• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topic's]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Mijn topic]

    [Jouw topics. -dat is zo eens iets anders :')-]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Wat dacht je van Can you feel the love tonight van The Lion King, A whole new world van Aladin of.. Dat liedje van de aristokatten hoe heet die ookal weer?' Ik knip met mijn vingers aangezien ik niet op de naam kan komen. Ik kijk in de spiegel naar mijn rode haren en glimlach. 'Je kan altijd nog kapper worden weet je?.

    Fedea

    "Je hoeft het maar te vragen."
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd.
    "Nou, ik vind het best wel fijn wanneer je het zelf aanbiedt," geef ik eerlijk toe.
    "Zo lief, en attent. Zo Trey-ish."
    Ik zwier even met onze armen en kijk hem dolverliefd aan.
    "Trey," zucht ik. "Meer heb ik niet nodig."
    Ik ga iets dichter tegen hem aanlopen en druk een kusje op zijn wang.
    "Ik hou van je," fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Ik zag aan haar gezicht dat ze mijn vage gebaar niet begreep, waarop ze zelf even met haar hand wapperde. De kans om uit leggen wat ik eigenlijk bedoelde kreeg ik niet want ik werd vrolijk in een omhelzing getrokken. 'Ik heb je gemist, Ellie, ben je ziek geweest?' vroeg ze me waarna ze me los liet en mijn hand pakte om me zo mee te trekken naar de kledingkast.
    Lichtjes schudde ik met mijn hoofd. 'Veel gewerkt en dan bij thuis komst te moe zijn om nog iets te doen,' reageerde ik en grinnikte even bij de stapels kleren die al uitgestalt lagen op mijn bed. 'Maar dat was tijdelijk! Ik heb jullie ook enorm gemist!' reageer ik met een brede lach en trek ondertussen een jurkje uit de kast wat ik voor me hou. 'Hoe is het met jou en Liam?' vraag ik haar terwijl ik wacht op goedkeuring van het jurkje, al betwijfel ik zelf wel of het wat is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Wat dacht je van Can you feel the love tonight van The Lion King, A whole new world van Aladin of.. Dat liedje van de aristokatten hoe heet die ookal weer? Je kan altijd nog kapper worden weet je?"
    Ik heb net mijn mond open getrokken om te antwoorden, maar het enige dat er na die laatste zin nog uit komt is een bulderend gelach. Ik zie het al voor me, ik in een kapsalon met goedkope doosjes kleurshampoo. Nee bedankt.
    "Ik denk dat ik het maar bij rockster houd," grinnik ik.
    Ondertussen ben ik bijna klaar met haar haren. Ik kijk even om me heen en trek wat lades open tot ik een goede kam gevonden heb. Ik kam nog even goed door en doe dan de handschoentjes uit. Vervolgens zet ik op mijn mobiel een timer van zo'n twintig minuutjes in.
    "En volgens mij zit er helemaal geen duet in De Aristokatten," zeg ik met een bedenkelijk gezicht. Ik zuig even op mijn piercing terwijl ik sta te peinzen.

    Atreyu

    "Nou, ik vind het best wel fijn wanneer je het zelf aanbiedt. Zo lief, en attent. Zo Trey-ish. Trey. Meer heb ik niet nodig. Ik hou van je."
    Ik kijk haar liefdevol aan en druk een kusje op haar lippen. Ondertussen verschijnt er een klein, ondeugend glimlachje op mijn gezicht.
    "Allemaal goed en wel, maar wie is Trish dan?" grinnik ik.
    Ik lach even en kijk haar vervolgens vragend aan, alsof ik echt meende Trish, en niet Trey-ish gehoord te hebben.
    Ondertussen zijn we bij de auto gekomen. Ik geef Fedea een klapje op haar kont om haar naar de passagierskant te jagen. Ik ontgrendel de wagen en stap in. Geduldig wacht ik tot Fedea hetzelfde heeft gedaan.

    Camargue

    "Veel gewerkt en dan bij thuis komst te moe zijn om nog iets te doen. Maar dat was tijdelijk! Ik heb jullie ook enorm gemist! Hoe is het met jou en Liam?"
    Ik kijk eerst even naar het jurkje dat ze voor zich houdt. Ik wrijf even over mijn kin en wiebel met mijn neus terwijl ik nadenk wat ik er van vind.
    "Hij is zo geweldig, Eleanor. Ik loop de hele dag met zo'n idiote glimlach op mijn gezicht als hij in de buurt is," grinnik ik. Ik mag dan wel eeuwig zestien zijn, soms lijk inderdaad op een puber. "Ik vind het een beetje sober," zeg ik dan terwijl ik naar het jurkje wijs. "Felle kleuren staan je beter," voeg ik er zachtjes aan toe. Ik bekijk haar en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Heb jij nog niemand op het oog?" vraag ik met een kleine grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Allemaal goed en wel, maar wie is Trish dan?"
    Zuchtend rol ik mijn ogen.
    "Trey-isch," zeg ik luid, duidelijk en langzaam.
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Je plaagt me teveel," zeg ik met een pruillipje.
    Ik gil en grijp naar mijn kont wanneer hij er een tikje op geeft en kijk hem nep-boos aan. Ik tap de auto in en kijk hem aan.
    "Je bent echt gemeen, Guarin."
    Ik kruip zoveel mogelijk tegen de deur aan en kijk hem met een zielig snoetje aan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Ik denk dat ik het maar bij rockster houd, En volgens mij zit er helemaal geen duet in De Aristokatten," Ik glimlach om zijn eerste opmerking. 'Dat weet ik maar je hebt wel dat liedje dat al die leuke katten zingen.' Glimlach ik en draai me naar hem om. 'Bedankt voor het helpen met het verfen.' Voeg ik er nog aan toe.

