• War Dogs – RPG – 1



    Informatie Story
    De Rollentopic

    Er was een verschrikkelijk oorlog geweest, veel mensen en dieren zijn gestorven.
    Alleen de rijke mensen konden een plekje kopen achter veiligheid, De rest is allemaal dood.
    Van de hondachtige zijn er ook niet veel over, ze moeten samen zien te overleven.
    Maar zullen ze elkaar zien te vinden?
    En zullen ze uit de handen blijven van de oorlog en de honden vanger?


    Vrouwelijke Honden
    *Luna, laatste wolf door SilverWing
    *Aurora, Golden Retriever door TrueKlainer
    *Gereserveerd Shiba Inu door HurtedHeart
    *Saronya, Samoyed Arooncat
    *Flower Adriana Drea, Chihuahua door LovelyLonely
    *Hermaya, Gemengde Samoyeed met zwarte Herdershond door Meanerd

    Mannelijke Honden
    *Ghealach-Lán Witte Dobermann door TrueKlainer
    *Allan, Dalmatiër door Arooncat
    *Yuri Leith Bisshop, Duitse Doberman door Assassin
    *Freedom, Beauceron door SilverWing

    Honden Vangers

    Regels
    *16+ Mag maar houd het normaal
    *Niet voor een ander schrijven
    *Geen off-topic gescheld
    * Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    *Meer dan een regeltje schrijven
    * Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden
    * Max 2 Personages per persoon (Word misschien nog verandert)
    *Reserveringen verlopen na een week, dus doe er wat mee.
    *Het zijn honden, dus ook wel honden gedrag, zoals dominantie en rangen
    *Zet achter je naam wat je bent -mens- of -dier-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yuri Leith Bisshop -dier

    Ze schud haar kop. "Ik hou gewoon niet van dit soort weer." zegt ze en steekt haar kop in de lucht. "Zullen we nu een schuilplaats zoeken?" vraagt ze, waarop ik knik.
    "Dat lijkt me een heel goed idee. Zeker als we zometeen niet willen stinken." Ik grinnik even en kijk om me heen. "Ik heb alleen geen idee waar. Ik kom hier niet zovaak."


    Your make-up is terrible

    Aurora-Hond-

    "Dat lijkt me een heel goed idee. Zeker als we zometeen niet willen stinken. Ik heb alleen geen idee waar. Ik kom hier niet zovaak."
    Ik grinnik even.
    "Ik wel dan?" Vraag ik dan. "Misschien tussen het puin? Dat is beter dan hier." Ik begin te lopen.
    Ik kijk tussen het puin, voor zowel de grote als hond en mens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    "Ik wel dan?" vraagt ze. "Misschien tusen het puin? Dat is beter dan hier." Ze begint te lopen en te kijken. Ik volg haar, ondertussen ook kijkend.
    "Ja, dat is waarschijnlijk wel een handig idee. Maar of er ook plek is..." zeg ik twijfelend als ik de kleine ruimtes zie.


    Your make-up is terrible

    Aurora -hond-

    "Ja, dat is waarschijnlijk wel een handig idee. Maar of er ook plek is..."
    Ik ga naast hem staan. "Dat is way too small." Zeg ik kopschuddend en loop verder.
    Ik duw met mijn snuit een stuk hout weg. "Is dit groot genoeg denk je?" Vraag ik dan. Het is een aardig grote ruimte, waar hij en ik denk ik makkelijk in passen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    Ze komt naast mij staan. "Dat is way too small." zegt ze en loopt verder. Ik trippel er lichtvoetig achteraan. "Is dit groot genoeg denk je?" vraagt ze. Ik loop ervoorbij en hou mijn kop omlaag als ik de ruimte inloop.
    "Waarschijnlijk wel." antwoord ik en ik loop er weer uit. "Ga jij er maar eerst in."


