• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Elisabeth
    Ik wou het liefst wegrennen, weg van alle frustraties, verdriet en eisen. ''Dit is Carmen,'' zei mijn vader, en maakte een gebaar naar mijn zus. ''En dit is Elisabeth.'' zei hij, en maakte dit keer een gebaar naar mij.
    Mijn vader vertelde nog het één en ander, maar alle woorden schoten me voorbij. Dit kon niet, dit mocht niet. Ik beet op de binnenkant van mijn wang om niet in huilen uit te barsten, en keek toen naar.. Snape. Oké, van die had ik het ook niet verwacht, maar Anthony?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Yue Witchsinner
    Nog een zucht rolde over mijn lippen. Hier zat ik dan, als enige nog in het veld. Hagrid aan de ene kant, de leerlingen aan de andere kant. Er bleven er nog weinig staan, de rest kon alweer de les uit.
    'Shenae, lopen meissie!' schreeuwde Hagrid met een bulderende stem naar me. Dit was nu al de honderdste keer, en elke keer weigerde ik. Ik wilde de kans niet nemen om wéér om ver gelopen te worden.
    'Witchsinner!' werd er weer naar me geroepen. 'Als je je nú niet gaat verplaatsen, kan je het in een dubbeluur doen!' ik schrok. Liever niet, maar ik durfde gewoon niet. Weer rolde er een zucht over mijn lippen. Als ik voor elke zucht een Sikkel kreeg, dan was ik nu rijk geweest.
    Twijfelend zette ik me recht. Ik wilde met mijn hand door mijn haar, maar herinnerde me het bloemenkettinkje van Bam. Ik stak mijn handen voor uit en begon op goed geluk te lopen.
    Een klein glimlachje sierde mijn lippen toen ik zag dat ik bijna bij de rest vandaan was en wilde gaan rennen tot een hand zich in mijn zichtvlak stak.


    ' Nyctophilia '

    TheRumIsGone schreef:
    {Hmm.. Actie, fantasie.. zoiets.. Horror mag ook }

    Red Dragon -MET RALPH FIENNES! *kwijl*-
    The hills run red
    Hostel (1,2,3)
    Mirror, mirror
    The texas chainsaw massacre

    en eh, ja ik weet er nog 5836592, dus als je meer wilt.. :') Let me know.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carmen Savenna Riddle
    Geen emotie. Onze hakken weergalmde door de zaal en we stopte aan de tafel en pnze vader keek ons aan. Emotieloos net als zoals wij keken. Lizz haar adem stokte en ze wende haar blik af van een jongen die ik herkende van school. 'Dit zijn dus mijn dochters. Carmen en Elisabeth.' Stelde hij ons voor aan de mensen rondom de tafel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz'
    De Lord stelde zijn dochters voor en begon wat dingen te vertellen, maar ik kon gewoon niet luisteren. Mijn ogen bleven op Elisabeth branden maar ze ontweek me. Iets wat ik redelijk begrijpelijk vond, maar ik wilde dat ze naar me keek. Dat ze naar me toe kwam en me een knuffel gaf. me vertelde dat het wel goed zou komen. Ja, ik zou het ook kunnen doen, maar de kans dat de Lord me dan meteen vervloekte was groot. Ik keek even naar mijn moeder en mijn blik veranderde van geschokt naar verdrietig. Meteen kreeg ik een klap op mijn achterhoofd. 'Wees sterk.' Siste ze en meteen kneep ik mezelf in mijn bovenbeen zodat ik de tranen binnen zou houden. Het was mischien laf om te huilen, maar ieder ander zou precies hetzelfde doen in deze situatie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    ik zag de angst in Shenae haar ogen en ik liep het veld weer over, toen ze voorzichtig beogn te lopen. ik stak mijn hand naar haar uit en keek haar glimlachend aan. 'Ik zei toch dat ik je zou redden.' Glimlachte ik, terwijl ik haar hand pakte en haar de laaste paar meters het veld over begeleiden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Nadat mijn vader klaar was met een heel verhaal over dat ze ons moesten behandelen zoals ze bij hem deden, dat we vanavond onze opdracht te horen kregen, en nog meer wat totaal langs me heen was gegaan, mochten we eindelijk naar onze kamers.
    Ik gaf een kort knikje, en draaide me -misschien net te snel- om, en liep direct naar mijn kamer.
    Eenmaal binnen schopte ik mijn hakken uit, en liet mijn tranen in de vrije loop. Ik liet me op mijn gigantische bed vallen. Waarom moest dit nou net ons overkomen? Waarom?
    Zou hij me vergeven? Kwam hij naar me toe, of ging hij direct terug naar Hogwarts? Wou hij me hierna nog überhaupt wel zien?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:41 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Yue Witchsinner
    Zonder dat ik het door had nam Bam mijn hand vast en nam de gerust het veld over. 'Ik zei toch dat ik je zou redden.' zei hij en schonk me een glimlach. Een opgeluchte zucht rolde over mijn lippen. 'Dank je, Bam.' zei ik. Al gauw stonden we aan het einde van het veld. We kwamen er niet onderuit zonder wat gefluit en gejoel maar konden uiteindelijk wel weg. 'Dank je.' Twijfelend drukte ik een kus op zijn wang en ging blozend weer recht staan. Had ik dit wel moeten doen?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:43 ]


    ' Nyctophilia '

    [Meh, heb geen inspiratie voor Cathy :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Arme Liz & Antz ;( ]


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Ik werd bijna bang van de eisen van de Lord. het was ons duidelijk gemaakt dat we zijn dochters zo meosten behandelen als we bij hem deden en dat was nou net hetgene wat ik niet gedaan had. toen het gedaan was snelde Elisabeth terug naar waar ze vandaan kwam en iedereen stond op. meteen snelde ik naar Carmen. 'Weet je waat Elisabeth heen is?' vroeg ik haar razendsnel. Ik moest gewoon naar haar toe. ik moest weten of ze het me zou vergeven of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jessiiicaa schreef:
    [tss, wat stom zeg. Laat je niet gek maken, gewoon boven die wijven staan!]

    Lily Granger

    'Die gang naar Zweinsveld ken ik al,' zei ik met een lach op mijn gezicht.
    'Heeft er iemand anders nog een spannend voorstel?'
    Ik keek ze allemaal een voor een aan.


    [edit; oh moe trouwens eten:P]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:47 ]

    Brandon 'Bam'
    Ze drukte haar lippen zacht op mijn wang en vanzelfsprekend beogn ik te grijnzen. 'Het zit wel goed.' Ik kneep nog even in haar hand, waarna ik deze losliet. ik wende me tot Hagrid. 'En, uitleg voor die vloering telkens?' ik wilde wel eens weten waar dit voor nodig was geweest, die grasvlekken kreeg ik nu enemaal neit snel uit mijn broek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {Noooo.. (no_chears) Lekker eten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Shenae Yue Witchsinner
    Ik voelde een kneepje in mijn hand en zag hem grijnzend. 'Het zit wel goed.' zei hij er bij. Ik voelde hoe erger ik begon te blozen en begon aan een ander onderwerp
    'Ik ga naar de commonroom, we hebben nu een tussenuur daarna pauze geloof ik. Ik zie je nog wel in de pauze of zo?'


    ' Nyctophilia '