet echt zwaar, ik hou dr vast terwijl ik de daken opklim en via de daken richting het park loop.

    Hannah Victoria Emerson.

    "Nee hoor, we waren net klaar" Glimlacht Aedan dan.
    "Weeral laat, zoals gewoonlijk" Grinnikt hij, nadat hij mij een handruk heeft gegeven. De handdruk die we meestal aan elkaar geven. Iets wa hoort bij onze crew.
    "He, Hannah!" Glimlacht Pace dan vrolijk. Ook hij begroet me met onze gebruikelijke handdruk.
    "Waar zijn Wayne en Amy?" Vraag ik me hardop af, als ik opmerk dat ze niet bij de groep staan. Waarschijnlijk zijn ze ergens anders aan het dansen. Tenminste dat denk ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ ik ben er weer hoor! ]

    Amy Price
    "Hé." zei ik met dubbele tong. "Ik kan zelf wel lopen, hoor."
    Maar ik hield me er al niet meer mee bezig. Ik vond de manier waarop het water in het flesje klotste bij iedere stap veel interessanter.
    Af en toe kwam er een klots water op mijn buik en dan moest ik giechelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    De choreografie die Aedan en Pace lieten zien ging steeds beter, en uiteindelijk kon ik hem helemaal.

    {Yeeey!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zucht weer en kijk dan naar de groep die in het park staat, ik kijk even hoe ik haar naar beneden krijg en zie dan een iets bredere waterpijp naar beneden gaan. Ik gooi Amy over mijn schouder en klim naar beneden, daarna loop ik het park in en zet haar daar neer op het bankje.

    Aedan Price
    "Ik weet niet." zei ik bezorgd. "Ze gingen plots weg dus ik vermoed dat ze ergens gaan dansen zijn..."
    Ik moest niet denken aan wat er mogelijk kon gebeuren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    "Waar zijn we?" ik keek wazig om me heen en stootte per ongeluk het flesje water omver. Het water stroomde op de grond en ik keek er spijtig naar.
    "Oh, jammer." zuchtte ik. "We hadden het net zo leuk."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Hey! Aedan, Pace, doe ik het zo goed?' Roep ik naar Aedan en Pace. De laatst tijd ben ik nogal onzeker over hoe ik het doe. Terwijl dit soort style dansen toch wel mijn style is.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:54 ]

    Aedan Price
    Ik liep weg van bij het gesprek en liep met nog steeds bezorgde blik naar Don.
    "Toon nog eens." zei ik. Ik duwde de bezorgdheid naar de achterkant van mijn hoofd, terwijl ik me op hem concentreerde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -nevermind-

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:59 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe