• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Liam Daniëlsche
    De Ravenclaw leerlingenkamer was tot op de nok toe, leeg. Ik zuchte en liet me in de grote zetel vallen naast het haardvuur. Verveeld toverde ik van een toverschaakpionnetje een vogeltje wat ik rond liet vliegen door een kat van de eerste jaars te irriteren. Een tweede zucht rolde over mijn lippen. Wel, dit werd het dus niet hè. Hopelijk zag ik Carmen weer snel!


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    Meteen keek ik met grote ogen naar Shenae en schudden mijn hoofd. 'ik ben niet gek. Ben een panda.' ging ik nep beledigt op in. Maar alweer schoot ik in de lach. En haalde ik mijn schouders op. 'Liever gek dan saai.' geef ik toe, terwijl ik een croissant kapte en deze begon af te schuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    Zijn grote ogen keken me aan en schudde wild zijn hoofd, waardoor zij haren vrolijk mee bewogen. 'Ik ben niet gek. Ik ben een panda.' probeerde hij beledigt te klinken, maar schoot in de lach waardoor ook ik moest lachen en me verslikte in mijn sap. 'Liever gek dan saai.' Zei hij voordat hij aan een croissant begon.
    'Ach ja,' zei ik. Ik zette een glimlach op, pakte een druif en gooide hem in de lucht om hem op te vangen met mijn mond. Maar ja, je kende mij ik gooide scheef en belandde bij mijn buurman in het gezicht.


    ' Nyctophilia '

    [je bedoeld Bam toch? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jaaaa ^^]


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ik beet twijfelend op mijn lip en keek haar aan. 'Hij vermoord me, hè?' vroeg ik haar, waarna ik meteen mijn ogen neersloeg. Ik keek naar onze verstrengelde handen en zuchte. Ik sloot even mijn ogen. Ik had nog nooit iets gelaten voor een ander en wat was het leven zonder risico's? Ik keek weer op en knikte voorzichtig. 'Ja.' zei ik uiteindelijk terwijl ik flauw glimlachte.

    Elisabeth
    Straks ging hij dood, door mij. Ik vloog hem om de hals, en brak voor de zoveelste keer in tranen uit. ''Het spijt me zo.. Je hoort er niet voor te kiezen. Je verdient een meisje zonder zaak van leven of dood.'' mompelde ik gedempt, en ik wist niet eens of hij het hoorde. Zijn trui werd langzaam vochtig van mijn tranen. ''D-Dankjewel.'' snikte ik zachtjes. ''Je gaat n-niet dood, oké? Ik zorg ervoor.'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    BrAndon 'Bam'
    Ik nam net een hap van mijn croissant toen ik een druif in mijn gezicht kreeg. Ik knipperde even met mijn ogen en veegde het van mijn wang veegde en opzei naar Shenae keek. 'Was dat echt nodig?' grijnsde ik, terwijl ik onopgemerkt mijn vinger in de jam stak. 'weetje, ik denk dat rood jou heel goed staat.' ging ik door terwijl ik met mijn jam bestuurde vier over haar wang ging. 'revanche!' grinnikte ik en nonchalant nam ik nog een hap van mijn eten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    'Was dat echt nodig?' ik gniffelde zacht. 'Weetje, ik denk dat rood jou echt heel goed staat.' vertelde hij rustig en plots voelde ik een vinger over diagonaal over mijn gezicht gaan. Mijn mond zakte open.
    'Revanche!' grinnikte hij en nam heel nonchalant nog een hap van zijn croissant. Ik bleef hem aan kijken met open mond, dit deed hij toch niet erg? Ik likte over mijn lippen en de zoete jam smaak door mijn mond ging. Ik moest hem terug pakken, maar hoe?
    Hij bleef stilletjes lachen terwijl ik mijn blik over de tafel liet gaan.
    'Weet je wat jou nou goed zou staan?' grijnzend duwde ik mijn duimen in de chocopot en maakte twee smilies op zijn wangen. 'Hahahahaha!'


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Ik sloot mijn armen stevig om haar heen en wreef over haar rug. Ik voelde de tranen door mijn shirt heenkomen en zachtjes hoorde ik haar snikken dat ik niet door zou gaan. Ik wilde haar wel geloven maar ergens was ik er niet zo zekker van. 'maar ik kies voor jou.' verzekerde ik haar toen de eerste woorden tot me doordrongen. Het moest even tot me doordringen wat ik gezicht had, maar toch verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Vanmorgen zag ik haar nog als een vriendin en een flirtopject en nu zetten ik mijn leven op het spel om bij haar te kunnen zijn. Ik leek wel gek. Ik teelde haar hoofd weer op en pakte haar kaken beed. 'ik hoef geen ander meisje, al zou ik eeuwig mee leven.' verzekerde ik haar en zacht drukte ik mijn lippen weer op die van haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Summer Liz Weasley.

