• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Omdat ik denk dat we er niet klaar voor zijn om een kind op te voeden. Ik ben bang dat het kind geen goed leven zou kunnen lijden, en dat kunnen we hem of haar op deze manier besparen. Denk maar eens na, het kind heeft al een slechte start omdat wij al zo jong zijn. En daarbij maakt het me doodsbang om te denken dat ik verantwoordelijk moet zijn voor iemand anders.' zeg ik. Dat laatste fluisterde ik.

    Kurt

    Ik beantwoord zijn zoen en kijk hem daarna weer glimlachend aan. 'Blaine,' zeg ik nog altijd ontroerd. 'Wil je me nou echt aan het huilen maken?' vraag ik met een speelse glimlach waarna ik een kus op zijn wang druk. Met mijn hand streel ik zijn haren en blijf ik hem gelukkig aankijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Ik slik even. " ik weet " ik neem een hap lucht. " ik weet dat we jongzijn maar zoals Jesy vertelde ik hou van ons kindje, ik zou mijn hart breken om hem of haar weg te latenhalen. Misschien is het moeilijk maar ik denk dat we genoeg steun krigjen" zeg ik zacht en ik slik nogmaals.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oké.' zeg ik tegen haar terwijl ik haar tegen me aandruk. 'Als het jou zo ongelukkig maakt om het weg te laten halen doen we dat niet.' zeg ik terwijl ik haar aan blijf kijken. 'Ik wil dat je gelukkig bent, Rachel.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ligt hier geen triangel' mompel ik droogjes.
    'Kan wel gitaar doen' grinnik ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoord mijn zoen en kijkt me dan glimlachend aan, waarnaar ik ook glimlach. 'Blaine,' zegt Kurt nog altijd ontroerd. 'Wil je me nou echt aan het huilen maken?' vraagt Kurt met een speelse glimlach waarna hij een kus op mijn wang drukt. Zijn hand streelt mijn haren en hij blijft me gelukkig aankijken. 'Nee, het belangrijkste van allemaal dat ik je gelukkig wil zien' zeg ik gelukkig en streel zijn wang en nek. 'Je bent toch zo prachtig' fluister ik zachtjes en bekijk zijn mooie gezichtje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knik zaxht en houd de tranen tegen. " dankje Finn dat vind ik echt lief, soorry dat ik jou leven ook verpest maar het onveilig doen was onze schuld en tsja de gevolgen zulle we eten accepteren" zeg ik zacht en ik leg mijn hoofd op zijn borst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( owke blaine en kuet faal met het stukje op tv envan jullie blaine gaat zeuten over zijn haren)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Voorzichtig liet ik me van de piano glijden en kwam zacht neer op mijn voeten.
    "Mister Smythe," Zei ik en wees gespeeld streng met mijn vinger in zijn richting. "Ik bedoelde de gitaar, niet de triangel."
    Ik plantte mijn handen in mijn heupen en keek hem lachend aan



    [Ben zo terug, eventjes de hond uitlaten...Duurt niet zo lang :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik sla verlegen even mijn ogen neer en word weer rood. Ik kan heel erg slecht tegen complimenten. Tenminste, ik kan slecht tegen complimenten als ze van Blaine afkomen. 'Jíj bent pas prachtig.' zeg ik terwijl ik hem weer aankijk in zijn prachtige bruine ogen. 'Van buiten en van binnen.' zeg ik gemeend. 'En ik mag van geluk spreken dat ik jou mijn vriend mag noemen.'

    Finn

    'Je hebt mijn leven niet verpest.' zeg ik terwijl ik mijn hand door haar haren haal. 'We hebben het samen gedaan, en we moeten inderdaad de gevolgen ervan moeten accepteren.' ben ik het met haar eens. Ook al word dit niet makkelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " dankje" zeg ik nogmaals en tranen gelijden over mijn wangen.
    Ik sla mijn armen om zijn middel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ow' grinnik ik droogjes.
    Ik pak maar een gitaar, en begin met spelen.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij slaat verlegen even met zijn ogen en word weer rood. 'Jíj bent pas prachtig.' zegt hij terwijl hij me weer aankijkt. 'Van buiten en van binnen.' zegt Kurt gemeend. 'En ik mag van geluk spreken dat ik jou mijn vriend mag noemen.' zeg hij vervolgens. 'Kurt, ik zou niets liever willen om jou vriend te zijn' zeg ik lief. 'Jij bent het mooist, Kurt' zeg ik dan en pak zijn kin vast om me aan te kijken. 'Omdat je lippen zo zacht zijn als satijn. Je ogen zo blauw dat je er in kan vliegen, net als de volgels. Je neusje dat zo schattig is. Je wangen om op te eten. Moet ik door gaan?' zeg ik verliefd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik luisterde aandachtig naar wat hij speelde en merkte op dat ik me niet langer rot voelde.
    "Je vrolijkt me op," Grinnikte ik en luisterde verder wat hij speelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ( ik ga zo pitten als glee afgelopen is )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je hoeft me niet te bedanken.' zeg ik zachtjes terwijl ik zwakjes glimlach naar haar. 'Ik kan beter jou bedanken, door zoveel geduld te hebben met mij.'

    Kurt

    Ik glimlach en voel dat ik weer begin te blozen. 'Blaine, je maakt me sprakeloos.' zeg ik zachtjes. Ik druk zachtjes een tedere zoen op zijn lippen en kijk hem daarna weer aan. 'Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen.' zeg ik weer. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zou het blijven zeggen omdat het echt zo is. Blaine heeft mijn leven zoveel mooier gemaakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.