• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Jouw macaroni is heerlijk, ter informatie, en tuurlijk wil ik die massage nog wel. Maar ik vind al dat geplaag niet zo fijn. Ik vind lieve Trey veel leuker."
    Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht. Liefst van al zou ik de auto nu aan de kant zetten en haar kussen. Gewoon omdat ze zo schattig is.
    "Ah, toe nou Fé," zeg ik zachtjes. "Ik ben een jongen. Ondanks het feit dat ik achttien ben, hou ik er nog steeds van af en toe even te gekken. Ik bedoel het heus niet slecht, prinses," verzeker ik haar zacht. "Je weet wat ze zeggen, meisjes plagen is liefde vragen," lach ik. Ik concentreer me even op de weg, omdat het iets drukker wordt.
    "Maar ik probeer er rekening mee te houden als je het echt niet fijn vindt," voeg ik er rustig aan toe.

    Irial

    Ze neemt mijn gezicht in haar handen en drukt een kusje op mijn lippen. Net wanneer ik met een glimlach weer recht wil staan, houdt ze me tegen.
    "Wacht je krijgt nog een fooi."
    Ik geniet nog meer van het volgende kusje dat ze me geeft, al is het maar omdat deze spontaan was. Ik ga voor haar op mijn knieën zitten en laat mijn armen op haar bovenbenen rusten.
    "Je hebt geen idee wat je voor me betekent, Madeline," zeg ik zachtjes.

    Camargue

    "Oh, die is perfect! Dat ik hier overheen gekeken heb. Wat zou ik toch zonder jou moeten. Wat trek jij eigenlijk aan?"
    Ik lach even terwijl ik alvast wat kleren van haar bed opraap en terug op kapstok hang. Met tweeën op ruimen, gaat dubbel zo snel, toch?
    "Dan zou je naakt naar feestjes moeten gaan," lach ik. "Je zou ongetwijfeld ook aantrok hebben, maar niet van het juiste soort jongens. En klootzakjes moeten nou eenmaal met hun polletjes van mijn Ellie blijven, dus ik help je graag," voeg ik er met een grijns aan toe terwijl ik een paar dingen in de kast hang.
    Ik draai me om en ga op bed zitten om enkele dingen op te plooien.
    "Als je even tijd hebt, dan toon ik het je, ik heb namelijk al iets in gedachten," zeg ik met een trotse glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn handen raken mijn bovenbenen en ik knipper met mijn ogen. Ik haat mijn boven benen. "Je hebt geen idee wat je voor me betekent, Madeline," Ik glimlach voorzichtig naar hem. 'Ik hou van je.' Fluister ik en leg mijn hand voorzichtig op zijn wang hopend dat hij mijn bovenbenen los zou laten.

    Fedea

    "Ah, toe nou Fé. Ik ben een jongen. Ondanks het feit dat ik achttien ben, hou ik er nog steeds van af en toe even te gekken. Ik bedoel het heus niet slecht, prinses. Je weet wat ze zeggen, meisjes plagen is liefde vragen. Maar ik probeer er rekening mee te houden als je het echt niet fijn vindt."
    Verliefd kijk ik hem aan en zucht even.
    "Dank je," zeg ik zacht.
    "En je moet er niet om vragen. Je krijgt zoveel liefde als je wil."
    Jammer dat hij nu aan het rijden is, anders kroop ik lekker dicht tegen hem aan en belaadde hem met kusjes.
    "Als je tenminste een ietwat deftige massage kan geven."
    Lachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Dan zou je naakt naar feestjes moeten gaan,' lacht ze en begint wat kleren van mijn bed terug in de kast te hangen. 'Je zou ongetwijfeld ook aantrok hebben, maar niet van de juiste soort jongens. En klootzakjes moeten nou eenmal met hun polletjes van mijn Ellie blijven, dus ik help je graag.'
    'Ugh, geen klootzakjes aan mijn lijf alsjeblieft. Ik laat ze eerst wel keuren door jou,' lach ik zacht, leg mijn jurkje klaar op bed en begin ook mijn kleren op te ruimen. Ondertussen is Cam zelf ook op bed gaan zitten waarop ik de, door haar opgevouwde, kleren in mijn kast leg. 'Als je even tijd hebt, dan toon ik het je, ik heb namelijk al iets in gedachten,' glimlacht ze met trots. 'Ik heb alle tijd en wil natuurlijk heel graag zien wat je gaat dragen,' reageer ik en schuif de kastdeuren dicht als de laatste spullen er ook in liggen. 'Dus, wat gaat het worden?' grijns ik, klaar om met haar mee te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Ik hou van je," fluistert ze terwijl ze haar hand op mijn wang legt. Ik glimlach en haal mijn armen van haar benen af. Ik druk er zachtjes mijn lippen op, net tot onder de rand van haar badjas. Dan sta ik op en druk nog een kusje op haar lippen voor ik naast haar ga zitten.
    "Je bent mooi, Maddie, op zoveel manieren," fluister ik liefdevol.
    Ik druk een zacht kusje op haar wang.
    Degenen die verantwoordelijk zijn voor het beeld dat ze van zichzelf heeft, moesten gedumpt worden op een eiland van vijf vierkante meter met slechts één pistool met één kogel in.

