• Druk op je ctrl-toets tegelijkertijd met de v-toets, en ontdek wat je het laatst gekopieerd hebt^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    he unnatural blue blinked back into Clint's eyes and Loki set the staff aside, leaning down to place a mockingly soft kiss on Clint's lips though his agent didn't seem to mind. No, his blue eyed agent didn't mind one bit.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Every night that we’d ever start, and every beat of every heart, is running away, just running away. Catching our breath, at the end we could say 'it’s time'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nikki+visser&aq=f&aqi=g4&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1163&bih=848&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=wcfoT-nBA4iH8gP94aGsCg


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lorenzo sloeg de jongen vanuit zijn studeerkamer gaande.
    Minachtend keek hij hoe Fillipo met een vrolijke tred de trappen van het palazzo verliet en door de drukke straat heen liep om vervolgend tussen de vroege feestvierders van de Palio van morgen opging om waarschijnlijk naar een onpasselijke plek te verdwijnen waar Lorenzo in zijn gehele leven nooit een voet zou willen zetten, alleen van de gedachte alleen al werd hij soms onpasselijk.
    ,,heer?”
    Marco kwam met een gebiedende buiging het vertrek binnen.
    ,,Ik neem aan dat je alles gehoord hebt wat Fillipo zei?”
    Marco gaf een kort knikje terwijl hij zijn hoofd nog steeds eerbiedig naar beneden hield.
    ,,en klopte alles wat hij zei?”
    Weer kwam er een gebiedend knikje af bij Marco.
    ,,drieënzeventig man?” lichtelijk ongelovig wende hij zijn gezicht van de knecht af in verrukte schaamte van deze zwakke vertoning.
    ,,ja, mijn heer, vijfendertig bewapende en zwaar bewapend, achtentwintig boogschutters en de overigen zijn trouwe sluipmoordenaars tussen de menigte.”
    Lorenzo glimlachte genoegzaam. ,,dat was alles wat ik wou weten.”met een gebaar van zijn hand wuifde hij de knecht weg.
    Dus Fillipo deed zijn werk voor één van de eerste keren eens goed.
    Door dit feit wat Lorenzo lichtelijk onder de indruk.
    Ondanks zijn stank had hij hem toch verkeerd ingeschat.
    In zijn nopjes leunde Lorenzo achterover in zijn stoel.
    Zeventig man moesten wel voldoen om het plan van Pazzi te verdoezelen.
    maar voorzichtigheid is altijd nog geboden.
    Er werd weer op zijn deur geklopt. ,,binnen.”
    Zijn meest geliefde assassin kwam binnen, met zijn kap naar achter geslagen.
    Hij maakte een buiging. ,,mijn heer, waarmee kan ik u van dienst zijn?”
    Lorenzo keek nog even weer naar buiten, naar de plek waar Fillipo tussen de menigte was verdwenen.
    ,,je diensten zijn voor deze kwestie niet meer nodig,Enersto, het blijkt dat de jongeman in kwestie de dans ontsprongen is.”


    Credendo Vides

    Selecteer een taal​▼
    33,231 strangers online
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You and the stranger both like hunc est cii sed unusquisque cognovit quod iam , and blubbersok.
    You: SARAH.
    You: OF MARA.
    You: OF NIKKI.
    You: OF LISANNE.
    You: Saartje.
    You: Denk ik.
    You: Lol.
    You: REAGEER.
    You: SARAAAAAAAAAH
    You: Tenminste, ik denk dat jij Sarah bent.
    You: :C
    You: :c
    You: Meh sad.
    You: NOOOOOOOOOOOH.
    You: Wereld vergaaaaaaaaat.
    You: Juist.
    You: Okai, dimmen, Lizzy.
    You: Fuck, I just betrayed myself.
    You: Juist.
    You: Nou goed, I am here, HELLO?
    You: *zwaait*
    You: *zwaait nog eens*
    You: FUUUUUUU.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

