• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Best."
    Hoofdschuddend kijk ik hem na en loop even naar de bar om te drinken. Ik begin te lachen wanneer hij begint te zingen. Ik juich even en ga naast Eleanor staan.
    "Vreemde kerel. En gelukkig is hij de mijne," lach ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen idee. Ze vroegen er wel achter, maar zou dat niet iets normaal zijn? Ik weet het niet. Vroegen ze jou iets?" vraagt hij snel achter elkaar. Ik ontwijk zijn blik en haal mijn schouders op voordat ik een slok van mijn drinken neem.
    "Eh," hakkel ik en denk even na over Fedea haar woorden. Over haar briljante plan om Rey en mij maar eens te koppelen. Ze moest eens weten, hoewel het me absoluut niet zou verbazen als ze het allang doorhad, maar gewoon slim haar mond hield en het ons zo moeilijk maakte.
    "Oh ja, ze vond het een goed plan om ons te koppelen." zeg ik lachend en rol met mijn ogen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Als ik van het podium af ben zie ik Atreyu erop springen. Ik kon het niet laten even te grinniken en naar Fedea te kijken als hij begint te zingen.
    'Vreemde kerel. En gelukkig is hij de mijne,' lacht ze als ze naast me komt staan. 'Hoezo vreemd?' lach ik en drink het laatste beetje van mijn cola op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    'Hoezo vreemd?'
    Ik grinnik en juich nog een keertje.
    "Nou, normaal kan je hem ook niet noemen."
    Ik kijk even achterom en zie Rey en Faye samen staan.
    "Weet je, ik heb een ideetje."
    Ik zoek Cam tussen de mensen en doe het teken dat ze even moet komen. Faye vermoordt me, maar ik doe het voor het goede doel.


    Rey

    "Eh. Oh ja, ze vond het een goed plan om ons te koppelen."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Oh nee."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "En wat zei je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik frons mijn wenkbrauwen als ik een eindje verder Fedea tekens zie doen dat ik moet komen. Ik vraag me af wat er mis is. Snel excuseer ik me even bij Liam en na een flinke kus, baan ik me tussen verschillende lichamen een weg naar de twee meiden.
    "Wat is er?" vraag ik een beetje in paniek.
    Al sla je me dood, ik heb geen idee waarom Fedea me zou moeten hebben. Verbaasd kijk ik van haar naar Eleanor en weer terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Nou, normaal kan je hem ook niet noemen,' grinnikt ze waarna ze even juicht. 'Wel, daar zit iets in,' lach ik.
    'Weet je, ik heb een ideetje,' zegt ze na een blik achterom te hebben geworpen. 'Oh, en dat is?' vraag ik nieuwsgierig en werp een snelle blik achter haar. Daar staan Rey en Faye samen te praten. Had ik iets gemist?
    'Wat is er?' vraagt Cam terwijl ik licht met mijn hoofd schud en mijn schouders op haal. 'Fedea heeft een ideetje,' reageer ik dan en kijk weer nieuwsgierig naar haar.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:55 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Wat is er?"
    Ik grinnik even.
    "Je hoeft niet zo te panikeren."
    "Fedea heeft een ideetje."
    Ik knik.
    "Volgens mij kan dat daar iets worden."
    Ik ga zo staan, dat Eleanor en Cam perfect zicht hebben op Faye en Rey. Subtiel wijs ik naar hen.
    "En wij kunnen hen een handje helpen."
    Enthousiast kijk ik hen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Volgens mij kan dat daar iets worden,' reageert ze waarop ze iets anders gaat staan en op een subtiele manier naar Rey en Faye wijst.
    'En wij kunnen hen een handje helpen,' voegt ze er met een enthousiaste blik aan toe. Een van mijn wenkbrauwen schiet omhoog als ik even naar het tweetal kijk en dan weer naar Fedea en Cam. 'En hoe wilde je dat gaan doen?' vroeg ik haar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Oh nee. En wat zei je?" Lachend wendt ik mijn hoofd af en kijk kort naar Fedea die zich door de menigte baant. Ik haal mijn hand nonchalant door mijn haren heen.
    "Dat als ze het ook maar in haar hoofd haalt, ze kan verwachten dat ik even een belletje met mijn vader maak." zeg ik lachend, niet menend, maar hij snapt me vast wel. "En toen zei ze dat ze me wel weer meer zou sleuren." voeg ik er dan aan toe en kijk dan weer op. "En jou ook, zodat ze door kan gaan met haar plannetjes."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Volgens mij kan dat daar iets worden. En wij kunnen hen een handje helpen."
    Ik volg haar wijzende vinger niet-begrijpend tot ik bij Rey en Faye uit kom. Langzaamaan begint er een besef op me neer te dwarrelen.
    "En hoe wilde je dat gaan doen?"
    Ik moet heel wat moeite doen om stil te blijven staan, en helaas komt de energie die ik probeer te onderdrukken er op een nogal onfortuinlijke manier uit.
    "Ik wist het wel!" schreeuw ik, waarop ik mijn hand meteen voor mijn mond sla. "Ik wist het! Ik wist dat er iemand was," sis ik terwijl ik met mijn voet op de grond stamp. Rey doet nooit zoveel moeite er zo goed uit te zien als er niemand in het spel is, ondanks wat hij zelf beweert.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En hoe wilde je dat gaan doen?"
    Ik wil antwoorden, maar Cam onderbreekt me.
    "Ik wist het wel! Ik wist dat er iemand was."
    Lachend kijk ik haar aan, en praat iets stiller.
    "Heel cliche, maar dat liedje Kiss The Girl, uit The Little Mermaid? En intussen focussen op Rey, zodat hij haar wel moet kussen."
    Triomfantelijk kijk ik hen aan.
    "Maar alleen als jullie meezingen."


