• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Hehehe, x'D
    Wordt hij ook donker? Stiekem vind ik getinte jongens ook knap, het ligt er heel erg aan :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I'm gonna take a shower, brb xx


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Weet ik nog niet.. XD Blaise heeft 6 stiefvaders die allemaal op een misterieuse manier zijn overleden en zijn moeder een hele hoop geld hebben achtergelaten XD I just like that part


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Cathy Snape
    Met een norse uitdrukking liep ik door de gangen van Hogwarts. Ik had gepraat met mijn vader, en die was weer eens boos geworden.
    Waarom moest híj mijn vader zijn? Ik wilde niet steeds doen alsof, ik wou het niet verborgen houden voor mensen. Maar om het feit dat híj mijn vader was, moest ik wel.
    Ik duwde een eerstejaars aan de kant. Ik deed het bijna nooit, maar ik was boos. Zó boos.


    Lily Granger

    Verderop zag ik het bekende blonde haar boos dansen. Ik trok een sprintje en hield halt bij mijn afdelingsgenoot Cathy.
    'Goedemorgen,' groette ik haar met een glimlach.

    Cathy Snape
    ''Goedemorgen.'' klonk er, en ik keek op.
    Ik keek recht tegen het gezicht van Lily, wiens een gigantische glimlach op haar gezicht had. ''Hoi.'' momplede ik, en keek weer voor me uit. Ik vloekte luid toen er een eerstejaars tegen me aanknalde.
    ''Wat heeft iedereen vandaag?!'' riep ik geërgerd, en gooide mijn handen gefrustreerd in de lucht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Fay Granger

    'Wat heeft iedereen vandaag!?'
    Ik glimlachte ingetogen, vastbesloten haar niet te laten merken dat haar ergenis anderen irriteerde, maar mij deed lachen.
    'Het zijn maar wat suffe eerstejaartjes,' stelde ik haar gerust. 'Niets om je druk over te maken.' Ik glimlachte zacht naar haar.
    'Wil je erover praten? Wat je dwarszit?' vroeg ik toen en ik liet mijn blik langs haar gezicht glijden. 'Of wil je liever wat afleiding?'

    Cathy Snape
    Ik zweeg. Het werd eigenlijk wel tijd dat iemand te weten kwam wie mijn vader is. Het begon op den duur wel op te vallen dat ik nooit over mijn ouders sprak, toch?
    Ik wreef gefrustreerd met mijn hand langs mijn gezicht. ''Niet hier.'' mompelde ik, en keek naar mijn voeten terwijl ik liep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Fay Granger

    Ze zweeg en leek even in zichzelf te worstelen voor ze een beslissing maakte.
    'Niet hier,' besloot ze uiteindelijk mompelend en ik knikte bevestigend.
    Ik greep haar pols en trok haar mee naar buiten, richting het Zwerkbalveld. Er werd momenteel niet getraind: daar zouden we genoeg rust vinden.

    Cathy Snape
    Ze trok me mee naar het zwerkbalveld, en eenmaal aangekomen plofte ik op een bankje.
    Ik keek naar mijn handen die op mijn schoot lagen, en zuchtte eventjes.
    ''I-ik heb al die tijd gelogen.'' mompelde ik, terwijl ik nog steeds mijn blik had afgewend.
    ''Mijn vader..'' ik voelde hoe ik nerveus werd. Ik sloot mijn ogen voor een momentje, en probeerde mezelf te kalmeren. Zou ze boos worden?
    Ik keek haar aan. ''Is Snape.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Fay Granger

    Ik bleef haar zwijgend aankijken, zelf toen ze me vertelde dat Snape haar vader was. Mijn kijkende blik zette ik om naar een bestuderende blik. Ergens leek ze wel op hem.
    'De gebroeders Black hadden het toch aan het rechte eind,' zei ik na een tijdje en ik glimlachte. 'Waarom heb je het aan niemand verteld? Omdat jij in Gryffindor zit en je vader niet?'
    Ik was nieuwsgierig. Waarom had ze het geheim gehouden?

    Cathy
    Een kleine grijns sierde mijn gezicht, en ik schudde mijn hoofd. ''Hij is zo.. Zo..'' ik maakte gebaren met mijn handen, maar ik kon het juiste woord niet vinden.
    ''Hij is zo gemeen tegenover onze afdeling, hij is zo.. emotieloos. Ik weet het niet, maar..'' ik zuchtte. ''Ik schaam me soms zo erg voor hem.'' mompelde ik, en keek voor me uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Fay Granger

    'Ik weet hoe hij kan zijn,' rolde er grimmiger uit dan ik bedoelde.
    'Maar je kiest je familie niet, weet je. Ik word benadeeld omdat ik een Muggleborn ben, door elke Zwadderaar en andere pureblood in onze wereld. Eigenlijk kan het me niks schelen, of ik nou een Muggleborn, een halfblood of een pureblood ben. Persoonlijk denk ik dat het gaat om wie je bent en wat je kan, niet om hoe zuiver of bezoedeld je bloed is. Als wij niet met Muggles waren getrouwd, waren we allang uitgestorven.'
    Ik glimlachte naar haar. 'Maar ik denk niet dat iedereen er zo licht en zachtzinnig over denkt als ik,' grijnsde ik in het vervolg.

    [gaat iemand btw ook een lesrooster maken ofzo? :p of bepalen we dat lekker zelf?]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:58 ]

    Cathy
    Ik glimlachte zwakjes. ''Dankjewel.'' zei ik gemeend.
    Ik dacht weer terug aan het korte gesprek met mijn vader zonet.

    'Cathy, ik heb geen tijd nu. Ik moet lesgeven.' zei hij geërgerd, en zuchtend keek ik naar de muur. 'Kan je na schooltijd? Het.. Is belangrijk.' mompelde ik voorzichtig, en hij leek even te verstrakken. '..Nee. Geen tijd. Moet nakijken.' zei hij kil, en nogmaals zuchtte ik. 'Waarom heb je nooit een keer tijd? Je doet zo vreemd tegen me.' zei ik zachtjes, en met een woedende blik keek hij me aan. 'Je begrijpt het niet. Wegwezen!' riep hij kwaad, en geschrokken liep ik zijn kantoortje uit.

    Ik beet zachtjes op mijn lip. Waarom?
    ''Zeg, ehm- Had je het niet over afleiding net? Ik kan wel wat gebruiken.'' glimlachte ik naar Lily.

    [Hij kon die middag dus niet door die meeting bij de Death Eaters ^^
    En aangezien ze niet weet dat hij er eentje is.. Tsja.]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily Fay Granger

    Een zwakke glimlach kwam over haar lippen. 'Dank je wel,' zei ze. Ze staarde even afwezig voor haar uit, bijtend op haar lip.
    'Zeg, ehm - had je het niet over afleiding, net? Ik kan wel wat gebruiken,' glimlachte ze.
    Ik sprong glimlachend overeind, vastbesloten niet te vragen waarom ze net zo moeilijk had gekeken.
    'Kom mee,' zei ik vrolijk en ik sleurde haar mee het Zwerkbalveld op.
    'We gaan vliegen.'
    Ik sleurde haar mee de bezemopslag in en greep mijn eigen bezem, een echte Vuurflits, waar ik zomervakanties lang voor gewerkt had. Sinds ik dat ding had, vloog ik als Zoeker beter dan tevoren. Toen greep ik haar bezen en gooide die naar Cathy toe. (verzin zelf maar ff wat voor soort:P)
    'Zin om de wind de problemen eruit te laten waaien?'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:30 ]