• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Dat is de bedoeling ook' grinnik ik, en speel verder.


    El Diablo.

    Rachel.
    Ik grinnik door mijn tranen heen. " zeg je dat ik geduld had" ik pak zijn hand even vast.
    " je zult een goede vader zijn" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik wend mijn blik af en kijk de andere kant op. 'Om eerlijk te zijn, Rachel. Vind ik het doodeng.' zucht ik. 'Ik heb zelf geen vader gehad, ik weet niet wat het allemaal precies inhoudt om vader te zijn.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik nam een stoeltje beet en schoof het naar hem toe zodat ik er vervolgens op kon zitten en keek hem aan.
    "Bedankt," Glimlachte ik en liet mijn blik naar zijn vingers glijden waarmee hij de akkoorden nam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    "het komt goedFinn i promise" zeg ik zacht en zucht even.
    " deze kast brengt geluk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik glimlach kort, en stop even met spelen.
    'Nog verzoekjes?' vraag ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij glimlacht en begint weer te blozen. 'Blaine, je maakt me sprakeloos.' zegt Kurt zachtjes. 'Dat is ook de bedoeling, Kurt' zeg ik lief en hij drukt een tedere zoen op mijn lippen en kijk me daarna weer aan. 'Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen.' zegt Kurt weer. 'Jij bent mijn licht in mijn leven, Kurt. En jij bent ook de beste wat mij is overkomen' zeg ik gemeend en ga recht zitten en trek Kurt op mijn schoot, waarnaar zijn beide benen langs mij heen zitten. Ik trek de deken strakker om onze lichamen heen en druk mijn lichaam tegen de zijne en zoen hem teder.

    (Ik moet gaan slapen! ^^ Ik reageer morgen wel weer. XD Alvast slaaplekker en tot morgen! (: )

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:45 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Misschien nog eentje ja," Glimlachte ik en haalde een blonde lok uit mijn gezicht. "Maar geen verzoeknummer...Ik wilde je iets vragen en hoopte eigenlijk dat je me iets kon uitleggen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (finnyyy)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnik even om haar en kijk rond. 'Ja, dit is onze kast.' grinnik ik terwijl ik haar kort een kusje geef. 'Het verbaasd me eigenlijk nog wel dat we niet betrapt werden door de conciërge.' grinnik ik.

    Kurt

    Ik geniet van zijn zoen en van het lichaamscontact. Het is heerlijk warm tegen Blaine aan, en onder de deken. Ik geniet echt van dit moment, dit is geweldig. Ik beeindig de zoen en ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en sluit mijn ogen voor een moment om hier verder van te kunnen genieten.

    [Slaap lekker alvast, en tot morgen! (:]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik " daar moet ik niet aan denken."
    Ik zucht even, ik was nu al weer moe alsof ik twee nachten niet geslapen had.
    " finn is dat niet raar?."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( wazaaaa denise beiste whahahah hyper)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wat? Dat we niet betrapt zijn door de congiërce of dat we seks hadden in de bezemkast op school?' vraag ik terwijl ik haar niet-begrijpend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik reageer even niet op zij. Vraag en denk na.
    " ik ben amper een maandzwanger en ik ben misselijk, hongerig enzo en syemmingswisselingen, is dat niet pas als je rond de drie vier maanden bemt?" ik kijk beZorgd naar mijn buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Weet ik niet, ik ben nog nooit zwanger geweest.' mompel ik droogjes terwijl ik haar weer aankijk. 'Het zou waarschijnlijk wel zo horen.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.