         


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136033


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    7 december



    De USS Utah na de aanval
    Een uur na dit bericht las de president een (onderschept) bericht waarin stond dat om 13:00 een officiële oorlogsverklaring aan Amerika moest worden overhandigd. Echter, details over de plaats en tijd van een aanval door Japanse strijdkrachten werden hier niet in vermeld. Als reactie hierop gaf Marshall opdracht aan de Pacifische vloot om extra alert te zijn.
    Tegen diezelfde tijd merkte men een mysterieuze Japanse onderzeeër op die probeerde om Pearl Harbor binnen te komen. Sommige mensen waren van mening dat deze onderzeeër was 'verdwaald', maar een logischer verklaring lijkt dat hij op zoek was naar de zwakke plekken binnen de Amerikaanse vloot en nog meer om uit te vinden of deze überhaupt wel was voorbereid op een oorlog. Hoe het ook zij, rond 12:00 werd deze onderzeeër door een torpedojager beschoten en tot zinken gebracht. De officieren op Pearl Harbor waren niet echt bevreesd voor deze vreemde boot. Ze berichtten het voorval erg laat aan het hoofdkantoor.
    Om 12:02 werd de eerste aanvalsgolf van Japanse vliegtuigen opgemerkt door een Amerikaans radarstation. Dit waren de vliegtuigen die om 11:00 waren opgestegen vanaf de Japanse vliegdekschepen. Om 12:20 merkte een andere radar opnieuw deze golf vliegtuigen op, nu dichter bij de haven. De dienstdoende officier echter, legde dit angstwekkende beeld naast zich neer en waarschuwde niemand, waarschijnlijk omdat er op die dag een aantal B-17's uit de VS gepland stond om te arriveren. Pas om 12:25 werd Kimmel bericht over het eerdere voorval met de onderzeeër, maar nog altijd werd er geen actie ondernomen. Alle schepen lagen in de haven voor anker en vormden zo een uitermate kwetsbaar doelwit voor de naderende vliegtuigen.


    De USS Arizona explodeert
    Om 12:49 ontvingen de Japanse piloten officieel toestemming voor de aanval; hierop viel de eerste Japanse aanvalsgolf om 12:55 Pearl Harbor daadwerkelijk aan vanuit het noordwesten. De tweede golf volgde ruim een uur later, om 14:00. Zij vielen de haven aan vanuit het noordoosten.
    Om 14:45 waren er van de 96 schepen in de haven 18 gezonken of zwaar beschadigd. Ook 188 van de 394 vliegtuigen waren vernietigd en 159 andere beschadigd. In totaal vonden 2403 militairen de dood als gevolg van deze aanval. Er vielen 1178 gewonden. Het hoge aantal doden werd voornamelijk veroorzaakt door het zinken van het slagschip de USS Arizona. Bij de ondergang van dit schip vonden namelijk 1177 mensen de dood.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135552&page=last#3727889


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De Nevelbergen, gerespecteerd om hun hoge karakteristieke pieken, het prachtige hooggelegen Wintia, met de heilige tempels van de goden.
    ik was er al eens geweest, bijna een jaar geleden op mijn zoektocht naar mijn ouders en ik had er welbekende vrienden ontwikkeld in de verschillende hoge steden.
    maar dit keer kwam ik daar niet vandaan, ditmaal had ik een tijdje doorgebracht bij een gezin in Illynu dat ik had leren kennen in Meygrymph. het bijzondere aan de stad Illynu is dat de meeste inwoners niet tegen de berg aan wonen, maar hoog in de bomen die toch nog dicht bij de boomgrens staan.
    Ik was al begonnen aan mijn afdaling, ik zou naar Oakbon reizen, waar ik mijn weg zou vervolgen naar Nurn en dan verder het Bernanbos in.
    waarom? om mijn zoektocht te voltooien; mijn ouders te vinden.


    Credendo Vides

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136127


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.