• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    BeIIisario schreef:
    (...)

    Deze user is op de hoogte gesteld (:


    ooh okay want heb net een eentje gemeld die zeg maar meerdere in de top heeft


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Fijn want je denkt leuke quiz maar i het uiteindelijk een heel verhaal


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Bedoel je dat. Bevoorbeeld in een quiz minstens een bladzijde tekst staat voor maar één antwoord waar dan later vervolgen op komen dat het meer op een verhaal lijkt??
    Goedzo want daar irriteer ik me ook aan .


    •*• Lululu •*•

    xSparkle schreef:
    Bedoel je dat. Bevoorbeeld in een quiz minstens een bladzijde tekst staat voor maar één antwoord waar dan later vervolgen op komen dat het meer op een verhaal lijkt??
    Goedzo want daar irriteer ik me ook aan .
    Vooral ook dat de eerste vraag 'Wie had je de vorige keer?' is en de tweede vraag 'Wie wil je deze keer?'. En dan is de uitkomst een verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eindelijk! Ik vond het al heel irritant. XD


    Define "good".