• Hoi iedereen!
    Een hele lange tijd geleden zijn er de stories gekomen vanwege het feit dat mensen verhalen maakten in quizzen. Sindsdien is het de bedoeling geweest dat quizzen dan ook quizzen bleven en stories verhalen werden.
    Dit is vandaag de dag nog altijd zo.

    We willen jullie er zo op wijzen, dat het niet toegestaan is een verhaal in een quiz te zetten.
    Verhaaltjes zoals 'Seven Minutes in Heaven' mogen, maar er moeten vragen aan te pas komen!
    Eveneens mogen quizzen ook gaan over 'Welk personage in mijn story ben jij?'.
    Stand alone's mogen dan weer niet. Die plaats je beter ook in stories.


    Natuurlijk zijn er een heleboel oude verhalen in quizzen van vroeger. Deze blijven bestaan en hier kunnen we jammer genoeg niets aan doen als de eigenaar onactief is.

    Groetjes
    De moderators van Quizlet

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2012 - 18:17 ]


    Let the Night embrace you

    Errin schreef:
    Maar wat doe je dan met quizjes die 1 vraag stellen en 5 verschillende verhalen als antwoorden hebben.

    dat is het nou juist. Die vragen stellen verdomme niks voor.


    -

    SmileLullaby schreef:
    (...)
    dat is het nou juist. Die vragen stellen verdomme niks voor.


    26 - 02 - '16

    Jeej! Goed dat daar een regel voor is gekomen. Bedankt, want ik iriteerde me eraan. ^^

    Ik ga denk ik vandaag nog een seven minutes in heaven maken met veel vragen ;3
    Hihi :3


    26 - 02 - '16

    Alucard schreef:
    Niet dat ik me er echt aan irriteerde of zo, maar jullie hebben wel gelijk. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blij dat die regel er eindelijk is gekomen ^^ Het was inderdaad nogal irriterend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SmileLullaby schreef:
    (...)
    dat is het nou juist. Die vragen stellen verdomme niks voor.
    Juist daarmee, maar dat linkt dan naar een apart verhaal. Van mijn part mogen ze gewoon 5 verschillende stories maken of gewoon een aantal deftige vragen (10 ofzo) stellen en dan als uitkomst dat verhaaltje maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goed. (; Ik ben blij dat dit gekomen is. _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nerveus schreef:
    Ah beter zo, ik irriteerde me er kapot aan :D

    Idd, al die toppen vol met alleen one-direction verhalen... Opzich is er niks mis met verhalen maar ik ben ook wel benieuwd naar echte goede quizzen en daarvoor is die top5 quizzen.
    Wel goed dat ouderwetse serie-quizzen wel mogen blijven, daar staan soms leuke verhalen in van users die nooit meer online komen (en er dus niks aan kunnen doen)^^
    Goede maatregel :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oh, mogen dan gedichten als uitkomst ook niet?
    [Dat zou echt mijn dag maken, daar ik erger ik me vreselijk aan. Of uitkomsten met levenslessen die iedereen al weet, ook ongelooflijk irritant.]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Oh, mogen dan gedichten als uitkomst ook niet?
    [Dat zou echt mijn dag maken, daar ik erger ik me vreselijk aan. Of uitkomsten met levenslessen die iedereen al weet, ook ongelooflijk irritant.]

    In feite niet nee, voor gedichten hebben we de functie gedichten.


    Let the Night embrace you

    Ik heb wel een keer een quiz gezien waarbij de uitkomst ook een verhaal was, maar aan de hand van de vragen in de quiz, werd je karakter er een beetje bepaald en dan kreeg je een link naar een hoofdstuk van een story met het plot van een verhaal dat best bij jou karakter past.
    Beetje moeilijk uitgelegd, maar ik hoop dat je het snapt.

    Mag dat dan wel?

    Want ik vond het wel leuk gevonden en het verhaaltje dat ik uitkwam paste ook effectief best bij mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ^ Zolang er meerdere vragen zijn die met de verhaaltjes te maken hebben, mag het. (:


    Let the Night embrace you

    Neenie schreef:
    Ah, goed dat er iets aan gedaan wordt! (:


    Tell me about it, stud.

    Mod-toevoeging: We geven iedereen tot 19 juni (precies één week) om zijn/haar quizzen om te zetten in stories. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn