• As Strong as a Lion
    As Patience as a Badger
    As Inteligent as an Eagle
    As Shrewd as a Snake




    Eevee Productions
    Soundtrack


    Storyline
    Het verhaal gaat over Draco, wiens oog naar ieders afkeur gevallen is op een leerlinge uit Gryffindor. Hij houdt het stil, maar wanneer het mensen beginnen op te vallen gaat hij er mee spelen. Hij speelt hem het gevoelens met het fragiele meisje bij wie zijn hart ligt. Geheimen & Gevoelens. De grootste woorden waarom het verhaal geschreven is.
    Zij wéét zijn plannetjes, waardoor het hem nog knap lastig gaat worden.


    Standard storyline, I know.
    Maar nu heb ik nog wat leerlingen nodig.
    Ik zoek bij elke afdeling drie/vier mensen die een rol gaan spelen in mijn verhaal. Ze helpen haar, ze zijn haar extra paar ogen. Maar ook de steun die zij nodig heeft, na alle streken die haar betaald gezet gaan worden.

    Graag in te vullen:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Leeftijd + Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Afdeling + Jaar:
    Beste & Slechtste vak:
    Patronus:
    Extra:
    (Vb; Toverstok, huisdier, familie, hobby's)


    Ik schrijf éérst vooruit!


    Edit!
    Hoofdspersoon zit in het 6e jr. Gryffindor.



    Gryffindor.
    1. Louis Fernando Emmett Montgomery - Santos
    2. Isaure Serena Cassandra Divine - Galway
    3. Finnigan Nicholas Fletcher - Galway

    Ravenclaw.
    1. Sam Heather Elizabeth Renner - Santos
    2. Mike Roy Johnson - Fierte
    3.

    Slytherin.
    1. Megan Heather Liley - Embraced
    2. Summer Melody Night - SerpentsKiss
    3. Jade Rose Copperfield - Netsky

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:09 ]


    ' Nyctophilia '

    Super! Dankje! Ik ga hem ook zeker gebruiken, ik las hier en daar supere dingen dus haha :P


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: Mike Roy
    Achternaam: Johnson
    Roepnaam/Bijnaam: -
    Leeftijd + Geboortedatum: 16 jaar, geboren op 20 december.
    Karakter: Mike is een echte charmeur. Hij geniet van de aandacht die hij krijgt van vrouwen maar maakt er geen misbruik van. Hij behandelt vrouwen als een prinses als ze veel waard zijn voor hem. Hij helpt mensen graag en speelt graag een gids voor als iemand ergens hulp nodig bij heeft. Mike is een doorzetter en kan slecht tegen zijn verlies, dan word hij chagrijnig. Mike is nogal bezitterig en deelt niet graag zijn spullen. Hij zegt precies wat hij denkt, maar houd wel rekening met de gevoelens en meningen van anderen. Hij is een trouw persoon dat zijn geliefden nooit in de steek laat. Mike is ambitieus en droomt van een succesvolle carrière.
    Uiterlijk:




    Mike heeft goudblond haar maar dat verkleurd nogal. Zo is zijn haar in de zomer lichter en in de winter weer donkerder, maar dat komt bij meerdere mensen voor. Mike heeft grijsblauwe ogen met grote donkere pupillen. Zijn huid is blank en egaal. Met dat laatste is Mike heel blij, want hij kan zo af en toe nogal een ijdeltuit zijn. Hij heeft het postuur van een bokser en is gespierd gebouwd. Zijn benen zijn stevig en gespierd en hij zorgt ervoor dat er geen gram teveel aan zijn lichaam zit. Mike draagt met veel tegenzin zijn uniform, hij doet het natuurlijk omdat het moet maar hij loopt liever in een jogginbroek met gympen en een strak t-shirt. Hij is groter dan de gemiddelde jongen op Hogwarts.
    Afdeling + Jaar: Ravenclaw van het zesde leerjaar. Mike was bijna in Slytherin gesorteerd maar wou zelf in Ravenclaw omdat hij vond dat hij daar beter pastte.
    Beste & Slechtste vak: Mike's beste vak is Geschiedenis van de Toverkunst en dat is dan gelijk ook zijn leukste vak, tijdens de lessen zit hij altijd ijverig en zeer geconcentreerd te werken. Mike's slechtste vak is Verzorging van Fabeldieren omdat Mike vaak bang is voor Fabeldieren.
    Patronus: Uil
    Extra: Mike heeft een toverstok van Meidoorn, met Drakenhartenbloed als kern. De toverstok is erg onbuigzaam en maar liefst 30 cm lang en zeer snel in toverspreuken. Mike heeft een witte muis genaamd Spike, hij is hem vaak kwijt maar gelukkig keert Spike altijd vanzelf weer terug. Mike komt uit een volbloedfamilie. Zijn moeder Natascha is een Dreuzeltelg en zijn vader Nick is een volbloed tovenaar. Natascha was een Ravenclaw, zijn vader Nick was een Slytherin. Zijn broer Jack heeft in Ravenclaw gezeten en werkt nu bij Gringotts. Mike houd van lezen en vind winkelen ook leuk. Ook Zwerkbalwedstrijden bekijken kan hem voldoening geven. Mike heeft een grote passie voor vampieren en leest hier graag over.

