• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Elisabeth
    Ik trok een wenkbrauw op, en lachte zachtjes. ''Ik zie er verschrikkelijk uit.'' zei ik hees, en glimlachte toen hij een kusje op mijn lippen drukte.
    ''Trouwens.'' begon hij, en ik keek hem nieuwsgierig aan.
    ''Betekent dit nu dat we een relatie hebben.'' zei hij, en het kwam er niet echt uit als een vraag.
    Ik liet mijn hand langs zijn wang glijden, en knikte. Ik sloeg mijn ogen neer. Waarom werd ik altijd verlegen van dit soort dingen? Het was frustrerend.
    ''En dit is allemaal begonnen met een voetmassage..'' bedacht ik me zachtjes, en grijnsde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Witchsinner
    'Wat krijg ik ervoor als ik stop?' grijnsde hij terwijl hij bleef kietelen. Mijn ogen vulde zich met tranen van het lachen. Door alle drukte kon ik absoluut niet nadenken. Brandon lachtte me alleen maar uit. 'Ja, wat krijg ik er voor dan?' grijnsde hij en herhaalde zijn vraag. Ik voelde hoe zijn greep verminderde maar me nog wel bleef kietelen. Ik haalde rustig adem - voor zover dat kon. 'Een nieuwe smilie, een hartje van jam?' probeerde ik hikkend.


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Ik kon er niks aan doen maar even schoot ik de lach. 'wel een helle lekker voetmassage, toch.' grijnsde ik, en drukte een kusje op haar neus. Ik hield van kusjes geven en dat zou ze gaan merken ook. 'gaan we terug naar school? Vroeg ik haar terwijl ik zachtjes met mijn vingers over haan rug heen trippeldeen haar nogmaals en kusje op haar neus gaf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik giechelde. ''Ja, dat was het zeker.'' grinnikte ik.
    ''Gaan we terug naar school?'' vroeg hij, terwijl hij me vol met kusjes plantte. Ik lachte en knikte. ''Even.. Tegen Hem zeggen.'' zei ik, sloeg mijn ogen neer, drukte een kusje op zijn lippen en sprong op.
    Ik trok mijn jurkje recht, veegde mijn make-up restjes weg en liep de kamer uit, op zoek naar Vader.
    ''Vader, ik ga terug naar school.'' zei ik hem, nadat ik hem gevonden had. Hij knikte. ''Je opdracht luidt..''

    [*denkt na over haar opdracht :'D*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Ik schoot in de lach toen ik de suggesties hoorde. 'Ja, wat denk je zelf.' grinnikte ik terwijl ik weer wat sneller over haar zei heen ging. Nooit dat ik dat toe zou laten. Ik liet een hand los en haalde deze weer door de jam heen. Al snel zat haar wang weer onder, maar ik zorgde ervoor dat ze geen weerstand kon bieden omdat ik met mijn andere hand nogsteeds aan het kietelen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz'
    Ik zuchten even en toe ik zeker wist dat Lizz beneden was glipte ik ook de trap af. 'waar was je?' hoorde ik meteen mijn moeders stem en ik draaide me om. 'op zoek naar Sharon, maar ze is echt nergens te vinden.' verzon ik snel. Uit mijn ooghoeken keek ik even naar Lizz en richte me toen weer op mijn moeder. 'Maar ik ga weer naar school. Ik zu u snel.' glimlachte ik. Ik draaide me om maar al snel werd mijn schouder vastgepakt. 'wat is dit.' vroeg mijn moeder terwijl ze het natte stof vastpakte ik slikte even. 'iemand botste tegen me op met drinken. Dag moeder.' zo snel ik kon liep van haar weg richting de openhaard. Ik wachte even op Lizz want ik had geen flauw idee hoe zei hier gekomen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    'Ja, wat denk je zelf.' grinnikte hij en ik voelde hoe hij het tempo weer opvoerde en me als een gek begon te kietelen. Mijn ogen werden groot toen ik een grote hand vol jam richting mijn gezicht zag komen. 'Brandoooooon! Bam, neeee!' gilde ik. Ik wilde mezelf verzetten, maar Bam hield me tegen en anders zou ik van de bank af vallen. Ik voelde hoe de jam zich over mijn gezicht werd uitgesmeerd. 'Néé!' gilde ik nog eens. Brandon's vingers tekenden figuurtjes in mijn nek, terwijl hij me bleef kietelen. 'Een knuffel, een kusje op je wang?' probeerde ik nog steeds hikkend.

    [Ik moet zo slapen -__-]


    ' Nyctophilia '

    [Weet iemand een opdracht? Aaah. :'D.
    Ik heb net een horror SA geschreven, dus mijn inspiratie in dat gedeelte is een beetje op :c.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Weet iemand een opdracht? Aaah. :'D.
    Ik heb net een horror SA geschreven, dus mijn inspiratie in dat gedeelte is een beetje op :c.]

    [HP :D, uhmm, in een verhuizing, treinreis.. Weet ik veel xd.]


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'bam'
    'Kijk, dat klinkt al veel verleidender.' grijnsde ik terwijl ik met mijn jam hand op Mijn wang tikte als teken dat ze er een kusje op moest geven. Automatisch stopte ik met mijn andere hand met kietelen, maar ze hoefde maar een keer wat te proberen of ik zette weer een aanval in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hmmm, laat haar iemand vermorden, altijd leuk! =D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja, daar dacht ik ook al aan, maar wíé?
    Ehm, met wie is Antz goed bevriend?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Witchsinner
    'Kijk, dat klinkt al veel verleidender.' grijsnde hij. Hij tikte met zijn hand op zijn wang en liet wat rode strepen achter. Ik beet zacht op mijn lip. Oké, Shen, just do it! Ik grinnikte en rekte me zo ver mogelijk uit om hem op zijn wang te raken. Maar het enige wat mijn lippen raakte was zijn kaaklijn. Dat was niet zijn wang...
    'Nee, wacht!'


    ' Nyctophilia '

    [hahah ja ga iemand die bevriend is met Antz vermorden, zal hun relatie vast goed doen. x'D inh. Zeg ene Jayy ofzo. ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [wacht waarop? Die snap ik niet ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''