• Druk op je ctrl-toets tegelijkertijd met de v-toets, en ontdek wat je het laatst gekopieerd hebt^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jessie J - Laserlight ft. David Guetta


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    embarrassment


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    :


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Women are like the police. They can have all the evidence in the world, they still want the confession.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mannschaft


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Goede eigenschappen:
    1: Ik ben behulpzaam. Dit vinden mensen in real life ook, en ik word daar ook vaak om hulp gevraagd. Ik heb het geduld om alles rustig uit te leggen, ik zal niet snel bot reageren of iemand afsnauwen.
    2: Ik ben erg actief op het forum, en probeer daarbij mensen altijd zo goed mogelijk tips te geven bij hun problemen, of, als de vragen over Quizlet gaan, ze een antwoord te geven op hun vraag, zodat ze weer verder kunnen.
    3: Ik ben, al zeg ik het zelf, redelijk volwassen voor mijn leeftijd. Ik denk anders over sommige dingen dan leeftijdsgenoten, kom met oplossingen waar zij niet op gekomen zouden zijn, en kennelijk praat ik volgens anderen ook volwassen en wijs? lol. Maar...
    Slechte eigenschappen:
    1: ...als ik mijn bui heb kan ik me behoorlijk kinderachtig en uitermate hyper gedragen. Meestal stop ik mijn hyperheid in het awesome mensjes-topic, maar als het per ongeluk in een ander -normaal- topic voorkomt, vallen mijn opmerkingen niet altijd even goed.
    2: Als iets niet echt nodig is, gebeurt het bij mij niet. Niet noodzakelijke problemen die opgelost moeten worden, stel ik uit. Inzendingen lever ik op de dag van de deadline in. Enzovoort, enzovoort. Niet zo heel fijn, dat uitstelgedrag, maar uiteindelijk zal het bij mij altijd wél gebeuren, en komt het niet voor dat ik iets dagenlang laat zitten. Ik laat problemen of andere opdrachten hooguit een dagje wachten.
    3: Ik ben enorm chaotisch en rommelig. Niet normaal. Alles wat ik kwijt kan raken, raak ik ook daadwerkelijk kwijt. Als mijn hoofd niet vast zou zitten, zou ik het verliezen. Ik weet niet of dit een heel groot probleem is, maar ik heb echt daardoor dagelijkse momentjes, waarop ik 'hoe stom kan je zijn?' denk.


    Uhm yeah, mod-formulier.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:23 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Klik op het plaatje om naar de storie te gaan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    You are beautiful, you are love.

    Cover Store


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:



    Dit moet xp.
    I like you too.
    You are cute.
    And you make me smile <3

    OT: Niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "If I could be anything, I'd be a bed. Because people, uh... have fun times on me." - Harry Styles.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 10:48 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein


    Credendo Vides