• TOPIC 2



    Beste Rivera/Warcraft,

    hierbij hebben jullie toestemming om met jullie schrijfwedstrijd te beginnen. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Eindelijk mogen we aan onze schrijfwedstrijd beginnen. ^^

    In het algemeen:

    - We zoeken 20 deelnemers
    - We zoeken geen juryleden meer
    - Na 10 deelnemers komt de eerste opdracht online
    - Als je uitstel nodig hebt, minimaal twee dagen van te voren vragen
    - Als je niet hebt ingeleverd lig je uit de wedstrijd
    - Er zullen 5 rondes zijn
    - Elke ronde duurt anderhalve week

    De dingen waar we o.a. letten (het staat erbij welk jurylid op wat let):

    - Creativiteit & originaliteit: Rivera + Warcraft
    - Spelling: Warcraft
    - Interpunctie: Rivera
    - Grammatica: Rivera
    - Connectie met de opdracht: Warcraft

    Nog vragen? Stel ze in dit topic of in een pb. ^^

    Veel succes!

    Deelnemers:

    1. Yognaught x
    2. Chantrea x
    3. Meteoroid x
    4. BlueHope x
    5. AdoreMalfoy x
    6. DreamForever x
    7. Aragog x
    8. Paddington
    9. Horania
    10. Jessiiicaa x
    11. XXMALFOYXX x
    12. Scharry x
    13. LisaHG
    14. Cresseyde x
    15. LittleMixer x
    16. LPayne
    17. Artistique x
    18. Tika18 x
    19. dynamitexxx x
    20. Stornoway x

    Inschrijvingen gesloten!

    Opdrachten inleveren via pb naar ons allebei! Het liefst een story aanmaken met de opdrachten erin en de link in pb naar ons sturen.

    Opdracht 1:
    Dit is een opdracht waarbij je vrij mag kiezen wat je gaat schrijven. Het thema en genre mag je geheel zelf uitkiezen. Wees creatief, succes!

    Minimaal 300 woorden, maximaal 800 woorden.

    Deadline: 19 juni 23:59 uur


    Story met opdrachten en beoordelingen:

    Klik

    Het is niet toegestaan om een bèta-reader je te laten helpen!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:17 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    Nog niet, ik zal er heel hard aan gaan werken! Ik heb net toetsweek achter de rug van 12 toetsen en het blijkt dat ik allemaal vieren en drieën heb gehaald..


    Oh, wat erg!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    xBritta schreef:
    (...)

    Oh, wat erg!


    Ja ): Maar ik ga gelukkig wel over


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    (...)

    Ja ): Maar ik ga gelukkig wel over


    Nou, gefeliciteerd dan!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Precious let vanaf nu op de grammatica en ik let op de connectie met de opdracht.

    Tika18 schreef:
    Wanneer komen de beoordelingen on? -Pb ajb ^.^-

    We weten het nog niet precies, je zult ze vanzelf zien!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:30 ]

    zijn jullie bijna klaar?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik dacht dus dat ik vandaag heel veel na kon kijken, maar toen moest ik ineens helpen in mijn vaders' winkel, want die had een catering en het was al super druk enzo. Ik ga morgen wel proberen wat na te kijken en probeer ze echt zo snel mogelijk af te krijgen!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:10 ]

    Oh, had dat bericht niet gezien van xBritta, sorry. Ik zal nu even wel weer meer nakijken. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Just wanna say something:
    Mensen kunnen jullie ophouden met zeuren wanneer ze klaar zijn met nakijken. Als ze klaar zijn, zijn ze klaar en zetten ze het wel online! Sorry, ik kan niet tegen dat gezeur. Organiseer zelf eens een wedstrijd en je zult zien hoeveel tijd er in gaat zitten. Zelf heb ik nog nooit een wedstrijd gehouden, maar ik kan wel nagaan dat het lang duurt... Dit wilde ik even zeggen, omdat ik gewoon vind dat er teveel over wordt gezeurd.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Just wanna say something:
    Mensen kunnen jullie ophouden met zeuren wanneer ze klaar zijn met nakijken. Als ze klaar zijn, zijn ze klaar en zetten ze het wel online! Sorry, ik kan niet tegen dat gezeur. Organiseer zelf eens een wedstrijd en je zult zien hoeveel tijd er in gaat zitten. Zelf heb ik nog nooit een wedstrijd gehouden, maar ik kan wel nagaan dat het lang duurt... Dit wilde ik even zeggen, omdat ik gewoon vind dat er teveel over wordt gezeurd.


    Dankjewel ^^. We zijn er druk mee bezig en de volgende opdracht had ook veel voorbereiding nodig, daar zijn we nu mee klaar. Er valt een iemand af btw.


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    (...)

    Dankjewel ^^. We zijn er druk mee bezig en de volgende opdracht had ook veel voorbereiding nodig, daar zijn we nu mee klaar. Er valt een iemand af btw.


    Ah, nee ik er mag niemand afvallen. Nouja, het zal wel moeten, maar ik word altijd zo bang dat ik dan afval. Weet niet eens meer wat ik ingeleverd heb. $


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    xBritta


    > LittleMixer

    Hoe gaat het btw met beoordelen?
    Want de deadline was al (bijna) een maand geleden!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Hoe gaat het btw met beoordelen?
    Want de deadline was al (bijna) een maand geleden!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LittleMixer schreef:
    xBritta
    > LittleMixer

    Hoe gaat het btw met beoordelen?
    Want de deadline was al (bijna) een maand geleden!

    Nou, ik heb het heel druk gehad en probeer zoveel mogelijk na te kijken, maar aan de andere kant probeer ik ook 'n beetje van mijn vakantie te genieten natuurlijk! (:

    Sorry, ik ben bijna elke dag steeds weg.. Ik doe zo snel mogelijk!


    The sun will rise and we will try again.