• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Maak je maar geen zorgen, dan stuur ik ze naar jou. Ik ben meer dan tevreden met Liam,' zucht ze met een kleine glimlach op haar lippen. 'Dan hou ik ze wel bezig,' grinnik en en moet even glimlachen als ze wat dromerig vooruit kijkt. Met een klein zuchtje liet ik me op bed zakken, mijn Mr. Right liep vast ook wel ergens rond. Nu ik eindelijk een beetje mijn losbondigheid had los gelaten besefte ik pas goed dat alleen zijn niet altijd leuk was. Ondanks dat ik Cam en de rest had, was dat nog niet compleet.
    'En jij? Wat ga jij met je haren doen?' vroeg Cam me, met een lichte blos op haar gezicht. Bedenkelijk keek ik haar aan. 'Ik weet het nog niet. Eigenlijk hadden ze geknipt moeten worden,' reageerde ik, het laatste half mompelend, en haalde mijn lange haren over mijn schouder naar voren. Mijn stijle lokken hadden inmiddels m'n onderrug bereikt, iets waar ik enorm trots op was maar steeds moeilijker werd om er iets leuks mee te doen. 'Ik denk iets van krullen en dan omhoog steken, als dat lukt tenminste.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Goed dan, dan help ik je niet. En je krijgt je troostprijs. Maar eerst mijn massage."
    Ik moet lachen als ze me achter zich aan trekt naar de slaapkamer.
    "Hoezo ik krijg mijn troostprijs? Ik bedoelde die kus," lach ik. "Wat had jij dan in de gedachten?"
    Ik hou halt en ga achter haar staan. Mijn lippen duw ik even in haar hals. Ik ben best wel nieuwsgierig nu waar zij dacht dat ik naar toe speelde.
    "Masseren gaat trouwens moeilijk als je kleren aan hebt," grinnik ik.

    Irial

    "Nu moet je wel met me mee douchen zo," zegt ze waarop ze mijn nek kust.
    Ik lach zachtjes en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Alsof ik dat erg vind," lach ik.
    Ik laat haar een beetje los en zie de rode verf aan mijn borstkas hangen. Ik steek een hand op en maak een buiging.
    "Ugh, Roodhuid groet mooie jonge dame," grinnik ik.

    Camargue

    "Ik weet het nog niet. Eigenlijk hadden ze geknipt moeten worden. Ik denk iets van krullen en dan omhoog steken, als dat lukt tenminste."
    Ik denk even na en bekijk haar haren eens. Ik ben best jaloers op de lengte ervan.
    "Misschien kan ik ze vlechten?" zeg ik zachtjes. "Of iets speciaals proberen," voeg ik er aan toe.
    Ik heb iets in mijn gedachten, dat mijn moeder altijd deed, maar kan het niet echt benoemen. Het zou haar vast geweldig staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Een uiterst goede middag graaf roodhuid.'
    Ik doe zijn buiging na en glimlach voor ik zijn hand pak.