    Zwevend boven het Zwerkbalveld keek ik neer op het groepje onder me. Ik zag nu dat de gebroeders Black er ook bij stonden. Ik twijfelde of ik ernaar toe zou gaan of niet, maar ik wist niet zo goed wat ik van de Blacks moest denken. Ik wist dat ze de Drijvers waren van Slytherin, maar verder niks eigenlijk. Langzaam begon ik te dalen en ondertussen had ik besloten toch maar naar het groepje toe te gaan. Na een zachte landing liep ik naar ze toe. "Hee jongens, is het gezellig hier?" En allemaal keken ze om en uiteindelijk antwoordde Lily: "Hee Summer, hoe is het?" "Goed hoor, bedankt." Ik keek het groepje rond en zag aan hun gezichtsuitdrukkingen dat ik niet heel erg welkom was. "Maar ik moest maar weer is gaan. Zie jullie later!" En ik liep naar het bezemhok, zette mijn bezem weer terug en liep terug naar het kasteel. Ik liep de grote deur door en liep meteen tegen een groepje mensen aan. Ik keek op en zag dat het een groepje Ravenclawers was met Ryan, die ik wel erg leuk vond. "Hee." Riep ik en snel liep ik door. Een stukje verder kwam ik weer iemand tegen, een meisje uit Hufflepuff, hoe heette ze ook alweer? "Jennifer." Zonder dat ik het doorhad, had ik het hardop gezegd en ze keek op.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Elisabeth
    Ik was ontroerd door zijn woorden.
    Had een jongen ooit zoiets voor mij gedaan? Nee, ik geloof het niet..
    Ik sloeg mijn armen rond zijn nek, en kuste hem terug. Niet met lust, zoals vanmiddag, maar met passie. Ik besefte me dat het elke dag de laatste kon zijn, maar ik wist dat er een dag kwam dat ik er over ging praten met mijn vader.
    Het was dan wel the Dark Lord, maar mochten zijn dochters gelukkig zijn? Als vader is dat het liefste wat je wilt, of niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Met open mond keek ik haar aan en veegde de bruine smurrie van mijn wang. 'tfoe.' bracht ik uit. En besloot dat eten niet genoeg was om haar terug te pakken. Ik ging nu hellemaal naar haar toe zitten en keek haar grijnzend aan. 'vind je dat nou lief van jezelf?' vroeg ik haar terwijl ik razendsnel mijn handen in haar zij plaatste en haar begon te kietelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    'Staat je sexy.'
    'Tfoe.' Hij zette zijn ene been aan de andere kant en kroop naar me toe met een grote grijns op zijn gezicht.
    'Vind je dat nou lief van jezelf?' net toen ik wilde antwoorden voelde ik twee handen in mijn zij en kroop ineen. 'Stop! Stop! Brandon, please!' gilde ik van het lachend. Ik kon dus echt niet tegen kietelen, bij mijn voeten wel, maar in mijn zij, oh nee.
    'Néé! Brandon!' hikte ik van het lachen. Ik viel om van het lachen en viel gelukkig tegen Bam aan, anders had ik op de grond gelegen. 'Stop! Nee, echt, alsjeblieft!'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:21 ]


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    De kus die ze me teruggaf was vol met passie en het deed me glimlachen. Ik onderbrak de kus en lechde mijn voorhoofd tegen die van haar. 'heb ik trouwens al gezicht dat je er prachtig uitziet vanavond?' vroeg ik haar terwijl ik de tranen weerwegveegde. En weer een vlinderzacht kusje op haar lippen drukte. 'trouwens.' ging ik verder.'betekend die nu dat we een relatie hebben.' het was niet echt een vraag, maar ik wilde gewoon een bevestiging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Shenae kroop hellemaal ineen en bleef me maar smeken om te stoppen. 'wat krijg ik ervoor als ik stop.' grijnsde ik terwijl mijn vingers nogsteeds in haar zij prikte. Ze viel voorover en bleef maar smeken. Ik kon er enkel om lachen en bleef vrolijk doorgaan. 'ja, wat krijg ik ervoor dan?' grijnsde ik nogmaals en begon wat zachter te kietelen zodat ze nog wel zou blijven ademen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''