    Your make-up is terrible

    Aurora -hond-

    "Waarschijnlijk wel. Ga jij er maar eerst in." Zegt hij wanneer hij weer de ruimte uit komt.
    "Dank je." Glimlach ik en loop de ruimte in, binnen schud ik me even uit en ga dan zitten. Even lik ik over mijn voorpoot en kijk dan de hond aan.
    Ik ga liggen en kijk wat rond, volgens mij is dit een huis geweest van aan familie met veel geld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    "Dank je." Ze schud zich uit en gaat zitten, waarna ze over haar voorpoot likt en mij aankijkt. Daarna gaat ze liggen en kijkt ze rond. Zelf ga ik ook zitten om rond te kijken. Van binnen is het veel groter dan je van buiten zou verwachten. Precies goed.


    Your make-up is terrible

    Aurora -hond-

    "Hoe heet je?" Vraag ik om de stilte die net gevallen was te verbreken.
    Ik kom weer iets overeind en kijk hem aan.
    Ik krab even met mijn achterpoot achter mijn oor, vast een kriebel van een kruipende druppel, wat erg irritant is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    "Hoe heet je?' vraagt ze en komt overeind om te krabbel, ik wacht geduldig tot ze klaar is. Ik ken het probleem en als je eenmaal krabt ben je moeilijk geïnteresseerd in andere dingen.
    "Yuri." antwoord ik als ze eindelijk klaar is. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Aurora -hond-

    "Yuri. En jij?" Vraagt hij als ik klaar ben met krabben.
    "O, ik ben Aurora." Zeg ik met een glimlach.
    "Zestien in mensen jaren." Zeg ik er nog achteraan.
    Ik verrander in mijn mensenvorm en trek mijn benen op, zonder vacht is het eigenlijk toch een stuk kouder.
    Ik kijk Yuri aan, in de hoop of hij ook nog meer over zichzelf vertelt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -dier

    "O, ik ben Aurora." verteld ze me met een glimlach. "Zestien in mensen jaren." Even later veranderd ze in een meisje met donker haar en trekt haar benen op. Daarom verander ik ook naar mijn mensenvorm en ga in kleermakerszit zitten.
    "Achttien in mensenjaren." zeg ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Aurora -Mens-

    "Achttien in mensenjaren." Zegt hij waarna hij is veranderd in zijn menselijke vorm.
    Hij ziet er best cool uit.
    "Oeh achttien, jealous." Zeg ik dan met een lachje. "En volgens mij heb jij heel wat meisjes achter je aan." Zeg ik terwijl ik mijn blik even over hem heen laat gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens

    "Oeh achttien, jealous." zegt ze met een glimlachje, waardoor ik ook moet grinniken. "En volgens mij heb jij heel wat meisjes achter je aan." zegt ze en laat haar blik over me heen glijden. Ik haal mijn schouders op.
    "Dat valt ook wel weer mee hoor." zeg ik met een glimlachje. "Maar ik zal het opvatten als een complimentje, bedankt."


    Your make-up is terrible

    Aurora -Mens-

    "Dat valt ook wel weer mee hoor, Maar ik zal het opvatten als een complimentje, bedankt."
    Ik glimlach even terug.
    "Geen dank." Grinnik ik en haal even een hand door mijn haar.
    Ik schrik op wanneer er weer een luide knal is. "Fuck die onweer!" Zeg ik terwijl ik naar mijn hart grijp die als een bezetene klopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens

    Ze glimlacht terug. "Geen dank." zegt ze en haalt een hand door haar haar. Het is mooi haar. Ze ziet er redelijk volwassen uit maar een paar kinderlijke trekken in haar gezicht verraden dat ze pas zestien is. Plotseling schrikt ze op van een luide knal. "Fuck die onweer!" zegt ze terwijl ze naar haar hart grijpt, die ik hier kan horen kloppen.
    "Rustig maar, we zitten hier wel veilig hoor." probeer ik haar gerust te stellen.


    Your make-up is terrible