• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Anthony 'Antz'
    Lizz stelde voor om naar het verbeden bos te gaan. Ik had geen flauw idee wat ze daar wilde gaan doen maar ik stemde in. Snel dronk ik mijn pompoensap nog even op en stond toen op. 'Kom, schoonheid. We gaan dat bos eens echt onveilig maken. Ik pakte haar weer bij haar middel en trok haar over het bakje heen. 'maar eerst omkleden.' wees ik haar op mijn nogsteeds natte zwembroek.

    [ik ga even snel douchen. Ben zo terug :3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Maar eerst even omkleden.'' zei hij, nadat hij had ingestemd. Ik knikte, en liep naar de slaapzalen.
    Ik ontdeed me van mijn vochtige jurkje en bikini, en ruilde dit om tot een simpel kledingssetje. Ik zat niet in de les, dus waarom zou ik dat achterlijke gewaad aantrekken?
    Zonder blikken of blozen liep ik de jongens slaapzaal in, terwijl het tikkende geluid van mijn hakken weergalmde. Ik keek rond, zoekend naar Antz.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo boodschappen doen, dus ben straks voor een uurtje ofzo afwezig ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@Nidiot, zit Brandon nog steeds alleen? Dan kan hij misschien samen met Nath gaan klieren terwijl Shenae d'r werk normaal probeert te doen (;]


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Ik trok net mijn baseball jacket aan en keek naar mezelf in de spiegel toen Lizz zonder pardon de slaapzaal in kwam. ik keek haar grijnzend via de spiegel aan. Ik bekeek mijn kleding voor een laatste keer en draaide me toen om naar Lizz. 'Je ziet er leuk uit.' Glimlachte ik haar toe, waarna ik mijn paarse vans aantrok en voor haar ging staan. 'Klaar om te gaan?' vroeg ik haar grijnzend en ik hield de deur weer voor haar open. Voor Lizz was het een uitslovend gebaar, maar voor mij was het gewoon een kans om ongestoord naar haar achterwerk te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer Liz Weasley.

    Met een diepe zucht stapte ik m'n bed uit, kleedde me aan en deed mijn haar in een staart. "Gin! Wakker worden!" "Hmmm, ik wil niet." Hoorde ik uit het bed aan de andere kant van de kamer. "Je moet, ik zie je zo in de Great Hall." En ik liep naar beneden. In de Great Hall liep ik meteen door naar de tafel van Gryffindor. "Morning Fred, morning George." Zei ik toen ik de tweeling zag zitten. Ik nam naast ze plaats en begon aan mijn ontbijt.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:45 ]


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    [@Eevee Ja Bam zit nogsteeds heel alleentje en kan inderdaat wel wat gezelschap gebruiken van Nath. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nathan Crawford
    "Wat maak je?" vroeg ik mijn buurmeisje, Shenae. Shen en ik kende elkaar al vanaf het eerste jaar, wat nu dus al zes jaar was.
    "Huiswerk." zei ze iet wat kort af. Ik grinnikte en keek achterom de klas in. Iedereen maakte huiswerk, ieder saai zieltje. Gebogen over het boek, een schrijfveer in de hand, hersenen kraakten.
    "Yo Brandon!" Ik wenkte hem naar het bankje achter me. Een glimlach sierde zijn gezicht en sloftte naar het houten bankje. Hij nam grijnzend plaats en zaktte ver onderuit.


    ' Nyctophilia '

    Ryan Adam Dumbledore.

    Als een van de eersten zat ik in de Great Hall. Ik zag langzaam hoe de zaal volstroomde met alle leerlingen. Ik keek rond op zoek naar Sebastian, maar hij was er niet. Die jongen had zich vast weer verslapen, as always. Zuchtend keek ik naar de deur en daar liep net Summer naar binnen. Ze keek niet op of om, maar liep meteen door naar de tafel van Gryffindor en ging naast haar broers zitten. Aardige jongens, vooral Fred. "Morning Ry." Hoorde ik naast me. Daar stond Rosalie, een hele goeie vriendin. "Morning Roos, heb je Sebastian al gezien?" Ze schudde haar hoofd. "Die heeft zich vast weer verslapen en ik knikte.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 15:43 ]


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Brandon 'Bam'
    'Yo Brandon!' Nathan, die zoals gewoonlijk naast Shenae zat, wenkte me opgewekt en braaf kwam ik achter hem zitten. 'Yo, Nathan!' zei ik op dezelfde opgewekte toon. ik liet het boek wat net naar mijn tafel was gevlogen voor wat het was en deed niet eens de moeite hem open te doen en ging verveeld onderuit zitten. Ik zetten mijn tas met een klap op tafel en haalde er de appel uit die ik voordat de les begon nog snel gehaald had in de great hall. Ik moest immers iets ontbijten. Ik nam een grote hap en keek toen op naar Shenae en daarna vragend naar Nathan. 'We hebben zekker huiswerk.' Merkte ik op.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sharone

    Huppelend kwam het zusje van Luna naar ons toe. Hoe heette ze ook al weer? Jezus dit kon echt niet, goede vrienden met Luna en je weet niet eens hoe haar zus heet. 'Excuseer maar weet iemand waar ik Luna kan vinden?' 'Geen idee,...' Wat was haar naam? 'Ze is waarschijnlijk bij Hagrid, of ergens buiten in ieder geval,... Emeliana.' zei ik. Pfieuw, ik wist haar naam weer.


    how dare you speak of grace


    ' Nyctophilia '

    [Leuke lege post x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    [Leuke lege post x'D]

    [ Inderdaad, hij doet het niet xd. ]


    ' Nyctophilia '

    Nathan Crawford
    'We hebben zekker huiswerk.' Merkte Bam op terwijl hij zijn blik over Shenae liet gaan om vervolgens mij aan te kijken. "Yup," reageerde ik verveeld. Ik ging het niet maken, niet nu iniedergeval. "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben kapot." Een grote gaap verliet mijn mond en ik rekte me eens uit. De klas was nog steeds druk bezig met het huiswerk en professor Slughorn merkte niet op dat Bam zich verplaatst had.


    ' Nyctophilia '