• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Heel goed. En dat is dankzij jullie allemaal." Mijn ogen blijven gefocust op Cam, als ik haar blik naar Fedea haar buik zie glijden, kijk ik kort naar haar. Ze wist het dus nog niet en is daarmee waarschijnlijk niet de enige. Als ik mijn mond tegen Rey gehouden had, dan was het waarschijnlijk tussen mij, Fedea en Trey gebleven.
    "We moeten er toch voor zorgen dat ons familie veilig is? Ik wil zingeeeeuhn!" Ik grinnik als ze Eleanor bij de arm pakt, zie dat de jongens vaart maken om naar binnen te gaan en geef haar dan haar gelijk.
    "Dan gaan we naar binnen toch?" vraag ik aan haar en kijk haar afwachtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Ik ontweek Faye's blik toen ik zag dat ze even naar me keek, en wierp een zijdelingse blik op Cam. Deze keek naar Fedea en het duurde even voor ik doorhad wat er door haar heen ging toen ze opschrikte van Fedea's stem.
    Even keek ik weer naar Fedea, liet mijn blik vriendelijk en kort over haar heen glijden tot er aan mijn arm werd getrokken.
    'Ik wil zingeeeuhn,' zeurde Cam lachend waarop ik ook begon te lachen. 'Waar wachten we dan nog op, laten we naar binnen gaan!' reageerde ik en trok haar mee naar binnen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Zullen we dan maar een keer naar binnen gaan?"
    Ik knik.
    "Ja, is een goed idee," zeg ik stil.
    Ik stop mijn handen in de zakken van mijn broek en richt mijn blik op de grond. Blijkbaar heb ik iets verkeerd gezegd, maar ik besluit er mijn mond over te houden.


    Fedea

    "We moeten er toch voor zorgen dat onze familie veilig is? Ik wil zingeeeeuhn."
    "Dan gaan we naar binnen, toch?"
    Knikkend en lachend volg ik de anderen naar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Goed idee," antwoordt Liam, waarop ook Rey bevestigd.
    Ik wil me net omdraaien, als ik merk de meisjes ook aanstalten maken om naar binnen te gaan. Geduldig wacht ik even op Fedea, waarop ik mijn arm om haar schouder sla. Ik druk een kusje op haar wang en kijk even naar de andere meiden, met een begroetende glimlach.
    "Eleanor," zeg ik vrolijk. "Even geleden."

    Camargue

    Ik zou kunnen huppelen van vreugde als iedereen toestemt en laat me mee sleuren door Eleanor. Ik hoor Atreyu wel wat zeggen, maar ben te opgewonden om er echt naar te luisteren. Lachend kijk ik Liam aan. Ik heb er zoveel zin in. Als ik Rey zie, besluit ik even naast hem te lopen.
    "Wat is er, knorrepot?" vraag ik lachend, maar toch bezorgd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Wat is er, knorrepot?"
    Ik kijk naar Cam en schud lachend mijn hoofd.
    "Niks, helemaal niks."
    Ik sla mijn arm om haar heen en kijk haar aan.
    "Je ziet er mooi uit," zeg ik heel eerlijk.
    "Mijn zusje wordt groot."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Eleanor, even geleden,' hoor ik Atreyu zeggen en met een brede glimlach kijk ik even van hem naar Fedea. Het was erg prettig om hem zo te zien, helemaal gelukkig en samen met Fedea. 'Inderdaad even geleden,' reageerde ik. 'Hoe is het nu met je?' vroeg ik hem. Overduidelijk was het te zien dat het hem nu goed ging.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Niks, helemaal niks. Je ziet er mooi uit. Mijn zusje wordt groot."
    Ik moet even blozen en geef hem een por tussen zijn ribben. Pas als ik hem goed bekijk, merk ik dat hij er ook helemaal niet slecht uitziet.
    "En jij dan, voor wie heb jij je zo uitgedost?" vraag ik nieuwsgierig.
    Rey is niet het soort man dat zomaar een meisje in een bar opscharrelt, dus ik ben benieuwd naar het antwoord.
    Ik por hem nog een paar keer om sneller een antwoord te krijgen en kijk ondertussen even om me heen, op zoek naar Liam.

