• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [Yay, welcome backkk ;d]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Whoee, welcome back!]

    {De kapper is er wel trouwens.. Ugh.. Mn zus wil dat ik 5 cm van mn haar af knip.. Don't know..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [haha, ik vind het altijd zonde lang haar af te knippen. Ik hoor net dat ik ff ga trainen in het politiebureau, lol. Ik weet niet hoe lang dat duurt, ik ga zo weg.]

    {Indeed.. Jaren gespaart voor mijn blonde haar.. En dan afknippen vind ik zonde.. Maargoed.. Have fun *O*}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik hou mijn haar ook altijd lang. Heb heel lichtblond haar en als je het heel kort doet komt het nooit meer zo licht terug, dat vind ik zonde. Ben een van de weinige mensen die een lichtblonde kleur van nature heeft :P thanks btw(a)]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:49 ]

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    bij het portret aangekomen zei ik het wachtwoord en het schoot open. 'Dames voor.' Zei ik scharmant terwijl ik mijn amr voor haar uitstak. zodra ze de Commonroom binnen was volgde ik haar. De bank voor de haard was vrij en meteen plofte ik er neer, kijkend naar Shenae, om te kijken wat ze nou ging doen hier.


    Shenae Yue Witchsinner
    'Dank u,' zei ik hoffelijk en liep voor Bam naar binnen. Meteen ging hij lekker lang uit op de bank voor de haard liggen.
    'Ik ben zo weer terug,' zei ik vlug voor ik de stenentrap van de meiden slaapzalen op liep. Ik gooide mijn tas met boeken op mijn bed vlak naast het raam en besloot mijn boeken voor de volgende lesuren nog niet in te pakken. Brandon wist vast wel welke vakken we hadden, nou ja, als hij net zo dom als Nathan was dan natuurlijk niet.
    'Hey,' zei ik en ging op mijn knieën in de hoek van de bank zitten waar Bam op lag. Een glimlach sierde mijn gezicht, hij was zo lief!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:27 ]


    ' Nyctophilia '

    {Ik ga een stuk van mn haar laten afknippen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Elisabeth
    Met waterige ogen keek ik hem aan, en glimlachte flauwtjes toen hij een kusje op mijn neus drukte.
    ''Mijn vader maakt ons af als hij er achter komt..'' bedacht ik me hardop, en die gedachten zorgde ervoor dat er weer wat tranen over mijn wangen rolden.
    Ik omhelsde Anthony. ''We komen er wel uit.'' zei ik zachtjes.


    Anthony 'Antz'
    Ik wist dat ik nu bang moest zijn. Dat de dood me op de hielen zat als ik zo langer doorging, maar het kon me even niets schelen. Elisabeth omhelsde me en meteen trok ik haar dicht tegen me aan. Ik haalde mijn hand door haar lange haar en planten een zacht kusje in haar nek.
    'vast wel.' probeerde ik, maar de twijfel sloeg in mijn stem over. Ik wist even niet, of ik mijn leven wel op het spel wilde zetten voor een meisje. Ik haalde mijn gezicht uit haar nek en keek haar aan. 'vast wel.' zei ik nu een stuk zelfverzekerder en ik drukte mijn lippen voor een bevestiging op die van haar.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Shenae kwam terug en ging in de hoek van de bank zitten. Een glimlach sierde haar lippen toe ze me weer gedach zei en ik glimlachte speels terug waarna ik opstond. 'hou even mijn plek warm.' vroeg ik aar waarna ik naar de jongensslaapzaal liep om mijn vieze kleding te verwisselen. Ik dumpte mijn tas in de hoek van de kamer en pakte mijn kitten Lil KeyKey op, die op min bed was gaan zitten. 'Heei kleine man.' begroete ik het kleine beestje en ik zetten het op mijn schouders. Ik liep terug naar de Common room. 'Shen, ga je mee eten?' vroeg ik haar toen ik over de bank was gaan hangen om haar aan te kunnen kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik kuste hem terug, maar na een tijdje verbrak ik 'm.
    ''Antz, weet je het zeker?'' vroeg ik hem voor de zekerheid, en keek hem doordringend aan. Het was een keuze van leven of dood. Ik pakte zijn hand vast, en kneep er zachtjes in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik beet twijfelend op mijn lip en keek haar aan. 'Hij vermoord me, hè?' vroeg ik haar, waarna ik meteen mijn ogen neersloeg. Ik keek naar onze verstrengelde handen en zuchte. Ik sloot even mijn ogen. Ik had nog nooit iets gelaten voor een ander en wat was het leven zonder risico's? Ik keek weer op en knikte voorzichtig. 'Ja.' zei ik uiteindelijk terwijl ik flauw glimlachte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    Ook Bam glimlachte op een speelse manier en stond toe op. 'Hou jij even mijn plek warm?' vroeg hij me en met die woorden liep hij richting de zelfde stenen trappen naar de slaapzalen. Natuurlijk liep hij naar de jongens slaapzalen, wat zou hij anders gaan doen. Ik ging op Brandon's plek zitten en legde mezelf vermoeid neer. Voor kort sloot ik mijn ogen en voelde het even branden van vermoeidheid. 'Shen, ga je mee eten?' zei Brandon plotseling en toen ik mijn ogen geschrokken opende zag ik hem half over me heen hangen omdat hij over de leuning van de bank leunde. Ik trok een gekke bek en knikte.


    [ Sorry late reactie, verbinding was echt door het hele huis weg xd ]


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    Ik schoot in de lach toen ze een gekke bek trok en ik stak mijn hand uit om haar overeind te trekken. 'honger, honger, honger!' zong ik terwijl ik naar het portret liep, die meteen opensprong. Ik wachte op Shenae en samen liepen we naar de great hall. 'Honger, honger, honger!' zong ik nogmaals en ging aan de onze afdelingstafel zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Yue Witchsinner
    Lachend rende ik Brandon achterna die op zijn gemak zong. 'Weirdo,' grijnzend nam ik naast hem plaats een de afdelingstafel. Ik pakte een paar lekkere druiven en schonk voor beide een glas Pumpkinjuice in.
    'Je weet dat je enorm gek bent, hè?' lachte ik.

    [ Bij Bam moet ik heel de tijd denken aan "bammetje" wat mensen op mijn school zeggen voor boterham -__- qq

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:11 ]


    ' Nyctophilia '