    Rey

    "Dat als ze het ook maar in haar hoofd haalt, ze kan verwachten dat ik even een belletje met mijn vader maak. En toen zei ze dat ze me wel weer meer zou sleuren. En jou ook, zodat ze door kan gaan met haar plannetjes."
    Ik barst in lachen uit.
    "Precies het middelbaar. Iedereen gaan koppelen."
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan.
    "Ik kan niet wachten tot we thuis zijn," zeg ik zacht, en laat mijn hand even subtiel langs de hare strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Ik wist het wel!' schreeuwt Cam en slaat direct haar hand voor der mond. 'En nou de halve bar ook,' grinnik ik en schud licht met mijn hoofd. 'Ik wist het! Ik wist dat er iemand was,' sist ze, met haar voet op de grond stampend. 'Mij was het anders nog niet helemaal opgevallen,' reageer ik en trek een zwak spijtig gezicht voor ik luister naar Fedea.
    'Heel cliche, maar dat liedje Kiss The Girl, uit The Little Mermaid? En dan intussen focussen op Rey, zodat hij haar wel moet kussen. Maar alleen als julie meezingen,' zegt ze met een triomfantelijke blik.
    'Ik zing wel mee,' grijns ik en geef Cam een stootje. 'En jij ook, enthousiasteling.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Heel cliche, maar dat liedje Kiss The Girl, uit The Little Mermaid? En intussen focussen op Rey, zodat hij haar wel moet kussen. Maar alleen als jullie meezingen."
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht. Ik weet nog dat Rey vroeger heel enthousiast was over Disneyfilms toen ze net begonnen uit te komen. Ik weet niet hoe het nu zit, maar ik ben er zeker van dat hij The Little Mermaid kent. Ik ben niet van plan dit meteen aan Fedea mee te delen, omdat die jongen ook zo zijn trots heeft.
    "Ooooh, Fedea, ik mag jou steeds meer en meer," zeg ik vrolijk terwijl ik haar een schouderklopje geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Precies het middelbaar. Iedereen gaan koppelen." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Toevallig zitten Fedea en ik dat nog." Ik klem mijn handen voor mijn lichaam en bespeur de ruimte even, me afvragend waar Fedea nou zo gehaast heenging.
    "Ik kan niet wachten tot we thuis zijn," Ik kijk op als zijn hand langs de mijne streelt, meteen trek ik hem weg en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Nu niet, vanavond misschien." zeg ik zachtjes en glimlach onschuldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.