    Atreyu

    "Inderdaad even geleden. Hoe is het nu met je?"
    Ik glimlach breed en trek Fedea wat dichter tegen me aan. Ik druk snel een kusje op haar wang en kijk dan terug naar Eleanor.
    "Kan niet beter," antwoord ik vrolijk. "En met jou?"
    Ondertussen zijn we aan de bar gekomen, en hou ik de deur open voor de anderen. Ik ben hier nog niet binnen geweest, of toch niet dat ik me kan herinneren.
    "Dames eerst," zeg ik met een lachje tegen Fedea.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "En jij dan, voor wie heb jij je zo uitgedost?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Voor helemaal niemand."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Maar als het echt moet, voor jou."
    Ik grinnik even en kijk naar de groep.
    "Lang geleden dat we nog iets samen met iedereen hebben gedaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Een brede glimlach siert zijn gezicht als hij Fedea naar zich toe trek en een vlugge kus op haar wang drukt.
    'Kan niet beter. En met jou?' reageerde hij vrolijk en hield vervolgens de deur van de bar open.
    'Prima,' glimlachte ik en liet ondertussen mijn blik een keer vluchtig door de bar heen gaan. 'Druk gehad, maar nu weer rustig aan,' voegde ik eraan toe zodra ik me weer tot hem had gericht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Atreyu houd als een echte gentleman (die hij ook is) de deur open. Het is niet heel erg druk binnen maar er zijn genoeg mensen zodat J gezellig gemompel en gelach hoord. Ik blijf even staan om op Camargue te wachten terwijl ik af en toe verloren ga in mijn gedachten

    Camargue

    "Voor helemaal niemand. Maar als het echt moet, voor jou. Lang geleden dat we nog iets samen met iedereen hebben gedaan."
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk hem achterdochtig aan. Rey dost zich nooit uit voor mij, en dat hoeft ook niet. En daarbij verandert hij veel te snel van onderwerp.
    "Dus er is niemand?" vraag ik nog een keer.

    Atreyu

    "Prima. Druk gehad, maar nu weer rustig aan."
    Ik knik even en wacht tot iedereen binnen is voor ik de deur weer los laat. Ik neem de bar even in me op en kijk dan naar Fedea en Eleanor.
    "Willen jullie iets drinken?" vraag ik.
    De rest vraag ik straks nog wel even. Ik heb geen zin om nu iedereen bij elkaar te roepen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Dus er is niemand."
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar de rest van de groep. Ik let erop dat ik niet te lang naar Faye kijk.
    "Willen jullie iets drinken?" hoor ik Atreyu zeggen.
    "Laat maar," zeg ik gauw, voor de anderen kunnen antwoorden.
    "Ik trakteer wel."
    Ik doe het teken naar het meisje achter de bar dat heel deze groep op mijn kosten is.
    "Bestel maar," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik wandel vrolijk achter de anderen aan tot we binnen zijn. Hier en daar vang ik wat gesprekken op, en sluit de deur dan als laatste achter me dicht. Ik vraag me af of Cam Rey zijn woorden pakt, maar probeer er niet al te veel op te letten. Ik glimlach naar Liam als ik hem voorbij loop, hij lijkt in gedachten verzonken en ziet er een stuk blijer uit dan gisteren. Iedereen lijkt in een betere stemming tot mijn opluchting.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Oké, ik ga naar de tandarts, gosh, so scared. Daarna werk, dus ben pas laat vanavond terug. xo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    'Willen jullie iets drinken?' vraagt Atreyu en net als ik mijn mond wil opendoen om te antwoorden hoor ik Rey. 'Laat maar, ik trakteer wel.'
    Met een kleine glimlach kijk ik naar het meisje achter de bar en volg haar handelingen. 'Bestel maar,' hoor ik Rey weer zeggen. 'Een cola'tje voor mij, wat willen jullie?' reageer ik en kijk vragend naar de rest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'