• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " geen idee gewoon even aan shue melden dat we iets mee te delene hebben endan het vertellen" ik krimp nog maals in mekaar door een steek. " jlote steken" mompel ik

    ( koffie drinke. E naar boven brb. Zullen we zo dan spaans hebbem"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik open slaperig mijn ogen en kijk naar Kurt. Hij zit met een glimlach naar me te kijken, wat is hij toch mooi. 'Je zit gewoon weer naar me te kijken, Kurt?' zeg ik schor en glimlach naar hem. Ik ga hem nooit meer laten gaan, als iemand anders hem wilt. Dan ga ik voor hem vechten. Kurt is mijn ware liefde, hij is alles voor me en ik hou zielsveel van hem.

    (Oke, is goed! Ja, hoor ik vind het goed als ze weer naar school komen, maar niet gelijk. Later ofzo. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Sorry, ik kan het gewoon niet helpen.' giechel ik. Ik druk zachtjes mijn lippen op de zijne en staar verliefd in zijn ogen. Ik weet het al sinds het moment dat ik verliefd op hem werd.. Hij is mijn ware liefde. En dit is voorbestemd. Niemand anders zou hem kunnen vervangen, en al helemaal Dave niet. Ik huiver even als ik aan hem denk en nestel me weer tegen Blaine aan.

    Finn

    Ik verplaats mijn hand naar haar buik en wrijf er zachtjes over.
    'Je kan ook even gaan liggen bij de schoolarts.' zeg ik zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Sorry, ik kan het gewoon niet helpen.' giechelt Kurt en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne en staar verliefd in mijn ogen. Ik voel hem huiveren en nestelt tegen me aan. 'Heb je het koud?'zeg ik bezorgd en doe de deken strakker om ons heen en sla mijn armen rond hem heen, zodat hij me warmte kan voelen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik geniet van de warmte, hoewel ik het niet koud had. 'Nee, ik dacht gewoon even ergens aan.' zeg ik tegen hem. Hij is gewoon zo lief voor me. Ik blijf zo tegen hem aanliggen omdat ik dat fijn vind, en omdat ik geniet van zijn warmte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "dat hoeft niet hoor als ik me rustig houd heb iik er geen last van" het voelde fijn zijn hand op mijn buik. "over een paar weken kun je het kindje voelen schoppen" zeg ik zacht en plaats mijn hand over de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Nee, ik dacht gewoon even ergens aan.' zegt Kurt en ik knik zachtjes. 'Waar dacht je dan aan, waardoor je ging huiveren?' vroeg ik lief en streelde zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach bij die gedachten. Het leeft gewoon echt. Er groeit echt iets in Rachels buik. En het is van ons.. Ik voel tranen prikken in mijn ogen. Hoe heb ik ooit aan abortus kunnen denken? Hoe had ik ooit zoiets moois kunnen vermoorden? Iets van mij een Rachel is perfect.. Het is iets bijzonders. Uit geluk zoen ik Rachel en kijk ik haar ontroerd aan. 'Er is net iets bijObders gebeurt, geloof ik..' zeg ik. Ben ik nu al van het kindje gaan houden?

    Kurt

    Ik zucht zachtjes terwijl hij mijn wang streelt. 'Het is niet belangrijk, ik wil dit moment niet verpesten door het daar over te hebben.' zeg ik waarnaar ik mijn lippen even op elkaar pers en hem aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn glimlacht en kust me. Ik kijk hem verbaasd en niet begrijpend aan.
    "Dit voelt echt goed op een een of nadere manier" mompel ik.
    "ik hou van je kleinte" mompel ik zacht naar mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heb nu zin in glee dat ze het gaat zeggen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij zucht zachtjes. 'Het is niet belangrijk, ik wil dit moment niet verpesten door het daar over te hebben.' zegt Kurt en perst zijn lippen op elkaar en kijkt me aan. Ik kijk hem twijfelend aan. 'Het spijt me, Kurt. Ik wil onze mooie moment ook niet laten verpesten, maar als je iets dwars zit, moet je het zeggen' zeg ik bezorgd en zoen hem teder op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik ben gewoon bang dat Dave jou iets aandoet, zijn plannetje is mislukt en als hij al in staat is om zò te liegen, wie weet waarin hij nog meer tot in staat is.' zeg ik eerlijk. Natuurlijk kan Blaine boksen, maar toch maak ik me zorgen. Als er iets met hem zou gebeuren zou ik helemaal gek worden.

    Finn

    'Ik hou ook al van hem.' glimlach ik terwijl ik even naar haar buik kijk.
    'Ik denk dat het een jongen is.' grinnik ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach blij naar Finn en omhels hem met tranen in mijn ogen.
    "Het kan me niks schelen welk geslacht hij heeft" ik grinnikte even door de zin. "weetje eigenlijk wil ik het zo snel mogelijk vertellen zodat we er vanaf zijn en niet geheimzinnig hoeven te doen, Santana had het zelfs door"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja maar dan hebben we het ook over Santana.' zeg ik lachend.
    'Maar ik vind dat je gelijk hebt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik ben gewoon bang dat Dave jou iets aandoet, zijn plannetje is mislukt en als hij al in staat is om zò te liegen, wie weet waarin hij nog meer tot in staat is.' zegt Kurt eerlijk. Ik kijk hem diep in zijn mooie blauwe ogen aan. 'Kurt, er zal niets met mij over komen. Maak je geen zorgen' zeg ik lief. Ik kon Dave wel aan, maar Dave was ook behoorlijk sterk. Ik zou voor Kurt vechten, als het moet. Ik pak zijn hand en legt die op mijn hart. 'Voel je mijn hart kloppen, Kurt? Het klopt alleen maar voor jou en als ik moest vechten, vecht ik om jou' zeg ik duidelijk en kijk hem doordringend aan. Kurt moest niet zoveel zorgen om me maken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 12:57 ]


    One Who Travels A Higher Path.