    (De jongen op de foto is Paul Wesley)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:47 ]

    Thanks (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Mijn rol is klaar! Ik kijk wel of ik er nog een maak..
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Bedankt voor het nemen van mijn rol! (:

    Mag ik de laatste van ravenclawreserveren


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gebruik je mijn rol niet ):
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Alice Katherina
    Achternaam: O'Reilly
    Roepnaam/Bijnaam: Alice
    Leeftijd + Geboortedatum: 16 jaar, geboren op 13 Juli
    Karakter: Alice is een heel erg vredelievend en enthousiast persoon. Ze is altijd aardig tegen iedereen, misschien te aardig. Ze houdt niet van pesten of ruzie. Ze vindt dat iedereen elkaar gewoon moet respecteren zoals ze zijn. Ze vindt ook dat alles en iedereen gelijk is , alle magishe wezens, alle tovernaars en alle dreuzels. Iedereen is gelijk en heeft evenveel rechten.Ze is een heel fantasierijk persoon en wil later ook schrijver worden. En geloof het of niet maar ze houdt heel erg van Horrorboeken. Zo goor en eng mogelijk. Ze heeft ook een enorme collectie met Dreuzel boeken , van Stephen king , Darren shan etc. En kan de goorste en engste verhalen zo uit haar duim zuigen.Ze is altijd heel erg enthousiat over alles en kan een tikkeltje dom overkomen. Ook verandert ze in gesprekken vaak in een keer van onderwerp,in een onderwerp wat er niks mee te maken heeft en komt later weer terug op het oude onderwerp. Ook zegt ze vaak onnodige dingen waarvan mensen denken 'Dat had je niet hoeven zeggen' of 'Wat bedoel je daar nu mee?'. Ze is meestal ook heel erg emotioneel en kan dramatishe overkomen maar desondanks is ze heel goed in omgang met mensen en heeft ze veel vrienden in verschillende afdelingen op hogwarts. Ze is heel makkelijk in omgang , maar als mensen haar over iets complimenteren is ze heel erg bescheiden. Ze is ook absoluut niet competief en is eigenlijk vrij lui. Iets wat heel erg raar is voor een ravenclaw. Ze komt ook vaak te laat in lessen omdat ze nog steeds de weg kwijtraakt in het kasteel. Ze heeft ook een hele nieuwschierige aard en steekt haar neus vaak in andermans zaken en komt nogal vaak in de problemen daardoor.
    Uiterlijk:



    Ze heeft witblonde haren en blauwe ogen. Ze is heel erg klein en vrij fragiel. Ze heeft altijd haar lange golvende haren los en draagt er soms een haarbanje in. Ze draagt altijd hele lieflijke jurkes en draagt veel kleren met pastel kleuren. Ze draagt wel bijna altijd hakken omdat ze zo klein is en ze draagt ook veel goude sierraden. Je hoort haar meestal al van een afstand aankomen omdat haar armbanden tegen elkaar aanknallen.


    Afdeling + Jaar: Ravenclaw , 6e jaar. Ze is slim , ze is alleen een beetje lui .
    Beste & Slechtste vak:Verzorging van fabeldieren , Toverdranken -Ze heeft nogal een geschiedenis als het gaat om dingen opblazen. Ja , als je nogal snel afgeleid bent en het verkeerde ingredient erin doet dan .. BOEM!-
    Patronus: Konijn
    Extra: Toverstok - Kersenhout met haar van een eenhoorn.Ze woont alleen met haar moeder en twee kleine zusjes , ze heeft haar vader nooit gekend en haar moeder heeft het ook uitgemaakt met de vader van haar twee kleine zusjes. De tweeling zusjes zitten nu in het eerste jaar slytherin en zijn precies het tegenovergestelde van Alice , maar toch zijn ze allemal heel erg close. Alice heeft een oranje gekleurde kat die ze 'Cat' heeft genoemt en een donkerbruine uil die ze 'Grubbtish' heeft genoemd. Maar ze noemt hem altijd Grubbs. Verder zie je haar vaak slapen, met mensen praten , lezen of naar de wolken staren. Ze doe nogal veel nutteloze dingen en is nogal raar voor iemand in Ravenclaw.

    Ik dacht je hebt nog iemand voor Ravenclaw nodig dus ik vul het maar in. Laat me weten als je mijn rol gebruikt ;)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:13 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.