• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Carmen Riddle
    'Weet je waat Elisabeth heen is?' vroeg Anthony plots. Ik keek naar hem op. 'In haar kamer. Hoezo?' Zei ik tegen Anthony. Een man sprak me plots aan maar ik wimpelde me van hem af en liep naar mijn vader. 'Ik ga terug naar school vader.' Zeg ik met een glimlach. Hij pakte mijn arm vast. 'Vergeet die Zwarts niet. We moeten die ketting terug krijgen.' zegt mijn vader dringend. Ik knik en loop omhoog naar mijn kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon 'Bam'
    'Wacht, ik loop wel mee. even wat spullen dumpen en dan ga ik eten.' Grijnsde ik. Speels haakte ik mijn arm in die van haar en trok haar mee naar de Common Room.

    [sorry dat die zo kort is, mijn opa e oma komen binen dus even gedag zeggen. ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz'
    Ik wilde Carmen nog vragen waar die was maar ze liep weg naar haar vader. Ik keek even snel om me heen en glipte de trap op, waar Elisabeth ook op was gerent. Boven keek ik rond en begon ik random deuren open te trekken. Het kon me allemaal niks meer schelen. bij de derde deur bleef ik staan. zachte snikken waren t horen en zachtjes klopte ik op de deur. 'Lizz?' Ik wachten niet op Antwoord en opende voorzichtig de deur. Ik zag haar op het enorme bed liggen midden in de kamer en voorzichtig liep ik haar kant uit. 'Kan je het me vergeven?' Vroeg ik, terwijl ik op de rand van haar bed ging zitten. Ik durfde haar niet aan te raken en keek bedroeft op haar neer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    'Wacht, ik loop wel mee. even wat spullen dumpen en dan ga ik eten.' Een grijns sierde zijn lippen en haakte zijn arm in de mijne voor hij me mee richting Hogwarts trok, zo ver mogelijk bij die enge beesten vandaan. Ik vond het totaal niet erg, beiden niet. Brandon vrolijkte me altijd op met zijn enthousiasme en spontaniteit. Hij was gewoon een leuke jongen.


    ' Nyctophilia '

    {Moet eten.. See you later (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisabeth
    Ik schrok me rot toen ik mijn naam hoorde, en Anthony naar binnen liep. Hij ging aan het rand van mijn bed zitten.
    ''Kan je het me vergeven?'' vroeg hij, en ik veegde mijn tranen weg. ''W-wat?'' begon ik schor. ''Waar zou ik je voor moeten vergeven? Ik zit ook fout. Het spijt me zo, ik-'' een snik verliet mijn mond. Ik schaamde me, zo erg. ''Ik heb niet tegen je moeten liegen. Ik begrijp het als je.. N-niet meer met me om- om wilt gaan, ofzo.'' ik sloeg mijn ogen neer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Eetze ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    bij het portret aangekomen zei ik het wachtwoord en het schoot open. 'Dames voor.' Zei ik scharmant terwijl ik mijn amr voor haar uitstak. zodra ze de Commonroom binnen was volgde ik haar. De bank voor de haard was vrij en meteen plofte ik er neer, kijkend naar Shenae, om te kijken wat ze nou ging doen hier.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wacht, even mijn nagels doen :'DD. Brb xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik schrijf zo, moet namelijk eten xoxo]


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    ik schok van haar worden en voorzichtig lechde ik mijn hand op haar wang. 'ik he toch ook tegen jou gelogen. Ik ben net zo slecht.' Ik liet mijn ogen even naar haar volle lippen glijden en ik moest me inhouden haar niet te zoenen. Zelfs als ze huilde was ze knap. -NIet aan denken Antz, er zijn belangrijkere dingen aan de hand. Ik keek weer op, maar ze had haar ogen neergeslagen. 'Lizz, kijk me eens aan.' mompelde ik, terwijl ik de tranen wegveegde. 'Ik zou het niet eens aankunnen om niet meer met je om te gaan.' ik drukte en zacht kusje op haar neus en ging ik kleermakerzit naast haar zitten. terwijl ik over haar rug streelde. 'Het komt wel goed.' Beloofde ik haar. hellemaal niet zekker van mijn zaak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TheRumIsGone schreef:
    {Moet eten.. See you later (bloos)}


    [Smakelijk! Ik ben weer terug hihi.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:27 ]

    [ik ga ook eten ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Met waterige ogen keek ik hem aan, en glimlachte flauwtjes toen hij een kusje op mijn neus drukte.
    ''Mijn vader maakt ons af als hij er achter komt..'' bedacht ik me hardop, en die gedachten zorgde ervoor dat er weer wat tranen over mijn wangen rolden.
    Ik omhelsde Anthony. ''We komen er wel uit.'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {I'm back!}


    Don't be like the rest of them, darling