• TOPIC 2



    Beste Rivera/Warcraft,

    hierbij hebben jullie toestemming om met jullie schrijfwedstrijd te beginnen. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Eindelijk mogen we aan onze schrijfwedstrijd beginnen. ^^

    In het algemeen:

    - We zoeken 20 deelnemers
    - We zoeken geen juryleden meer
    - Na 10 deelnemers komt de eerste opdracht online
    - Als je uitstel nodig hebt, minimaal twee dagen van te voren vragen
    - Als je niet hebt ingeleverd lig je uit de wedstrijd
    - Er zullen 5 rondes zijn
    - Elke ronde duurt anderhalve week

    De dingen waar we o.a. letten (het staat erbij welk jurylid op wat let):

    - Creativiteit & originaliteit: Rivera + Warcraft
    - Spelling: Warcraft
    - Interpunctie: Rivera
    - Grammatica: Rivera
    - Connectie met de opdracht: Warcraft

    Nog vragen? Stel ze in dit topic of in een pb. ^^

    Veel succes!

    Deelnemers:

    1. Yognaught x
    2. Chantrea x
    3. Meteoroid x
    4. BlueHope x
    5. AdoreMalfoy x
    6. DreamForever x
    7. Aragog x
    8. Paddington
    9. Horania
    10. Jessiiicaa x
    11. XXMALFOYXX x
    12. Scharry x
    13. LisaHG
    14. Cresseyde x
    15. LittleMixer x
    16. LPayne
    17. Artistique x
    18. Tika18 x
    19. dynamitexxx x
    20. Stornoway x

    Inschrijvingen gesloten!

    Opdrachten inleveren via pb naar ons allebei! Het liefst een story aanmaken met de opdrachten erin en de link in pb naar ons sturen.

    Opdracht 1:
    Dit is een opdracht waarbij je vrij mag kiezen wat je gaat schrijven. Het thema en genre mag je geheel zelf uitkiezen. Wees creatief, succes!

    Minimaal 300 woorden, maximaal 800 woorden.

    Deadline: 19 juni 23:59 uur


    Story met opdrachten en beoordelingen:

    Klik

    Het is niet toegestaan om een bèta-reader je te laten helpen!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:17 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    Sorry, ik ben bijna elke dag steeds weg.. Ik doe zo snel mogelijk!


    Okee! We wachten in spanning af =]

    Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind best dat het heel erg lang duurt. Zullen jullie zelf niet in tijdnood geraken zo? Je wedstrijd mag niet eeuwig blijven duren en als jullie telkens een maand nodig zullen hebben, zal je niet veel opdrachten kunnen doen.
    Navigate › Meteoroid

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:55 ]

    Meteoroid schreef:
    Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind best dat het heel erg lang duurt. Zullen jullie zelf niet in tijdnood geraken zo? Je wedstrijd mag niet eeuwig blijven duren en als jullie telkens een maand nodig zullen hebben, zal je niet veel opdrachten kunnen doen.
    Navigate › Meteoroid

    Hier ben ik het mee eens.
    Ik begrijp het als er af en toe wat tussen komt, maar éen van jullie zei dat je wou genieten van je vakantie.
    Oké, begrijp ik, maar start dan geen wedstrijd. Beoordelen neemt veel tijd in, dat moet je van te voren bedenken. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben het eens met meteoroid en aragog. =p

    Tika18 schreef:
    Ik ben het eens met meteoroid en aragog. =p


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Aragog schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens.
    Ik begrijp het als er af en toe wat tussen komt, maar éen van jullie zei dat je wou genieten van je vakantie.
    Oké, begrijp ik, maar start dan geen wedstrijd. Beoordelen neemt veel tijd in, dat moet je van te voren bedenken. (:


    Ik heb al eens een keer een wedstrijd gehouden en daarbij ging alles prima. We stonden al maanden op de wachtlijst en ik dacht dat ik niks te doen had in de vakantie. Er komen hier constant mensen logeren en ik ben stewds weg. De volgende opdrachten hadden veel voorbereiding nodig. Ik ben druk bezig en heb al veel nagekeken. En ja, we weten dat een wedstrijd niet eeuwig kan duren maar we halen het zeker wel en daar ben ik zeker van.


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    (...)

    Ik heb al eens een keer een wedstrijd gehouden en daarbij ging alles prima. We stonden al maanden op de wachtlijst en ik dacht dat ik niks te doen had in de vakantie. Er komen hier constant mensen logeren en ik ben stewds weg. De volgende opdrachten hadden veel voorbereiding nodig. Ik ben druk bezig en heb al veel nagekeken. En ja, we weten dat een wedstrijd niet eeuwig kan duren maar we halen het zeker wel en daar ben ik zeker van.

    Oké, nou, in dat geval, ik ben nieuwsgierig en hoop dat de beoordelingen snel online staan :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens.
    Ik begrijp het als er af en toe wat tussen komt, maar éen van jullie zei dat je wou genieten van je vakantie.
    Oké, begrijp ik, maar start dan geen wedstrijd. Beoordelen neemt veel tijd in, dat moet je van te voren bedenken. (:

    Wij wisten van tevoren niet dat we in de vakantie aan de beurt kwamen, aangezien we gewoon in de lijst gezet worden en af moeten wachten. Ook bij mij komt er telkens iets tussen, maar echt, ik probeer mijn best te doen!

    En mn nicht en tante logeren hier, een beetje asociaal om dan na te kijken maar goed, dat zal ik wel doen dan..


    The sun will rise and we will try again.

    Aragog schreef:
    (...)
    Oké, nou, in dat geval, ik ben nieuwsgierig en hoop dat de beoordelingen snel online staan :3.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik moet er nog een paar! (:

    Tika18 schreef:
    Ik ben het eens met meteoroid en aragog. =p


    help

    Ik denk dat ik 'm óf vandaag óf morgen af ga krijgen en anders echt op woensdag! Ik weet namelijk niet zeker of ik morgen wegga en vandaag was ik in Amsterdam. Ik probeer mijn beoordeling morgen af te krijgen. Precious (Warcraft) is trouwens ziek, maar voelt zich al beter. Ik weet dus niet wanneer zij 'm af zal krijgen.

    Ik ga van 31 juli tot 12 augustus op vakantie. Dat jullie het weten.


    Food.

    Ik ben vandaag of morgen klaar.


    The sun will rise and we will try again.