    Fedea

    "Hoezo ik krijg mijn troostprijs? Ik bedoelde die kus. Wat had jij dan in de gedachten?"
    Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Dat houd ik nog even voor mezelf."
    Ik sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen in mijn hals plaatst.
    "Masseren gaat trouwens moeilijk als je kleren aan hebt."
    Grijnzend draai ik me naar hem toe en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Ik breek de kus af om mijn shirt uit te doen, en trek hem zacht mee naar het bed, terwijl ik mijn lippen op de zijne plaats. Met een hand doe ik ook mijn bh-sluiting los, en laat ons op het bed vallen. Ik draai me op mijn buik, zodat ik naast hem lig en kijk hem lachend aan.
    "Hop, je hebt geen excuses meer."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kus haar gretig terug als ik haar lippen op de mijne voel. Ik ben haar even kwijt, maar als ik mijn ogen open, zie ik nog net hoe ze haar jurkje uit trekt. Kussend lopen we naar het bed. Ik lach zachtjes als Fedea ons achterover laat vallen. Ik weet niet wanneer ze dat gedaan heeft, maar als ze op haar buik gaat liggen, merk ik dan haar bh-sluiting al open is.
    "Hop, je hebt geen excuses meer," zegt ze lachend.
    Ik rol lachend met mijn ogen en geniet van het kleine kusje dat ze me nog geeft. Dan kruip ik naar het nachtkastje waar ik een flesje massage-olie uit haal. Ik heb hem eigenlijk nooit gebruikt, ooit een keer als grap voor mijn verjaardag gekregen. Terwijl ik het flesje open draai, zet ik een knie aan weerskanten van haar lichaam. Mocht ik nu neer gaan zitten, dan zat ik op haar kont. Ik wrijf de olie even warm tussen mijn handen en zet ze dan op haar rug. Zachtjes begin ik aan de massage. Het valt me nu pas in dat ik beter even muziek aan gezet had, maar nu ga ik niet meer naar de woonkamer rennen. Ik beweeg mijn handen op en neer en wissel de druk die ik op haar huid plaats.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lachend kijk ik hem aan wanneer hij massage-olie neemt. De geur komt me tegemoet wanneer hij het flesje opendraait. Wanneer ik zijn handen op mijn rug voel, trekt er een rilling door me heen. Mijn huid tintelt daar waar hij me aanraakt, het lijkt te branden op een positieve manier. Ik kreun even wanneer hij de druk wat verandert.
    "Dat je dit nu pas doet," grinnik ik zachtjes.
    Genietend sluit ik mijn ogen en neurie zacht het liedje dat ik bij Faye voor hem heb geschreven. Ik besef dat hij het nog steeds niet gehoord heeft, maar ben niet van plan deze massage te stoppen daarvoor. Ik geniet er te veel van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dat je dit nu pas doet," grinnikt ze na een kreun.
    Ik moet zachtjes lachen en kijk haar, hoewel ze het niet kan zien geamuseerd aan.
    "Ik ben in een gulle bui vandaag," grinnik ik.
    Ik buig me even over haar heen en zet plagerig een kusje net achter haar oor. Vervolgens ga ik weer wat rechter zitten. Mijn handen glijden naar haar schouders, die ik ook even onder handen neem. Ik laat mijn vingers haar zachte huid kneden. Ik geniet van haar geneurie, ze heeft zo'n aangename stem.
    "Ken ik dat liedje?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik ben in een gulle bui vandaag."
    Ik lach even.
    "Van mij mag je die bui vaker hebben, hoor."
    Ik giechel even wanneer hij een kusje achter mijn oor plaatst. Genietend sluit ik mijn ogen wanneer zijn handen naar mijn schouders glijden.
    "Ken ik dat liedje?"
    Ik schud zacht mijn hoofd.
    "Nee, ik denk het niet."
    Ik giechel zachtjes en draai mijn hoofd even om hem geamuseerd aan te kijken.
    "Het is dat liedje dat ik voor je geschreven heb," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, ik denk het niet. Het is dat liedje dat ik voor je geschreven heb," zegt ze terwijl ze me geamuseerd aankijkt. Ik grinnik even.
    "Oh, en wanneer mag ik dat dan horen?" vraag ik, nieuwsgierig.
    Ik laat mijn handen heel langzaam naar haar onderrug zakken en zet daar mijn massage verder. Ik druk wat steviger met mijn handpalmen terwijl ik mijn vingertoppen ook in haar huid druk. Ik zorg er wel voor dat ik haar onmogelijk pijn kan doen. Ik zou het mezelf kwalijk nemen, zelfs zoiets stoms.
    "Heeft anders niet veel nut dat je het voor mij schreef, niet?" vraag ik met een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Misschien kan ik ze vlechten? Of iets speciaals proberen.'
    Met een brede glimlach kijk ik schuin op naar Cam. 'Als je dat zou willen, heel graag,' reageer ik en strijk mijn haren weer naar achtere. De laatste tijd had ze, of los, of in een losse vlecht óf in een slappe knot. 'Maar Liam dan?' vraag ik haar vervolgens aarzelend. Ze had me al geholpen met mijn kleren en ik kon me voorstellen dat ze zo wel weer terug naar hem wilde. Gezien het feit we straks de hele avond met z'n alle door brachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Oh, en wanneer mag ik dat dan horen?"
    Ik grinnik even en antwoord niet meteen. Ik geniet nog te hard van zijn massage.
    "Heeft anders niet veel nut dat je het voor me schreef, niet?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Je krijgt het wel te horen, geloof me."
    Ik wacht tot hij zijn greep een beetje verminderd heeft, en draai me onder hem om.
    "Wil je hier misschien ook even masseren?" vraag ik met een speels lachje.
    Ik werp even een blik op mijn borsten, en kijk hem daarna uitdagend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik trek mijn wenkbrauwen op als ze zich plots omdraait en me op een heel mooi zicht trakteert. Er kruipt een ondeugend lachje op mijn gezicht en ik kijk haar geamuseerd aan.
    "Wil je hier misschien ook even masseren?" lacht ze speels.
    Ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd als haar blik naar haar borsten glijdt. De uitdaging in haar ogen is niet te missen.
    "Als ik jou daar een plezier mee doe," lach ik.
    Niet dat ik er zelf geen plezier aan zou beleven, integendeel. Ik laat mijn handen plagerig eerst wat over haar buik glijden. Heel langzaam beweeg ik mijn handen richting haar borsten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als ik jou daar een plezier mee doe."
    Ik grinnik even.
    "Wat een opoffering. Jij vindt dat vast absoluut een hel."
    Ik bijt op mijn lip en kijk hem geamuseerd aan. Voorzichtig trek ik hem aan de kraag van zijn shirt dichter naar me toe, en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Wanneer ik zijn handen op mijn borsten voel, kreun ik even. Ik kijk hem aan.
    "Je hebt echt magische handen," fluister ik speels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Een uiterst goede middag graaf roodhuid," zegt Madeline terwijl ze ook een buiging maakt en mijn hand vastneemt.
    Ik grinnik even en trek een wenkbrauw op.
    "Volgens mij moet ik op acteerles, het moest namelijk een indiaan voorstellen," lach ik.
    Ik zwaai onze handen even heen en weer.
    "Waar gaan we heen dan?" lach ik terwijl ik er mijn blik op richt.

    Atreyu

    Tussen het kneden van haar borsten, en de blik die ze me schenkt terwijl ze op haar lip bijt, raak ik behoorlijk opgewonden. Dat wordt alleen maar versterkt als ze de kraag van mij shirt grijpt en me dichter naar zich toe trekt om me te kussen. Gretig kus ik haar terug tot een kreun over haar lippen rolt.
    "Je hebt echt magische handen," fluistert ze.
    Ik lach ondeugend tegen haar lippen aan en ga gewoon door waarmee ik bezig ben.
    "Als je kan raden wat er nog magisch is, gebruik ik het misschien wel," antwoord ik geamuseerd.
    Ik laat mijn handen even over haar buik glijden, tot net boven haar slipje en keer er dan terug mee naar boven. Zachtjes bijt ik op haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik schiet in de lach. 'Misschien leid jij me gewoon af.' Knik oog ik. "Waar gaan we heen dan?" vraagt hij en kijkt naar onze handen. 'geen idee.' Glimlach ik en trek hem naar me toe voor een kus. 'Ik moet wachten tot ik mijn haar kan uitspoelen.'