    Eleanor

    'Hij is zo geweldig, Eleanor. Ik loop de hele dag met zo'n idiote glimlach op mijn gezicht als hij in de buurt is,' grinnikte ze waarop ik zelf ook zachtjes lach. 'Wel, die idiote glimlach staat je goed, net als hij je goed staat,' glimlach ik. Die twee waren een perfect stel samen.
    'Ik vind het een beetje sober,' zegt ze als ze naar het jurkje wijst. 'Ja, echt super vond ik hem ook al niet,'mompelde ik en gooide hem op het bed neer. 'Felle kleuren staan je beter.'
    Ik zie haar nog net met haar wenkbrauwen wiebelen als ik een snelle greep in de kast doe en er een ander setje uit pak.
    'Heb jij nog iemand op het oog?' vraagt ze met een grijns op haar gezicht. Lachend schud ik met mijn hoofd. 'Nee, nog niemand,' reageer ik en kom dan vrijwel meteen tot het besef nog een van de weinige te zijn die nog vrijgezel is. 'Slechte zaak, he,' voeg ik er nog aan toe en wiebel een keer met de kleren als teken wat ze hier van vind.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Colfer --> Miam]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik bloos nog steeds van het compliment dat ze me gaf over Liam. Ik haal even een hand door mijn haren en als ik opkijk, zie ik dat ze een setje vast heeft. Ik schud ietwat wild mijn hoofd.
    "Nee, nog niemand. Slechte zaak, he," antwoordt Eleanor ondertussen.
    Ik loop naar haar kast en duw haar zachtjes op zij.
    "Laat Cammie maar even kijken," lach ik.
    Ik bekijk enkele dingen netjes en hang ze weer netjes terug als ik tot de conclusie kom dat die ook niet goed genoeg zijn. Mijn ogen gaan wijdopen als ik het perfecte jurkje tegenkom. Ik haal het uit de kast en toon het trots aan Eleanor.
    "Hierin zullen ze zeker en vast opmerken, met die geweldige benen van je," zeg ik met een brede glimlach. Hierin zou ze stralen.

    Irial

    "Dat weet ik maar je hebt wel dat liedje dat al die leuke katten zingen. Bedankt voor het helpen met het verven," zegt ze terwijl ze zich naar me toedraait. Ik denk even na en knip met mijn vingers als ik weet welk liedje ze bedoelt.
    "Everybody wants to be a cat," zeg ik enthousiast. "Zou wel grappig zijn," grinnik ik.
    Ik ga wat dichter staan en buig me over haar heen, mijn handen steunend op de badrand.
    "En voor jou kost het slechts een kusje."

    Atreyu

    Ik zit nog na te genieten van haar gilletje als ze ook in de auto stapt. Zodra ze de deur dicht heeft, stop ik de sleutels in het contact en zet de motor aan.
    "Je bent echt gemeen, Guarin," zegt ze, zielig in een hoekje van de auto gekropen.
    Ik schud lachend mijn hoofd en knipoog even naar haar.
    "En jij bent werkelijk een voorbeeldig actrice, Ambessa," grinnik ik.
    Ik rijd behendig uit de parkeerplaats, richting huis.
    "Als je zo bang van me bent, dan wil je die massage vast niet meer. En vertrouw je me dan wel genoeg om van mijn macaroni te eten?" vraag ik met een onderdrukte grijns.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En jij bent werkelijk een voorbeeldig actrice, Ambessa. Als je zo bang van me bent, dan wil je die massage vast niet meer. En vertrouw je me dan wel genoeg om van mijn macaroni te eten?"
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Jouw macaroni is heerlijk, ter informatie, en tuurlijk wil ik die massage nog wel."
    Ik ga weer fatsoenlijk in de stoel zitten.
    "Maar ik vind al dat geplaag niet zo fijn," geef ik eerlijk toe.
    "Ik vind lieve Trey veel leuker."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Everybody wants to be a cat," zegt hij enthousiast. "Zou wel grappig zijn. En voor jou kost het slechts een kusje." Hij buuigt voor over en met beiden handen hou ik zachtjes zijn gezicht vast voor ik een liefdevol kusje op zijn lippen druk. 'Wacht je krijgt nog een fooi.' Grinnik ik als hij weer recht wilt gaan staan en kus hem nog een enkele keer zacht.

    Eleanor

    Ik grinnikte even om haar reactie op het setje wat ik had gepakt, het was ook geen perfect outfit. 'Laat Cammie maar even kijken,' lacht ze als ze naar mijn kast loop. 'Heel graag,' lach ik terug en kijk toe hoe ze in mijn kast neust.
    'Hierin zullen ze zeker en vast opmerken, met die geweldige benen van je,' reageert ze dan en laat me een super jurkje zien terwijl ik een lichte blos krijg van haar compliment. 'Oh, die is perfect!' reageer en grijns breed naar haar terug. 'Dat ik hier overheen gekeken heb,' lach ik dan en kijk even naar mijn bed, bezaaid met kleren waarop ik even grinnik. 'Wat zou ik toch zonder jou moeten,' glimlach ik en neem het jurkje van haar over waarna ik het voor me hou. Dit was echt perfect. 'Wat trek jij eigenlijk aan?' vraag ik haar dan en trek even een bedenkelijk gezicht als me te binnen schiet dat ik nog iets moet verzinnen voor mijn lange lokken.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'