    Atreyu

    "Dank je. En je moet er niet om vragen. Je krijgt zoveel liefde als je wil. Als je tenminste een ietwat deftige massage kan geven."
    Ik rol even met mijn ogen. Wie plaagt wie nou.
    "Hé." schiet ik gespeeld uit mijn kraam. "Heb ik nou nog niet bewezen dat ik magische handen heb?" grinnik ik.
    Ik kijk haar even aan met een ondeugende grijns en parkeer dan voor de deur. Ik zet zo meteen de auto wel in de garage, daar heb ik nu geen zin in. Als de motor uit staat, draai ik me naar Fedea toe en neem zonder pardon haar gezicht in tussen mijn duim en wijsvinger. Ik druk een stevige kus op haar lippen.
    "En vanavond gaan we met de motor, je haar leg je ter plekke maar goed," zeg ik vastberaden.

    Camargue

    "Ik heb alle tijd en wil natuurlijk heel graag zien wat je gaat dragen. Dus, wat gaat het worden?"
    Ik grijns even en spring recht om haar vervolgens achter me aan te trekken. Mijn flat is, als bij gewoonte, niet op slot en ik loop enthousiast naar binnen, met Eleanor in mijn voetsporen. Ik ga naar mijn kamer en duik mijn inloopkast in. Ik zoek eerst de accessoires samen, mijn jurkje weet ik perfect hangen. Zodra ik heb wat ik zocht, ga ik er mee de kast uit. Ik hang de kapstok met mijn jurkje omhoog zodat ze het kan zien, dan zet ik er mijn rode Louboutins onder en ik doe een riempje om het middel van mijn jurkje. De clutch hang ik over de schouder van de kapstok, zodat hij naast mijn jurkje bengelt.
    Ik draai me om en kijk Eleanor vragend aan. Ik ben er vrij tevreden over.
    "Mijn haren zou ik losjes opsteken, en wat rode lippenstift aan doen. Verder geen make-up," zeg ik zachtjes.
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik op haar oordeel wacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé. Heb ik nou nog niet bewezen dat ik magische handen heb?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Tuurlijk wel. En niet alleen je handen zijn magisch," fluister ik plagerig.
    Grijnzend kus ik hem passioneel terug. Als het kon, kroop ik zijn schoot op, maar ik besluit dat het slimmer is gewoon te blijven zitten.
    "En vanavond gaan we met de motor, je haar leg je ter plekke maar goed."
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Als jij het zegt. Ik denk dat ik daar niet veel heb tegen in te brengen."
    Ik buig me weer naar hem toe om mijn lippen liefdevol op de zijne te drukken. Een kleine kreun ter appreciatie van zijn kustalenten wordt gesmoord door zijn zachte mond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik bloos lichtjes als hij mijn been kust. Ik sta ook op om hem aan te kijken. 'Je bent geweldig. ' ik meen het serieus en fluister niet. Dit was de hardop gezegde waarheid. Ik neem zijn hand vast. 'Ik zou je knuffelen als mijn haar niet onder de verf zat. ' glimlach ik en kus zijn wang waarbij ik op mijn tenen moest staan.

    Eleanor

    Lachend laat ik me door haar meetrekken naar haar appertement. Daar aangekomen volg ik haar mee naar haar kamer waar ze direct haar inloopkast in duikt om haar outfit te pakken. Ondertussen zet ik me op haar bed neer en wacht nieuwsgierig af. Het jurkje wat ze meeneemt, samen met de bij behorende accessoires is een perfect outfitje. 'Wat mooi!' reageer en veer overeind om het jurkje goed te bekijken.
    'Mijn haren zou ik losjes opsteken, en wat rode lippenstift aan doen. Verder geen make-up,' zegt ze zacht. 'Dit is helemaal perfect,' grijns ik naar haar en laat mijn vingers even een keer over de stof van het jurkje heen glijden. 'Ik geloof dat we nog mogen gaan oppassen dat ze niet achter jou aan gaan vanavond,' lach ik zachtjes en complimenterend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Als jij het zegt. Ik denk dat ik daar niet veel heb tegen in te brengen."
    Ik grinnik even. Het verbaast me ergens dat ze er niet tegen in gaat, en ergens stelt het me ook wel een beetje teleur. Maar het is fijn om ook eens mijn zin te krijgen. Bij de keren dat we het niet eens zijn dan, bedoel ik.
    Ik breng mijn gezicht terug dichter bij het hare en net voor ik haar kan kussen, fluister ik tegen haar lippen aan,
    "Wie het laatst boven is moet de afwas doen na het eten."
    Ik maak mijn gordel los en spring uit de auto. Het nadeel, dat ik net compleet vergat, is dat ik moet wachten tot zij ook uitgestapt is en dan nog de wagen moet vergrendelen.

