• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    Niet dat ik me er echt aan irriteerde of zo, maar jullie hebben wel gelijk. c:

    Ik ben blij. *O*
    Maar wat word er dan aan gedaan?


    Your make-up is terrible

    Alucard schreef:
    Niet dat ik me er echt aan irriteerde of zo, maar jullie hebben wel gelijk. c:


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Assassin schreef:
    Ik ben blij. *O*
    Maar wat word er dan aan gedaan?

    We gaan een waarschuwing sturen met de vraag of de maker hem wilt verwijderen/in een story wilt zetten.
    Anders verwijderen we hem handmatig, maar dat zal nooit zonder waarschuwing vooraf zijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    We gaan een waarschuwing sturen met de vraag of de maker hem wilt verwijderen/in een story wilt zetten.
    Anders verwijderen we hem handmatig, maar dat zal nooit zonder waarschuwing vooraf zijn. ^^


    Sounds great!


    Your make-up is terrible

    Mooi dat er wat aan gedaan word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie hebben gelijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    Mooi dat er wat aan gedaan word.

    Is het toegestaan om het te melden als je een quiz ziet waarin een verhaal staat?


    Physics is awesome

    Pusheen schreef:
    (...)
    We gaan een waarschuwing sturen met de vraag of de maker hem wilt verwijderen/in een story wilt zetten.
    Anders verwijderen we hem handmatig, maar dat zal nooit zonder waarschuwing vooraf zijn. ^^
    Super. Ik irriteerde me er namelijk behoorlijk aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eyes schreef:
    Is het toegestaan om het te melden als je een quiz ziet waarin een verhaal staat?

    Ik denk het wel.

    Eyes schreef:
    Is het toegestaan om het te melden als je een quiz ziet waarin een verhaal staat?

    Ja, maar let wel op dat het dan geen oud verhaal is. Daar kunnen we niets aan doen. (:


    Let the Night embrace you

    Ah beter zo, ik irriteerde me er kapot aan :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ah, goed dat er iets aan gedaan wordt! (:

    Pusheen schreef:
    (...)
    Ja, maar let wel op dat het dan geen oud verhaal is. Daar kunnen we niets aan doen. (:
    Ik ben er net eentje tegenkomen, zal ik het meteen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?