• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    {Yeah.. That sound fun XD}

    Jake Eduward Black

    'Dacht ik al' zei ik waarna ik tegen de leuning van de stoel leunde, het was hier gewoon vreselijk saai, er was nooit iets te doen tenzij we iets uithaalden. En dan gebeurde niet als vilder steeds op dezelfde plaats bleef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisabeth
    Ik grijnsde toen hij me tegen zich aandrukte. Ik beet speels in zijn oorlel, en gaf toen vlinderlichte kusjes in zijn nek, die afdwaalden naar zijn sleutelbeen. Ik bewoog mijn heupen lichtjes op een neer, terwijl mijn greep verslapte en ik mijn handen langs zijn armen liet glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okay peepz, hoelang nog tot die meeting?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sounds Fun indeed]
    CarmenxSavenna Riddle
    'Dacht ik al.' Zei Jake. James was de heletijd stil geweest. Jake leek verveeld en ik beet even speels op mijn lip. Mijn vrouwelijke charmes hadden me altijd al geholpen. 'Hebben jullie soms suggesties om wat leuks te doen.' Zeg ik grijnzend.
    [Meer kwam er niet uit :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz'
    Ze betoon haar heupen licht op en neer en dat was voor mij de doorbraak dat er een kreun over mijn lippen rolde. Haar handen gleden over mijn armen heen en begon vlinderzachte kusje op mijn sleutelbeen te drukken. Ik haalde mijn armen nu hellemaal los en greep haar gezicht en trok haar weer naar boven. Zachtje begon ik naar haar onderlip te happen en terwijl een hand haar wang streeld liet ik mijn anderen naar beneden glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James Back

    'Genoeg suggesties, alleen blijft vilder meestal de hele tijd op de plaats waar je die suggesties tot uitvoerig kunt brengen' Zeg ik met een korte grijns, je kon vuurwerk in de wc van jammerende jenny gooien, daardoor zouden waarschijnlijk ook de wc's overlopen. of in de grote zaal een stuk vuurwerk afsteken, alleen is perkie daar steeds.


    Don't be like the rest of them, darling

    [idk, hopelijk een beetje snel. ;3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Welke meeting? Waarschijnlijk heb ik iets gemist XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Elisabeth
    Dit keer kon ik geen kreuntje onderdrukken. God, hij maakte me gek. Ik liet mijn ene hand afdwalen naar zijn zij, en liet deze rusten bij zijn lies. Gewoon, om te plagen.
    Bij mijn andere hand liet ik mijn vingers verstengelen in zijn haren, als een teken dat hij niet moest stoppen.

    Cathy
    Ik grinnikte. ''Komt goed.'' verzekerde ik hem, en vloog de lucht weer in. Het werd kouder naarmate ik hoger kwam, en stopte. Met een glimlach keek ik naar beneden. Valentijn en Lily waren kleiner geworden, en een rilling gleed over mijn rug. De snaai vloog langs mijn hoofd, maar ik liet het voor wat het was en ging me weer concentreren op de beukers.


    Lily

    Plotseling zag ik de Snaai vlak langs Cathy's hoofd schieten. Ik stormde op haar af, stak mijn hand uit en vloog als een razende langs haar heen. Nog mara een paar centimeter...
    Ik scheerde over het veld heen, met mijn ogen strak op de Snaai gericht. Toen sloten mijn vingers zich over het koude, stribbelende balletje heen.
    'Ik heb 'm!' schreeuwde ik naar Cathy.


    [als Jake zich verveeld maggie wel ff langskomen(a)]

    TheRumIsGone schreef:
    {Welke meeting? Waarschijnlijk heb ik iets gemist XD}

    Dat de dochters van Voldie zich gaan voorstellen aan de Death Eaters :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carmen Savenna Riddle
    'Genoeg suggesties, alleen blijft vilder meestal de hele tijd op de plaats waar je die suggesties tot uitvoerig kunt brengen.' ik grijns even kort. 'Daar kan ik wel wat aan doen.' Vilder was zo makkelijk te strikken. Ik pakte uit mijn tas een pak chocolaatjes. 'Hij trapt er altijd weer in.' Zeg ik grijnzend. At je een van de twee wist je 15 minuten niets meer en rende je als een klein kind rond. 'Hij pakt ze altijd af en eet ze op.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elisabeth
    Ik grijnsde zelfvondaan toen hij degene was die kreunde.
    Hij trok me een stukje naar boven, en hapte in mijn onderlip. Ik was nog niet gestopt met mijn bewegingen.
    Éen van mijn handen glipten onder zijn shirt, en met mijn nagels kraste ik zachtjes over zijn sixpack. Mijn ademhaling versnelde toen hij zijn handen naar beneden liet afdwalen.

    [Ik ga even eten, zo terug xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Lizz bleef met haar heupen bewegen en liet haar handen onder mijn shirt glijden. Haar nagels kraste in mijn huid en ik huiverde even. Bijde handen liet ik nu over haar lichaam glijden en ik bleef handen bij haar bovenbenen en ging vanaf daar terug. Alleen dit keer onder haar jurkje. Ik legde mijn handen op haar achterwerk en bewonder te Maseren. Mijn lippen drukte ik nu hellemaal op die van haar en ruw starre ik een nieuwe zoen.

    [Eetze;3 ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik hijgde zachtjes toen hij zijn hand op mijn kont legde, en het begon te masseren.
    Hongerig beantwoordde ik zijn ruige zoen, en met mijn vrije hand streek ik langs zijn wang, door naar zijn nek. Mijn andere hand lag nog steeds onder zijn shirt, en deze liet ik afdwalen naar zijn broekrand. Speels liet ik mijn vingers er onder door glijden, en trok ze daarna met een kleine grijns terug.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Yue Witchsinner
    Ik ontving een warme glimlach, 'Dankjewel.' Een licht blosje verscheen op mijn wangen en draaide na nog één keer gekeken te hebben me om. Oké, Witchsinner, nu was het echt huiswerktijd. Het enige wat ik er tot nu toe van wist was dat het een kalmerings drankje was. Achja, die zou ik maar beter kunnen weten!

    [Sorry, ik was de hele dag weg.]


    ' Nyctophilia '