    Irial

    "Je bent geweldig. Ik zou je knuffelen als mijn haar niet onder de verf zat."
    Ik grinnik even en trek mijn t-shirt uit.
    "Kom maar op met die knuffel dan, ik vind het niet erg om een beetje vies te worden," zeg ik met een klein lachje.
    Ik neem even mijn mobiel van de wastafel en kijk hoe lang de verf er nog op moet. Een tiental minuutjes. Vervolgens steek ik mijn armen naar haar uit.

    Camargue

    "Dit is helemaal perfect. Ik geloof dat we nog mogen gaan oppassen dat ze niet achter jou aan gaan vanavond," lacht Eleanor.
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk even naar het jurkje. Wit, daar houdt Liam van.
    "Maak je maar geen zorgen, dan stuur ik ze naar jou. Ik ben meer dan tevreden met Liam," zucht ik met een kleine glimlach op mijn lippen. Jee, nooit gedacht dat ik dit soort gevoelens zou meemaken. Als ik besef dat ik sta weg te dromen, kijk ik even blozend naar Eleanor.
    "En jij? Wat ga jij met je haren doen?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wie het laatst boven is moet de afwas doen na het eten."
    Ik grinnik wanneer hij snel uitstapt, en begin harder te lachen wanneer het tot me doordringt dat hij moet wachten om de auto te vergrendelen. Langzaam open ik de deur, rek me uitgebreid uit en stap traag uit de auto. Wanneer ik de deur heb dichtgedaan, loop ik zo snel mogelijk naar binnen, de trap op. Hoewel ik niet heel erg klein ben, moet ik toch moeite doen om met twee treden tegelijk te kunnen lopen. Ik kijk even achterom om te kijken waar Trey blijft. Als ik dan verlies, overtuig ik hem wel de vaatwasser te gebruiken. Of ik haal mijn liefste snoetje boven, dan hoef ik het ook niet alleen te doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik schud mijn hoofd met een geamuseerde grijns als ze ook beseft dat zij in het voordeel is en me ermee besluit te pesten. Als ze de deur dichtklapt, stop ik razendsnel de sleutel in het slot en draai hem om. Ondertussen is zij met een rotvaart al vertrokken.
    "Hé! Niet eerlijk!" roep ik lachend als ik haar bijna bovenaan de eerste vlucht trappen, twee treden tegelijk zie nemen.
    Ik probeer haar in te halen, maar snel de trap op gaan is nooit mijn favoriete sport geweest. Ik heb minder moeite met gewichten tillen dan snelheid halen. Ik grom even als de competitiedrang in me naar boven komt en steek een tandje bij. Toch vrees ik dat haar voorsprong te groot is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé! Niet eerlijk!"
    Lachend leun ik over de balustrade heen en kijk naar beneden.
    "Kom op, Guarin!" moedig ik hem aan.
    Ik blijf even staan.
    "Weet je wat? Ik loop als eerste naar binnen en dan help ik je met de afwas."
    Snel haast ik me naar zijn appartement, waar ik hijgend blijf staan. Eerst was ik van plan hem te laten winnen, maar ik weet niet of hij me omgekeerd ook zou helpen. Daar is hij iets te trots voor. Lachend sta ik hijgend tegen de muur te wachten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zwaai lachend met mijn vuist als ik haar gezicht over de balustrade heen zie verschijnen. Loopt ze me nog uit te dagen ook.
    "Kom op, Guarin! Weet je wat? Ik loop als eerste naar binnen en dan help ik je met de afwas."
    Ik trek een sprintje, maar als ik boven ben, staat ze hijgend tegen de muur. Ik schud mijn hoofd en loop naar haar toe.
    "Eerlijk is eerlijk," grinnik ik. "Had ik het maar niet moeten voorstellen."
    Ik ga tegen haar aan staan en leg mijn handen op haar heupen terwijl ik haar aankijk.
    "Maar ik wil wel een troostprijs."
    Ietwat ruwer druk ik mijn lippen op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Eerlijk is eerlijk. Had ik het maar niet moeten voorstellen. Maar ik wil wel een troostprijs."
    Grinnikend sla ik mijn armen om zijn hals, en trek hem dichter tegen me aan zodat ik geklemd zit tussen zijn lichaam en de muur. Passioneel kus ik hem terug en kijk hem geamuseerd aan.
    "Goed dan, dan help ik je niet."
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen.
    "En je krijgt je troostprijs."
    Nog een kusje.
    "Maar eerst mijn massage."
    Grijnzend neem ik zijn hand in de mijne en trek hem mee naar de slaapkamer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach en leg mijn armen in zijn nek om hem te omhelzen.
    'Nu moet je wel met ne mee douchen zo. ' glimlach ik en kus zijn nek aangezie
    ik daar het beste bij kan.