• War Dogs – RPG – 1



    Informatie Story
    De Rollentopic

    Er was een verschrikkelijk oorlog geweest, veel mensen en dieren zijn gestorven.
    Alleen de rijke mensen konden een plekje kopen achter veiligheid, De rest is allemaal dood.
    Van de hondachtige zijn er ook niet veel over, ze moeten samen zien te overleven.
    Maar zullen ze elkaar zien te vinden?
    En zullen ze uit de handen blijven van de oorlog en de honden vanger?


    Vrouwelijke Honden
    *Luna, laatste wolf door SilverWing
    *Aurora, Golden Retriever door TrueKlainer
    *Gereserveerd Shiba Inu door HurtedHeart
    *Saronya, Samoyed Arooncat
    *Flower Adriana Drea, Chihuahua door LovelyLonely
    *Hermaya, Gemengde Samoyeed met zwarte Herdershond door Meanerd

    Mannelijke Honden
    *Ghealach-Lán Witte Dobermann door TrueKlainer
    *Allan, Dalmatiër door Arooncat
    *Yuri Leith Bisshop, Duitse Doberman door Assassin
    *Freedom, Beauceron door SilverWing

    Honden Vangers

    Regels
    *16+ Mag maar houd het normaal
    *Niet voor een ander schrijven
    *Geen off-topic gescheld
    * Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    *Meer dan een regeltje schrijven
    * Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden
    * Max 2 Personages per persoon (Word misschien nog verandert)
    *Reserveringen verlopen na een week, dus doe er wat mee.
    *Het zijn honden, dus ook wel honden gedrag, zoals dominantie en rangen
    *Zet achter je naam wat je bent -mens- of -dier-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Saronya -mens

    Ik kijk Ghealach aan ' dit is de 3e keer maar wel veer heviger eerst...'
    Ik schrik van een flits en vraag me angstig af hoe ik nou beneden moet komen.
    Dankbaar voor Ghea zijn steun kijk ik hem aan, zonder hem zou ik waarschijnlijk weer wegrollen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ghealach-Lán -Mens-

    Voor zo goed het lukt help ik Saronya omhoog.
    "Kom op, lopen." Zeg ik wanneer er weer een flits en een donder is.
    "Ik til je wel." Zeg ik en pak Saronya voorzichtig op en klim zo snel mogelijk naar boven. Daar aangekomen kijk ik de witte hond aan.
    "Waar moeten we heen?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luna -Wolf-
    we staan op de top, maar als we niet gouw in het Nest zijn is iedereen er geweest. "volg mij!" roep ik en loop op een drafje richting het Nest. Af en toe achterom kijkend naar de rest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Saronya -mens

    Ik voel dat ik word opgetild en spiek naar Ghea terwijl hij me optilt.
    Als we boven zijn fluister ik 'Dankje...'

    Allan -Hond

    Ik volg Luna, en kijk soms om naar de hond, die nu een jongen is, die het meisje draagt.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ghealach-Lán -Mens-

    Ik zet Saronya neet maar blijf haar ondersteunen.
    "Gaat het je lukken denk je?" Vraag ik dan.
    Ik kijk even achterom, nog donkerdere wolken dan nu komen onze kant op.
    De bliksem en flitsen worden heviger.
    "We moeten doorlopen." ZEg ik dan en probeer Saronya zo goed als, aan te sporen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar kan ik inspringen?]


    Your make-up is terrible

    [Misschien dat je aan komt rennen of zo. Ook zijn ergens beneden nog Flower en Aurora. Miss kan je daarheen? Dan heb ik ook weer wat te doen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    Op mijn dooie gemak snuffel ik wat aan de grond. Ik had me verveeld en had het spoor van andere honden opgepikt. Deze was ik nu al een tijd aan het volgen en ik kwam er ergens onderweg achter dat er steeds meer geuren bijkwamen, van steeds meer dieren. Oud en nieuw. Nieuwsgierig, maar met alle tijd ga ik verder.


    Your make-up is terrible

    Aurora-mens-

    Ik kijk nog even naar Flower.
    "Er komt een hevige storm aan zeg ik dan. Ik ga dekking zoeken." Zeg ik dan en glimlach even naar Flower waarna ikom me heen kijkend begin te lopen, ondertussen verrander ik in mezelf, een Golden retriever.
    Ik zit zo in gedachten en op de grond te snuffelen dat ik plots tegen iets, of iemand aanbots -Yuri-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    Ik kijk verbaasd op als er iemand tegen me aanstoot, blijkbaar is het een Golden Retriever. De geur herken ik meteen, ik had hem even verderop al opgepikt.
    "Ook hallo." begroet ik.


    Your make-up is terrible

    Aurora-hond-

    "Ook hallo." Hoor ik hetgeen waar ik tegen aan stootte .
    "O sorry, het was niet de bedoeling." Zeg ik snel.
    Ik leg mijn oren plat en kijk de duitse Doberman [toch?] aan.
    Hij is minstens een kop hoger dan ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yup haha]

    Yuri Leith Bisshop -dier

    "O sorry, het was niet de bedoeling." zegt ze snel en legt haar oren plat waarna ze mij aankijkt.
    "Geen probleem joh." zeg ik vriendelijk terug. Ze schatten mij al vaak genoeg verkeerd in door min grote, maar ik ben niet groot en gemeen, eerder knuffelbaar en speels.


    Your make-up is terrible

    Aurora -Hond-

    "Geen probleem joh." Zegt hij dan.
    Ik zucht opgelucht. Ik schrik van een luid knal boven ons. Ik piep even van schrik.
    "We moeten een veilige plek vinden." Zeg ik dan en leg mijn oren plat wanneer het begint te druppelen. Ergens tussen het puin meot toch wel een goede schuilplek zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    Ze begint te piepen als er een luide knal klinkt. Nog eentje.

    "We moeten een veilige plek vinden." zegt ze dan en legt haar oren weer plat wanneer het begint te druppelen.
    "Bang voor een beetje water?" vraag ik plagerig en schud mijn vacht uit een reflex even uit, hoewel het geen zin heft natuurlijk aangezien het nog steeds regent.


    Your make-up is terrible

    Aurora -hond-

    "Bang voor een beetje water?" Vraagt hij en schudt zijn vacht.
    Ik schudt mijn kop van nee.
    "Ik hou gewoon niet van dit soort weer." Zeg ik dan.
    Ik steek even mijn kop in de lucht maar kan geen geur opvangen, mijn reukorganen zijn niet zo heel sterk.
    "Zullen we nu een schuilplaats zoeken?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.