• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    Ik irriteerde me daar nogal aan, ja. (cat)

    So, i say, hooray.

    Mag je wel een, bijvoorbeeld, welke story past bij jouw-quiz maken?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    Mag je wel een, bijvoorbeeld, welke story past bij jouw-quiz maken?

    Ja, toch? Als er maar een aantal vragen zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kan er ook iets gedaan worden aan quizzen met van die onzin vragen en antwoorden? Want die word ik echt beu D:
    En dan bedoel ik dingen zoals:

    - Ben jij mooi? -
    Vraag 1: :P
    Antwoorden: :D :( :P

    Vraag 2: Kudo?
    Antwoorden: Ja Nee Koekje

    Uitkomst: iedereen is mooi blablabla


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb van die quizzen die lijken op die van die 7 minutes quizzen maar zijn dat niet helemaal precies.Mag dat wel?:$
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    xxlilixx schreef:
    Ik heb van die quizzen die lijken op die van die 7 minutes quizzen maar zijn dat niet helemaal precies.Mag dat wel?:$
    xxx
    Ik denk het niet, want je stelt niet echt vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als dat soort quizzen verboden worden, vind ik dat die 'Ben jij mooi?' en 'Ben jij perfect?' quizzen ook verboden moeten worden. Daar zijn er nu zoveel van, mensen maken zulke quizzen niet meer omdat ze een mooie boodschap te melden hebben, maar volgens mij ook gewoon omdat ze allemaal in de top willen ofzo. In het begin was het leuk, had het nog een echte betekenis, nu zijn er zoveel quizzen van dat het geen indruk meer op me maakt.


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Als dat soort quizzen verboden worden, vind ik dat die 'Ben jij mooi?' en 'Ben jij perfect?' quizzen ook verboden moeten worden. Daar zijn er nu zoveel van, mensen maken zulke quizzen niet meer omdat ze een mooie boodschap te melden hebben, maar volgens mij ook gewoon omdat ze allemaal in de top willen ofzo. In het begin was het leuk, had het nog een echte betekenis, nu zijn er zoveel quizzen van dat het geen indruk meer op me maakt.


    Iedereen moet toch zelf weten wat voor soort quiz hij/zij maakt...zolang het maar een quiz is en geen heel verhaal dat in een quiz gepropt wordt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    MAHONECREW schreef:
    Als dat soort quizzen verboden worden, vind ik dat die 'Ben jij mooi?' en 'Ben jij perfect?' quizzen ook verboden moeten worden. Daar zijn er nu zoveel van, mensen maken zulke quizzen niet meer omdat ze een mooie boodschap te melden hebben, maar volgens mij ook gewoon omdat ze allemaal in de top willen ofzo. In het begin was het leuk, had het nog een echte betekenis, nu zijn er zoveel quizzen van dat het geen indruk meer op me maakt.


    Dat zijn quizzen. Ook al zijn er duzienden van: Dat is waar quizen voor bedoeld zijn. Niet voor je verhaaltjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Errin schreef;
    ik denk het niet want je stelt niet echt veel vragen.


    jammer maar mischien zit er ergens wel gelijk in want er zijn inderdaad story's waar je een verhaaltje kan schrijven:$
    Alleen ik weet niet hoe ik al die quizzen moet omzetten tot een story?:$
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    xxlilixx schreef:
    Errin schreef;
    ik denk het niet want je stelt niet echt veel vragen.


    jammer maar mischien zit er ergens wel gelijk in want er zijn inderdaad story's waar je een verhaaltje kan schrijven:$
    Alleen ik weet niet hoe ik al die quizzen moet omzetten tot een story?:$
    xxx
    Als je naar mijn quizen gaat, kan je bij de quiz in kwestie op omzetten in story drukken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Mooi dat er wat aan gedaan word.


    Life is all about having a good time.

    Errin schreef;Als je naar mijn quizen gaat, kan je bij de quiz in kwestie op omzetten in story drukken


    dankje ga ik proberen:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    nerveus schreef:
    Ah beter zo, ik irriteerde me er kapot aan :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    DarkSavior schreef:
    Mooi dat er wat aan gedaan word.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."