• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    [wacht waarop? Die snap ik niet ;x ]

    [Hij wilde toch een kus op zn wang? Ze kan er niet bij. Als zij iets verkeerds deed kon hij de aanval weer doorgaan toch xd.]


    ' Nyctophilia '

    [Maar ik ga off, ik zie je reactie morgen wel. xoxo]


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    [hahah ja ga iemand die bevriend is met Antz vermorden, zal hun relatie vast goed doen. x'D inh. Zeg ene Jayy ofzo. ]

    Het zorgt voor drama, daar gaat het om ^^.
    Ik doe wel even Jay Evans -lang leve standaard achternamen- zesde jaar, slytherin. Moest even wat meer informatie hebben, als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen ^^

    Elisabeth
    Ik keek hem aan, met een bonkend hart.
    ''Ken je Jay Evans? Zesde leerjaar, Slytherin. Mudblood. Zorg ervoor dat deze persoon niet meer op de aardbodem rondloopt.'' zei hij met een grijns, en ik slikte. Kon het nog erger?
    Anthony kon het goed met hem vinden, waarom moest uitgerekend ík die opdracht hebben? Ik wist dat tegenspreken geen zin had, dus knikte ik maar en liep weg. Ik zag Anthony al bij de haard staan.
    Ik glimlachte kleintjes, en liep naar hem toe. ''Klaar?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Ik wilde de kietelaanvang herstarten toen haar lippen enkel zacht mijn kaak raakte maar stopte toen ze riep dat ik moest wachten. Ik grijnsde en tikte nogmaals op mijn wang. 'je krijgt nog een kans. Dan ben ik niet meer om te kopen.' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [nee het is prima! Ik hou wel van wat drama.]

    Anthony 'Antz'
    Lizz kwam al snel aangelopen en glimlachte klein. Ik vroeg me af wat er aan de hand was maar besloot daar pas naar te vragen als we terug op Hogwarts waren. 'dames gaan voor.' glimlachte ik en stak mijn hand uit naar het vuur. Op het moment dat ze verdwenen was ging ik snel achter haar aan en al snel stond ik naast haar in snape zijn kamertje. Meteen pakte ik haar hand vast en trok ik haar mee naar buiten. 'zullen we wat eten, ik sterf van de honger.' zonder echt op antwoord te wachten liep ik al naar de great hall.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer morgenochtend, kay? Gisteren sliep ik pas rond één uur, terwijl ik half zeven opstond.. x_____x
    Ik moet mijn slaapritme weer een beetje op orde krijgen x'D.

    Ik ben er morgen vanaf ongeveer zeven uur 's ochtends, ik hou van die wifi op mijn mobiel. Yay.
    Goodnight!x]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 22:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Laat me allemaal maar weer alleen ;c haha nee hoor slaap is belangrijk ;3 welterusten en tot morgen ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    'Je krijgt nog een kans. Dan ben ik niet meer om te kopen.' een speelse grijns sierde zijn lippen. 'Oké, oké,' Ik probeerde mezelf overeind te krijgen en keek Brandon glimlachend aan. Ik boog mijn hoofd een stukje naar rechts, steunde op de tafel en plaatste mijn lippen op zijn met chocopaste besmeurde wang.


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    dit keer lukte het haar wel om haar lippen op haar wang te drukken. voor mij de reden om alles te staken en ik haar losliet. 'Goedzo.' Grijnsde ik terwijl ik een broodje pakte en deze over haar wang heel haalde. 'Wil je een brrodje jam?' grinnikte ik en stak het wee naar haar uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    [nee het is prima! Ik hou wel van wat drama.]

    Anthony 'Antz'
    Lizz kwam al snel aangelopen en glimlachte klein. Ik vroeg me af wat er aan de hand was maar besloot daar pas naar te vragen als we terug op Hogwarts waren. 'dames gaan voor.' glimlachte ik en stak mijn hand uit naar het vuur. Op het moment dat ze verdwenen was ging ik snel achter haar aan en al snel stond ik naast haar in snape zijn kamertje. Meteen pakte ik haar hand vast en trok ik haar mee naar buiten. 'zullen we wat eten, ik sterf van de honger.' zonder echt op antwoord te wachten liep ik al naar de great hall.

    Elisabeth
    Ik giechelde. ''Ja, ik ook.'' ik liep achter hem aan, trok hem mee naar de Slytherin tafel en schepte gelijk mijn bord vol. Zwijgend begon ik aan mijn eten, en het hongerige gevoel stierf langzaam weg. Ik zag Draco lopen, ook een Death Eater. Van hem had ik het niet echt verwacht, maar nu ik er zo over nadacht was hij inderdaad.. verdacht.
    ''Dus eh-'' ik pauzeerde even. ''Hoelang al?'' vroeg ik hem, en ging er wel van uit dat hij wist waar ik het over had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    misspaynex schreef:
    Summer Liz Weasley.

    Zwevend boven het Zwerkbalveld keek ik neer op het groepje onder me. Ik zag nu dat de gebroeders Black er ook bij stonden. Ik twijfelde of ik ernaar toe zou gaan of niet, maar ik wist niet zo goed wat ik van de Blacks moest denken. Ik wist dat ze de Drijvers waren van Slytherin, maar verder niks eigenlijk. Langzaam begon ik te dalen en ondertussen had ik besloten toch maar naar het groepje toe te gaan. Na een zachte landing liep ik naar ze toe. "Hee jongens, is het gezellig hier?" En allemaal keken ze om en uiteindelijk antwoordde Lily: "Hee Summer, hoe is het?" "Goed hoor, bedankt." Ik keek het groepje rond en zag aan hun gezichtsuitdrukkingen dat ik niet heel erg welkom was. "Maar ik moest maar weer is gaan. Zie jullie later!" En ik liep naar het bezemhok, zette mijn bezem weer terug en liep terug naar het kasteel. Ik liep de grote deur door en liep meteen tegen een groepje mensen aan. Ik keek op en zag dat het een groepje Ravenclawers was met Ryan, die ik wel erg leuk vond. "Hee." Riep ik en snel liep ik door. Een stukje verder kwam ik weer iemand tegen, een meisje uit Hufflepuff, hoe heette ze ook alweer? "Jennifer." Zonder dat ik het doorhad, had ik het hardop gezegd en ze keek op.


    Jennifer
    Verbaast kijk ik op als ik mijn naam hoor.
    'Hey ...' mompel ik. 'Summer.' vult ze me aan. Dankbaar kijk ik haar aan.
    'Dus... gaat het al wat beter?' vraagt ze vriendelijk.
    Juist, ik had haar de waarheid. Ik slik en knik van ja. 'Nog eens sorry van daarnet.' zeg ik en ze haalt haar schouders op.
    Het is even stil. Het is ook al zo lang geleden dat ik een gesprek met iemand gevoerd dat langer duurt dan 20 seconden.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 14:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Shenae Witchsinner
    Ik voelde me verlost toen hij zijn handen weg haalde, maar kreeg het tegelijke tijd koud. Een korte blik omhoog liet me zien dat het kon gaan regenen. 'Wil je een broodje jam?' zei hij nadat hij een bolletje over mijn wang haalde. Ik lachte hem een beetje uit en knike om daarna te voren te buigen om een hap te nemen.


    ' Nyctophilia '

    [allez :( net nu dak ne keer online kan is er bijna niemand ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [I'm here (: wil je m'n jongens personage meeten ? Hij heet Nathan ;d ]


    ' Nyctophilia '

    [okee mij goed ben op het zwerkbalveld bij Summer Weasley]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'